quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
En als hoofklassevoetbal nog bij FM zit volgend jaar kan je mij zijn![]()
![]()
Als jij die bagger in je krant wilt hebben dan vind je het meerwaarde hebben. Dus ben je zelf ook van dat niveau. Punt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een ontzettend slecht argument
Wait whut?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als jij die bagger in je krant wilt hebben dan vind je het meerwaarde hebben. Dus ben je zelf ook van dat niveau. Punt.
Beiden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wait whut?
Ik volg je niet meer, wie vind je nou slechter, prive of telegraaf?
Ik ga je wel kopen bij Ajax voor 10 miljoen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
En als hoofklassevoetbal nog bij FM zit volgend jaar kan je mij zijn![]()
![]()
Picture that!quote:
Ja dat moeten vrouwen vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
•De landbouw moet diervriendelijk, duurzaam en regionaal worden. Wij onderschrijven het pleidooi van de hoogleraren die een einde willen aan de bio-industrie
•Diertransporten moeten worden beperkt tot maximaal 2 uur.
•Alternatieven voor dierproeven moeten flink worden gestimuleerd.
•Er moet een einde komen aan het antibiotica-misbruik in de veehouderij.
•Er moet een verbod komen op megastallen.
•De landelijke overheid moet een goede opvang van dieren waarborgen.
•Nederland moet stoppen met de overbevissing en vervuiling van de zeeën.
•Natuur moet de ruimte krijgen! Er moet vaart gemaakt worden met een groot, Europees natuurnetwerk.
•Zon, wind en waterkracht in plaats van kernenergie, kolencentrales en CO2 opslag.
•Net als bij de afschaffing van kinderarbeid nemen we ook voor dierenrechten onze eigen verantwoordelijkheid.
•Er moet meer aandacht komen voor het stimuleren van biologische en/of plantaardige producten.
•Er moet een verbod komen op het onverdoofd ritueel slachten..
PvdD?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
•De landbouw moet diervriendelijk, duurzaam en regionaal worden. Wij onderschrijven het pleidooi van de hoogleraren die een einde willen aan de bio-industrie
•Natuur moet de ruimte krijgen! Er moet vaart gemaakt worden met een groot, Europees natuurnetwerk.
•Zon, wind en waterkracht in plaats van kernenergie, kolencentrales en CO2 opslag.
•Net als bij de afschaffing van kinderarbeid nemen we ook voor dierenrechten onze eigen verantwoordelijkheid.
•Er moet meer aandacht komen voor het stimuleren van biologische en/of plantaardige producten.
Ik zag het écht voor me.quote:
Toch rechts stemmen, want ik vind dat ik al genoeg bezig ben met dierenwelzijn.quote:
The requested URL /img/we%20need%20more%20nigga%20watts.jpg was not found on this server.quote:
Augurk gerold in schouderham.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben hapjes aan het verzinnen voor ons feestje, iemand iets simpels, koud en een dag vooraf te maken oid?
Mijn exquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben hapjes aan het verzinnen voor ons feestje, iemand iets simpels, koud en een dag vooraf te maken oid?
Vrouwen als lustobject neerzettenquote:
Nieuwequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
The requested URL /img/we%20need%20more%20nigga%20watts.jpg was not found on this server.
Ik vind dat allemaal wel leuk en aardig, maar volgens mij denken ze niet verder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |