eens !quote:
Erasmus? Als in Erasmus universiteit, of Erasmusgebouw?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bij de uni toch? Ik heb ook voor de uni gewerkt, wel voor het Erasmus. Data verwerken enzo, ook best lastig nog. Moet jij ook zoiets doen?
ahzo, maar hoe rij je dan door de bijlmerquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ben michel
jij bent, nu ja...
wrijvingsvrij
kusje op je trollplekquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef Trollface. het volgende:
[..]
ahzo, maar hoe rij je dan door de bijlmer
met zo'n peecee
ikzou het niet kunnen
Serieus? Ik moet op tijd mezelf mentaal hierop voorbereiden dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die barst deze winter wel weer los.![]()
Mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
eens !
3x in de week in lichtbak staan, plus als zon is ga ik ook naar buiten
Niet happen eh!quote:
quote:
Erasmusuniversiteitquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Erasmus? Als in Erasmus universiteit, of Erasmusgebouw?Ik moet transcriberen. Zag er opzich ook wel vrij lastig uit, maar ik word morgen ingewerkt.
Ik moet alleen een google account aanmaken en dat lukt niet. Omg wat kan ik wel.
Weerkaatsing van het licht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze heeft een blanke plek op haar voorhoofd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef L0t.. het volgende:
Moeten jullie voor stage ook altijd een pleidooi schrijven?
TR heb ik niet ontdekt, KLB FB welquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt een TR maken en een melding doen in KLB FB. Dat zijn de nieuwe regels.
Ja volgens vriendin zo'n 11 euro per uur. Moet morgen even contract tekenen enzo. Wat verdiende jij dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ErasmusuniversiteitWat verdient dat nou?
Hihi, het wordt erger dan ooit. Ik ken een meisje dat ook schaatst en een paar keer per seizoen met haar moet omkleden.. Ze ziet haar dus in haar.. Nee, niet nakie maar wel in schaarsgekleedheid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Serieus? Ik moet op tijd mezelf mentaal hierop voorbereiden dan.
[..]
Mooi!![]()
[..]
Niet happen eh!
Alles goedquote:
Je bent zo duidelijk als een varken dat spint in plaats van knort.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
TR heb ik niet ontdekt, KLB FB wel
verder bel ik zelf nooit de politie
anderen wel helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |