Te vroeg bezuinigenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
In de komende jaren staan we voor grote financiële uitdagingen. De PvdA vindt een gebalanceerde begroting van groot belang. Door echter te vroeg en te veel te bezuinigen zorg je ervoor dat de broze economische groei niet doorzet, maar in de kiem wordt gesmoord en banen verloren gaan. Daarom kiezen wij ervoor om in twee kabinetsperioden het tekort weg te werken.
Rutte is verbaal heel sterk en heeft zichzelf echt goed neergezet de afgelopen weken. Toch ben ik niet helemaal overtuigd van hem, maar w.b. de aanpak van dingen kan het maar beter gewoon straight to the point zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is inderdaad wel wat voor te zeggen ja, zeker op lange termijn. Dunno, ik vind alleen Rutte zo'n raar type. Op de borrel na het debat maandag liep ie ook zo populair te doen enzo. Met iedereen op de foto, maar echt een vraag stellen zat er niet echt in... Balkenende en Roemer namen daar dan weer wat meer tijd voor. Ah well, we zien wel hoe het afloopt.
Ja, maar dan komt er ook geen kabinetquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar stel in het onrealistische geval dat..
Ik was benieuwd naar het scenario.
O ja, dat is waar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan niet, alle politici stemmen op zichzelf, die zullen nooit blanco stemmen. Alles zou dus hetzelfde blijven
quote:
quote:
Ja, nee... dat zou bizar zijn.quote:
Ja, ik vind het eigenlijk heel erg vervelend en zou het liefst zn hoofd eraf trekken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef reetveter het volgende:
JB lacht als een boer met kiespijn als Ado en All_ met elkaar praten.
Chaos krijg je danquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee... dat zou bizar zijn.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk heel erg vervelend en zou het liefst zn hoofd eraf trekken.
Maar ik ben heel onzeker en wil hem niet kwijt dus ik durf dat niet te zeggen
Maar als je nu meteen er keihard inknalt met bezuinigen, dan duurt 'de crisis' alleen maar langer. Tegelijk zullen alle andere Europese landen minstens net zo hard moeten bezuinigen (Spanje gaat lekker met -5% ambtenarensalarissen) omdat het anders ook niet veel uitmaakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Te vroeg bezuinigen. Nee, laten we lekker doorgaan met ieder jaar 20 miljard extra schuld
.
[..]
Rutte is verbaal heel sterk en heeft zichzelf echt goed neergezet de afgelopen weken. Toch ben ik niet helemaal overtuigd van hem, maar w.b. de aanpak van dingen kan het maar beter gewoon straight to the point zijn.
[..]
Ja, maar dan komt er ook geen kabinet?
Het is toch allemaal zieltjes winnen? VVD wilde absoluut niet met de PVV, maar om toch nog zieltjes weg te kapen bij de PVV sluiten ze het nu ineens niet uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar als je nu meteen er keihard inknalt met bezuinigen, dan duurt 'de crisis' alleen maar langer. Tegelijk zullen alle andere Europese landen minstens net zo hard moeten bezuinigen (Spanje gaat lekker met -5% ambtenarensalarissen) omdat het anders ook niet veel uitmaakt.
Ik vind Rutte nog steeds een beetje te gemaakt, en daarbij vind ik het raar dat ie nu opeens doet alsof de PVV minder verschilt van de VVD dan de PVDA. Ach, dat zal wel vooral zijn om zieltjes weg te kapen bij ome Geert.
Ga eens inhoudelijk in op zijn bezuinigingen-argument?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is toch allemaal zieltjes winnen? VVD wilde absoluut niet met de PVV, maar om toch nog zieltjes weg te kapen bij de PVV sluiten ze het nu ineens niet uit.
Misschien kan ik beter iene-miene-mutte doen straks.
Zeg, ik kan anders moeilijk zeggen dat ik een punt maak, ik zeg alleen wat mijn VWO economie mij geleerd heeftquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk in op zijn bezuinigingen-argument?
Telegraafquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef Bragi het volgende:
WHAT THE FUCK moet dit nou weer voorstellen?
[ afbeelding ]
Omdat jij.quote:
Waarom ook in hoofdlettersquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ga weg jij, vuige links stemmerquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk in op zijn bezuinigingen-argument?
Viesssss Patrick.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom ook in hoofdletters. Telegraaf is echt een vieze krant
Bevestig je imago eens niet zo, rechtse schreeuwerd!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:20 schreef Bragi het volgende:
Rechtse meisjes.Meisjes moeten lief en links zijn.
Zie hem Telegraaf Prive lezen danquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je niet lief en rechts zijn?
Dannyman is nog flink aan het kloten met die nieuwe layout, daarom kon ik net ook niet quoten, dus hij snapt het welquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ha, ja, leg dat maar eens uit als je bij Dannyman op bezoek moet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:39 schreef Allure_ het volgende:
Ik kreeg het net ineens bloedheet en direct kwam Ado het topic binnen.
Toeval?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk heel erg vervelend en zou het liefst zn hoofd eraf trekken.
Maar ik ben heel onzeker en wil hem niet kwijt dus ik durf dat niet te zeggen
Dude, zag je al dat ik in de voorbereiding tegen Gabri en Melchiot speel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Meisjes horen GroenLinks enzo te stemmen.
Gatverdamme, groen links.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Shit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Of PvdD, ik bedoel, kijk dit konijntje:quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus? Baasquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, zag je al dat ik in de voorbereiding tegen Gabri en Melchiot speel.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Of PvdD, ik bedoel, kijk dit konijntje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
TelegraafWie kan dat nu nog serieus nemen...
Dat is de Privé hoor, niet de Telegraaf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom ook in hoofdletters. Telegraaf is echt een vieze krant
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zie hem Telegraaf Prive lezen dan![]()
![]()
![]()
![]()
SHO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Of PvdD, ik bedoel, kijk dit konijntje:
[ afbeelding ]
Dat kunnen meisjes niet weerstaan en daarom moeten en zullen ze een diervriendelijke en sociale partij stemmen.![]()
Ik zou er echt nooit van mn leven op stemmen. Maar meisjes horen boompjes, bloemetjes en konijntjes het allerbelangrijkst te vinden en daarom GL stemmen.quote:
Prive staat )ook) in de Telegraaf, daardoor hebben ze hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Dat is de Privé hoor, niet de Telegraaf.
En oja
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat mijn lichaam met een tinteling reageerde toen ik jouw naam zag staan in dit topic en een warm en kloppend gevoel tussen mijn benen mij meester maakte van enkele hitsige visuele beelden, waarin jouw naakte lijf zijn weg vond over mijn lichaam op zoek naar ultiem genot
Wat een ontzettend slecht argumentquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Prive staat )ook) in de Telegraaf, daardoor hebben ze hetzelfde niveau.
Dát is pas baasquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
En als hoofklassevoetbal nog bij FM zit volgend jaar kan je mij zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
En als hoofklassevoetbal nog bij FM zit volgend jaar kan je mij zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |