quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
En als hoofklassevoetbal nog bij FM zit volgend jaar kan je mij zijn![]()
![]()
Als jij die bagger in je krant wilt hebben dan vind je het meerwaarde hebben. Dus ben je zelf ook van dat niveau. Punt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een ontzettend slecht argument
Wait whut?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als jij die bagger in je krant wilt hebben dan vind je het meerwaarde hebben. Dus ben je zelf ook van dat niveau. Punt.
Beiden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wait whut?
Ik volg je niet meer, wie vind je nou slechter, prive of telegraaf?
Ik ga je wel kopen bij Ajax voor 10 miljoen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
En als hoofklassevoetbal nog bij FM zit volgend jaar kan je mij zijn![]()
![]()
Picture that!quote:
Ja dat moeten vrouwen vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
•De landbouw moet diervriendelijk, duurzaam en regionaal worden. Wij onderschrijven het pleidooi van de hoogleraren die een einde willen aan de bio-industrie
•Diertransporten moeten worden beperkt tot maximaal 2 uur.
•Alternatieven voor dierproeven moeten flink worden gestimuleerd.
•Er moet een einde komen aan het antibiotica-misbruik in de veehouderij.
•Er moet een verbod komen op megastallen.
•De landelijke overheid moet een goede opvang van dieren waarborgen.
•Nederland moet stoppen met de overbevissing en vervuiling van de zeeën.
•Natuur moet de ruimte krijgen! Er moet vaart gemaakt worden met een groot, Europees natuurnetwerk.
•Zon, wind en waterkracht in plaats van kernenergie, kolencentrales en CO2 opslag.
•Net als bij de afschaffing van kinderarbeid nemen we ook voor dierenrechten onze eigen verantwoordelijkheid.
•Er moet meer aandacht komen voor het stimuleren van biologische en/of plantaardige producten.
•Er moet een verbod komen op het onverdoofd ritueel slachten..
PvdD?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
•De landbouw moet diervriendelijk, duurzaam en regionaal worden. Wij onderschrijven het pleidooi van de hoogleraren die een einde willen aan de bio-industrie
•Natuur moet de ruimte krijgen! Er moet vaart gemaakt worden met een groot, Europees natuurnetwerk.
•Zon, wind en waterkracht in plaats van kernenergie, kolencentrales en CO2 opslag.
•Net als bij de afschaffing van kinderarbeid nemen we ook voor dierenrechten onze eigen verantwoordelijkheid.
•Er moet meer aandacht komen voor het stimuleren van biologische en/of plantaardige producten.
Ik zag het écht voor me.quote:
Toch rechts stemmen, want ik vind dat ik al genoeg bezig ben met dierenwelzijn.quote:
The requested URL /img/we%20need%20more%20nigga%20watts.jpg was not found on this server.quote:
Augurk gerold in schouderham.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben hapjes aan het verzinnen voor ons feestje, iemand iets simpels, koud en een dag vooraf te maken oid?
Mijn exquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben hapjes aan het verzinnen voor ons feestje, iemand iets simpels, koud en een dag vooraf te maken oid?
Vrouwen als lustobject neerzettenquote:
Nieuwequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
The requested URL /img/we%20need%20more%20nigga%20watts.jpg was not found on this server.
Ik vind dat allemaal wel leuk en aardig, maar volgens mij denken ze niet verder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Heb ook al gehoord dat een windmolenpark in t water niet goed is... Die dingen veroorzaken trillingen waardoor dolfijnen en andere zeezoogdieren de kluts kwijtraken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Zon, wind en waterkracht in plaats van kernenergie, kolencentrales en CO2 opslag..
quote:SCHIERMONNIKOOG -
Dolfijnen en bruinvissen leggen massaal het loodje wanneer er op de Noordzee grote offshore windmolenparken worden gebouwd. Dit stelde Dolphin Fund dinsdag voor de rechtbank in Rotterdam.
De molens veroorzaken geluiden die de oriëntatie van de zeezoogdieren in de war brengen. Ook wordt gevreesd voor gehoorschade bij de dieren door het heien voor de molens. De organisatie is daarom tegen een windmolenpark op de Noordzee. Ook noordelijk van Schiermonnikoog, in de Duitse Noordzee, wordt een groot windmolenpark aangelegd.
Kan je je voorstellen hoe het irl zou worden en dan ook nog eens in een hitsige settingquote:
faka vriendintjequote:
quote:
Moet het vegatarisch zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klassiekerquote:
Als je je ogen dichtdoet en inbeeld dat het jouw lippen zijn die over mijn schacht neerdalen en mij bevredigen zoals alleen jij dat kan, dan welquote:
Nee hoor, mag vanalles zijn. Heb ook al redelijk wat, maar wil meer zodat we kunnen kiezenquote:
Juh, ik krijg ook zin nuquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen hoe het irl zou worden en dan ook nog eens in een hitsige setting
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
Kijk van 7:10 tot 7:15 als je fucking Gio van Bronckhorst LAKITU LAKITU wil horen zeggen.
Dat slaat nergens op, volgens mij was zij best wel een lekker ding te noemenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtdoet en inbeeld dat het jouw lippen zijn die over mijn schacht neerdalen en mij bevredigen zoals alleen jij dat kan, dan wel
ffsquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtdoet en inbeeld dat het jouw lippen zijn die over mijn schacht neerdalen en mij bevredigen zoals alleen jij dat kan, dan wel
Ik stierf van binnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:
I know, rightquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen hoe het irl zou worden en dan ook nog eens in een hitsige setting
quote:
Dat wel, alleen is de seks met jou van een veel hoger en beter niveau, daarom verbleekt ze bij jequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, volgens mij was zij best wel een lekker ding te noemen
En vervolgens zitten we allemaal op een eilandje en gaan we allemaal dood.quote:
I'm the living legend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook. Ben jij trouwens echt wie men zegt dat je bent?
Albert Verlinde? Nee joh.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook. Ben jij trouwens echt wie men zegt dat je bent?
Politiek correct geantwoord.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I know, right. Maar ik mag hier niet over praten van Bragi, vindt ie kinderachtig.
Ja, dank jequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat wel, alleen is de seks met jou van een veel hoger en beter niveau, daarom verbleekt ze bij je
Bragi moet niet zeuren die is jaloersquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I know, right. Maar ik mag hier niet over praten van Bragi, vindt ie kinderachtig.
[..].
Wie is Afellay?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef Lakitu het volgende:
Wie heeft vanochtend RTL Z gezien? Affelay was aan het trollen dat ie Wilders niet kende.
Wat nou?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja, dank je
Ik ga maar in bad denk ik
quote:
God ja, die had je ook nogquote:
Omdat andijvie.quote:
Het was niet lullig bedoeld ofzo, ik weet gewoon niet zo goed wat ik daarmee moetquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat nou?!![]()
Maak ik eens op waarheid berustte opmerkingen is het nóg niet goed!
Jettjequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
God ja, die had je ook nogMaar die bedoelde ik niet. Laat maar, ik vraag het wel aan iemand anders
Ohja, het is lang geledenquote:
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jettje![]()
![]()
.
Bragi is IQM, Bupatih en weet ik veel wie nog meer. Weet je toch wel!
even kijken of ik die hebquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Allure_ het volgende:
Die voetballers zijn allemaal zo dom als het achtereinde van een varken. Sneijder:Mwa, politiek interesseert me niet.'
quote:
Hij woont in Italië. Like he fucking caresquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Allure_ het volgende:
Die voetballers zijn allemaal zo dom als het achtereinde van een varken. Sneijder:Mwa, politiek interesseert me niet.'
Zal ik meegaan en je piercing even grondig wassen en polijsten met mijn tong?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld ofzo, ik weet gewoon niet zo goed wat ik daarmee moet
En nu ga ik echt in bad
Picsquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal ik meegaan en je piercing even grondig wassen en polijsten met mijn tong?
Ik kan hier geen youtube kijkenquote:
Maakt niet uit, hij is goed voor andere dingen.quote:
Dude wat is dezequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal ik meegaan en je piercing even grondig wassen en polijsten met mijn tong?
Ze verdienen wel veel geld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Allure_ het volgende:
Voor wat hoort watquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij is goed voor andere dingen.
Aight gevonden en picca gemaakt:quote:
Sowieso.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight gevonden en picca gemaakt:
[ afbeelding ]
Doen of neit?
Helaas kan ik vanuit hier niks voor je betekenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat![]()
Mijn mailadres staat in m'n profiel
Wat een vies handschrift.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen of neit?
Je lijkt wel een onzekere FOK!ster.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen of neit?
Kom hierheen en beteken dan wat voor mij (of ons)quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Helaas kan ik vanuit hier niks voor je betekenen.
[..]
Een lelijke mensen-handschrift vriend. Zie het als een 14-jarig meisje op msn dat zwarte letters gebruikt in een ander lettertype dan comic sans.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er mis met m'n handschrift? Plus normaal schrijf ik niet in blokletters he.
Het straalt retardatie uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er mis met m'n handschrift? Plus normaal schrijf ik niet in blokletters he.
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Vinden jullie The Dream ook lijken op die gast van x-factor die dikke indo?
Right. Kom maar terug zodra je een ander manier hebt gevonden om HOI te schrijven.quote:
Tot wanneer geldt dit aanbod eigenlijk?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom hierheen en beteken dan wat voor mij (of ons)
Retardatiequote:
AAN nummerquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Vinden jullie The Dream ook lijken op die gast van x-factor die dikke indo?
Oh, dan heb je wel een mooi handschrift.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, dan heb je wel een mooi handschrift.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRING ITOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
Je schrijft als een turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRING ITI never workout
Geen idee, zolang het weinig concreet en serieus is, is het meer ouwehoeren in publieke fora tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tot wanneer geldt dit aanbod eigenlijk?
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
Oke dat is al beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRING IT-
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Right. Kom maar terug zodra je een ander manier hebt gevonden om HOI te schrijven.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In Istanbul heb ik echt mooie Turkse jongens gezien.
Vooruit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Als ik jouw handschrift grafologisch bekijk kan ik zien dat je een lief persoon bent.
Hoezo beter, dat is gewoon mn handschrift gekquote:
Opnieuw ingedeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Hoe zeg je heringedeeld, op een normale manier.
Er staat hol met een L.quote:
http://www.fluency.nl/international.htmquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Hoe zeg je heringedeeld, op een normale manier.
hihihihihquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
Waar ik echt een hekel aan heb: mensen die hoofdletters met kleine letters afwisselen.
Nee, echt!quote:
Ik heb dat altijd met de Equote:
Waren wel altijd de mooie meisjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Bragi het volgende:
Vroeger op de basisschool. Meisjes die van elk puntje een bolletje maakten.Kkkknnnrrnrnrggrrrrffftt!
Meisjes die de puntjes op de i van die bolletjes maken. En dan inkleuren. Of hartjes. =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Bragi het volgende:
Vroeger op de basisschool. Meisjes die van elk puntje een bolletje maakten.Kkkknnnrrnrnrggrrrrffftt!
falls out of the sky / down from the skyquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat een lelijke TT trouwens. "out of the sky"
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meisjes die de puntjes op de i van die bolletjes maken. En dan inkleuren. Of hartjes. =$
Dat is ook gewoon een woordquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens Word bestaat heringedeeld, dus ik laat 't zo.
Een hartje. Ook op de middelbare school in de agenda's van jongens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Bragi het volgende:
Ja het mag ook wel en het is niet fout ofzo maar ik vind het niet mooi staanquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
falls out of the sky / down from the sky
potatoes/ potatoes
Dat kan echt nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een woord
Is het heel erg als ik geen zin heb in vriend(innet)jes van mijn dochters over de vloer vandaag?
Dat wel.quote:
Sorry manquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja het mag ook wel en het is niet fout ofzo maar ik vind het niet mooi staan
Laat ze dan 'uit' spelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik geen zin heb in vriend(innet)jes van mijn dochters over de vloer vandaag?
Die Rob lijkt wel een beetje op Philip Freriks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.fluency.nl/international.htm
iPod.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb op de middelbare school eens een tekening gekregen van een meisje dat een iPod had getekend met daaraan oordopjes die in de vorm van een hartje lagen en toen op die iPod zo geschreven "Chris Brown - With You" met al die puntjes ook als hartjes
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die Rob lijkt wel een beetje op Philip Freriks.
*invoert: "Goedenavond, dit is het achtuurjournaal. Mijn naam is Philip Freriks en ik ben je bitch niet."*
Mensen die hatenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
Mensen die in 2007 nog op de middelbare school zaten.
Ik wil wel oppassenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben even paar poultjes aan het nalopen.quote:
That's what I was thinkingquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
Mensen die in 2007 niet op de middelbare school zaten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
1 - 1quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben even paar poultjes aan het nalopen.
Uruguay - France wordt 2-0 btw. Even dat jullie het weten.
Als je dan maar niet weggaat, zodra de kinderen in bed liggenquote:
2-1 heb ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ha, 50/50 over herequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
I hate to love you.quote:
1-0 heb ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Boh 2 - 0 is wel echt een spannende uitslag zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
2-1 en 1-1 is zo voorspelbaar jongens. Think outside of the box.
quote:Boulahrouz weer helemaal fit
JOHANNESBURG - Khalid Boulahrouz heeft woensdag de training van het Nederlands elftal hervat. De verdediger staakte dinsdag de oefensessie in Johannesburg toen hij zijn rechterenkel verzwikte. Hij bleek woensdag voldoende hersteld om weer volledig met zijn ploeggenoten mee te trainen.
Ze mogen wel ergens anders gaan spelen danquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kan echt niet. Gun die kinderen ook plezier.
Mijn god, straks komen de kinderen naar benedenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je dan maar niet weggaat, zodra de kinderen in bed liggen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Besides, frankrijk verliest echt niet zomaar hoor
We'll see. Plus alleen tegen uruguay verliezen ze, dankzij een rode kaart begin tweede helft. Dan tegen Mexico gaan ze los en wordt het 3-1. Zuid-Afrika 2-0.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Hahahahaa, nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef ynuhh het volgende:
Gebruiken jullie ook deze hoofdletter H?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger. Ik heb mezelf rond de 2e klas ofzo dat basisschoolhandschrift afgeleerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
En wtf, de 1/2 hebben we nooit geleerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Beter leest WD dit niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef reetveter het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je na een paar biertjes kenkargeil wordt.
Nee hoor, en anders stampen ze zo hard dat je ze hoort aankomenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn god, straks komen de kinderen naar beneden.
Wut? Dan pas?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vroeger. Ik heb mezelf rond de 2e klas ofzo dat basisschoolhandschrift afgeleerd
True story.quote:
Mexico verliezen ze juist, gelijk tegen Uruguay en winst van zuid-afrikaquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We'll see. Plus alleen tegen uruguay verliezen ze, dankzij een rode kaart begin tweede helft. Dan tegen Mexico gaan ze los en wordt het 3-1. Zuid-Afrika 2-0.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mexico verliezen ze juist, gelijk tegen Uruguay en winst van zuid-afrika
Mexico en Uruguay spelen ook gelijk tegen elkaar en winnen beiden van Z-A.
Uruguay en Mexico door op doelsaldo
DOES NOT COMPUTEquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zou dat niet kunnen met m'n kinderen erbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, en anders stampen ze zo hard dat je ze hoort aankomen
Mijn handschrift lijkt er nog verdacht veel op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wut? Dan pas?
Wij mochten in groep 7/8 zelf ons eigen handschrift ontwikkelen en waren we niet langer slaaf van het handschriftenregime.
Wat JB zegt dus. We hebben al wel eens zoveel lawaai gemaakt en 'leuke' dingen gedaan en ze sliepen er gewoon doorheen of kwamen de volgende ochtend beneden met "De buren hadden ruzie mam...quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn god, straks komen de kinderen naar beneden.
Wel, hoezo zou dat niet overeen kunnen komenquote:
Soms.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Niet als ze ernaast zitten neequote:Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen met m'n kinderen erbij. Of anders met de deur op slot oid
.
Hoezo nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter leest WD dit niet.
Ik heb het héél soms wel eens bij m'n eerste paar wijntjes. Best vaag.
No way vriend. Uruguay is sowieso beter dan Mexico.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel, hoezo zou dat niet overeen kunnen komen
Alleen Mexico is dit toernooi denk ik sterker dan Frankrijk. Wellicht zelfs sterkste uit de poule
Uruguay wordt een verassing hoor. Voorzover het een verassing is dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel, hoezo zou dat niet overeen kunnen komen
Alleen Mexico is dit toernooi denk ik sterker dan Frankrijk. Wellicht zelfs sterkste uit de poule
Twee keer 'verassing'. WATquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Uruguay wordt een verassing hoor. Voorzover het een verassing is dan.
Oké, als ze slapen valt het te overwegenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat JB zegt dus. We hebben al wel eens zoveel lawaai gemaakt en 'leuke' dingen gedaan en ze sliepen er gewoon doorheen of kwamen de volgende ochtend beneden met "De buren hadden ruzie mam..."
Ze voert je dronken en misbruikt je omdat je een zwak moment hebt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En ja, alcohol is nasty daarmee.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
No way vriend. Uruguay is sowieso beter dan Mexico.
Sue me.quote:
Onmogelijk. Ik ben zo vaak dronken en nog steeds is het niemand gelukt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oké, als ze slapen valt het te overwegen.
[..]
Ze voert je dronken en misbruikt je omdat je een zwak moment hebt.
Je hebt niks onrechtmatigs gedaan, dus dat zal weinig opleveren, ben ik bang.quote:
quote:Mark Rutte is de jongste uit een gezin met zeven kinderen. De eerste vrouw van zijn vader overleed in Japans gevangenschap, waarna zijn vader hertrouwde met de zus van zijn vrouw.
Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik ben zo vaak dronken en nog steeds is het niemand gelukt.
Of niemand wil me gewoon
Lijkt niet eens, gek.quote:
Ik kan het ook niet meer. Heb mezelf leren schrijven in blokletters op de middelbare.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms.![]()
Ik probeerde laatst aan elkaar te schrijven, maar dat zag er echt super lelijk uit.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik het dan eens proberen als je dronken bent?
okquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer. Heb mezelf leren schrijven in blokletters op de middelbare.
Niet dat ik nou netjes schrijf.![]()
Een klasgenoot van me die kan een partij netjes schrijven.
Wel op een moment dat je het niet verwacht en wanneer je kaolo dronken met je vriendjes op stap bent.quote:
Oh de dagen van inktvlekken op je vingers van een lekkende vulpen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer. Heb mezelf leren schrijven in blokletters op de middelbare.
Niet dat ik nou netjes schrijf.![]()
Een klasgenoot van me die kan een partij netjes schrijven.
Oja, blij dat ik dat gehad heb.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh de dagen van inktvlekken op je vingers van een lekkende vulpen.
Topickill.quote:
Nog verder: op de kleuterschool zat ik altijd onder de verf en lijm.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, blij dat ik dat gehad heb.Vooral de mensen die met links schreven hadden altijd hun klauwen onder zitten.
Zou ik je contactgegevens dan mogen, editslet?quote:
Bel m'n loopjongen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou ik je contactgegevens dan mogen, editslet?
Ja maar toen mocht het nog.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog verder: op de kleuterschool zat ik altijd onder de verf en lijm.
Ik heb C_N's nummer niet.quote:
Ik heb je gemist honeyquote:
Oké.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie BP en 4EBE weer compleet autistisch doorpraten.
Hahaha ik wilde eerst nog iets erbij typen over S. Napitituatuituirt maar toen dacht ik 'nee'.quote:
Rennen kan ik als de beste.quote:
Ik wil weer terugquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde eerst nog iets erbij typen over S. Napitituatuituirt maar toen dacht ik 'nee'.
quote:
Tozz.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie BP en 4EBE weer compleet autistisch doorpraten.
Huh wat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde eerst nog iets erbij typen over S. Napitituatuituirt maar toen dacht ik 'nee'.
Nou...quote:
Waarom toch die gedachtes dat ik niet altijd de waarheid spreek als ik met je praat. (L)quote:
Hai schatje.quote:
Geeft niet. Liefde kan niet altijd wederzijds zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom toch die gedachtes dat ik niet altijd de waarheid spreek als ik met je praat. (L)
Echt he. Alleen maar gasten met overhemden en shit. Er zitten maar een paar chille gasten bij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik mis de middelbare school wel man. Op de uni zijn ze veel te serieus enzo.
Wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niet. Liefde kan niet altijd wederzijds zijn.
how are you?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hai schatje.
[..]
Geeft niet. Liefde kan niet altijd wederzijds zijn.
Echt he. Je moet ze zoekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Echt he. Alleen maar gasten met overhemden en shit. Er zitten maar een paar chille gasten bij.
Middelbare schoolquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik mis de middelbare school wel man. Op de uni zijn ze veel te serieus enzo.
Waarom deze interventie?quote:
Ik moet toegeven dat ik bij dat ene jaartje HBO meer chille bois had om mee te chillen. Mja daar heb je ook klassen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Je moet ze zoeken. Op de middelbare school was iedereen chill
. En je kende iedereen
. Nu op de uni heb je ook echt van die mensen die tijdens college gaan zitten zeuren dat je stil moet zijn
![]()
.
Ga naar de hoeren ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin in een verzetje, het is plakkerig weer
Goed, hoorquote:
Een verzetje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin in een verzetje, het is plakkerig weer
quote:
Ja HBO lijkt me ook niks mis mee qua mensen enzo. Maarja ik ben nou eenmaal hyperintelligent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik bij dat ene jaartje HBO meer chille bois had om mee te chillen. Mja daar heb je ook klassen.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Die mensen die hun hele middelbare school-tijd fucking serieus zijn bezig geweest, die hebben nu toch spijt als een malle, of niet? Dat kan toch niet anders?
Ja, al die verhalen/ gedachtes dragen bij aan een MIquote:
Haha ik was niet eens zo'n klootzak, behalve in de lagere klassen. Daarna werd ik wel chill. Maar ik bedoel, het is toch kut als je nu terugkijkt op je middelbare schooltijd en je hebt helemaal geen leuke verhalen te vertellen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet op zijn minst van school gekicked zijn wil je derbij horen.
Ben je niet bij JB dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, al die verhalen/ gedachtes dragen bij aan een MI
quote:
Die is de kinderen aan het ophalenquote:
Ik vond het achteraf niet zo grappig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet op zijn minst van school gekicked zijn wil je derbij horen.
Mensen die niet altijd in de kantine chilldenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik was niet eens zo'n klootzak, behalve in de lagere klassen. Daarna werd ik wel chill. Maar ik bedoel, het is toch kut als je nu terugkijkt op je middelbare schooltijd en je hebt helemaal geen leuke verhalen te vertellen?
Dat had ik ook met de holocaust.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond het achteraf niet zo grappig.
Ik vind het achteraf juist grappigquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond het achteraf niet zo grappig.
Same.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
TR gemaakt. Je zegt indirect dat je lollerbuien had om de holocaust.
One Chance is zo koningsquote:
Ook TR gedaan, ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij mij niet. Nouja, die gigantische omweg was ook wel chill opzich.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind het achteraf juist grappig. Mede omdat het gelukkig toch nog goed gekomen is met mijn diploma.
Waarom nu zo afstandelijk? Gister met het pingen gaf je jezelf helemaal aan mij.quote:
Achteraf. Dat impliceert dat ik de holocaust heb meegemaakt. Wat niet zo is. Wat feitelijk is na te trekken. Het is dus voor iedere niet-mongool (TR!) wel duidelijk dat het een grap is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die heb jij meegemaakt?quote:
Ik heb 5 jaar niks gedaan, beetje dollen, klassenboeken verbranden/weggooien, leraren wegpesten...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Die mensen die hun hele middelbare school-tijd fucking serieus zijn bezig geweest, die hebben nu toch spijt als een malle, of niet? Dat kan toch niet anders?
Oh, ik heb volwassenonderwijs 2 in 1 gevolgd wat wel goed ging daarnaquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ook TR gedaan, ja.
[..]
Bij mij niet. Nouja, die gigantische omweg was ook wel chill opzich.
Ga geen aane muziek plaatsen als ik niet kan luisteren s.v.p.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N ken je deze al? Nieuw van je grote held Bobby V. TUDUDUTUDUTUDUTUUU
Volgens sommigen wel.quote:
Stoer, gek!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar niks gedaan, beetje dollen, klassenboeken verbranden/weggooien, leraren wegpesten...
Kankerhomo jij dus!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Jongens. Ik heb C_N op Hyves twee keer getipt aan een 13-jarig smatjes.
WHY YOU GOTTA BE ANONYMOUSquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:
Kijk 'm teruglezen alles. Hoelang ben je weggeweest?quote:
Dan hebben wij dus nog evenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die is de kinderen aan het ophalen
Kan me niet schelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Achteraf. Dat impliceert dat ik de holocaust heb meegemaakt. Wat niet zo is. Wat feitelijk is na te trekken. Het is dus voor iedere niet-mongool (TR!) wel duidelijk dat het een grap is.
bookmarks | actieve topics | mijn actieve topics | nieuwe topicsquote:Er worden grappen gemaakt over de holocaust. Dit vind ik echt gewoon nog te vroeg. Hier mag wel tegen opgetreden worden.
Dank u
5 dagen? En ik klikte op je sigquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk 'm teruglezen alles. Hoelang ben je weggeweest?
quote:
Dat piepdeuntje steedsquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat deed ik?quote:
Stream uit zuid-afrika met PES potje van Elia, BlackcockGreg en RIO, Gio die binnen komt lopen en opleest van het scherm: LAKITU LAKITUquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw wat is het verhaal achter je sig Laki. Ik las iets in dat topic maar geen zin om alles na te lezen. Samenvatting graag.
Zeiken over dat ze nog niet sliep, terwijl je zelf ook niet sliep!quote:
Zolang het publiekelijk blijft, houd ik me ingetogenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |