quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
En als hoofklassevoetbal nog bij FM zit volgend jaar kan je mij zijn![]()
![]()
Als jij die bagger in je krant wilt hebben dan vind je het meerwaarde hebben. Dus ben je zelf ook van dat niveau. Punt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een ontzettend slecht argument
Wait whut?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als jij die bagger in je krant wilt hebben dan vind je het meerwaarde hebben. Dus ben je zelf ook van dat niveau. Punt.
Beiden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wait whut?
Ik volg je niet meer, wie vind je nou slechter, prive of telegraaf?
Ik ga je wel kopen bij Ajax voor 10 miljoen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
En als hoofklassevoetbal nog bij FM zit volgend jaar kan je mij zijn![]()
![]()
Picture that!quote:
Ja dat moeten vrouwen vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
•De landbouw moet diervriendelijk, duurzaam en regionaal worden. Wij onderschrijven het pleidooi van de hoogleraren die een einde willen aan de bio-industrie
•Diertransporten moeten worden beperkt tot maximaal 2 uur.
•Alternatieven voor dierproeven moeten flink worden gestimuleerd.
•Er moet een einde komen aan het antibiotica-misbruik in de veehouderij.
•Er moet een verbod komen op megastallen.
•De landelijke overheid moet een goede opvang van dieren waarborgen.
•Nederland moet stoppen met de overbevissing en vervuiling van de zeeën.
•Natuur moet de ruimte krijgen! Er moet vaart gemaakt worden met een groot, Europees natuurnetwerk.
•Zon, wind en waterkracht in plaats van kernenergie, kolencentrales en CO2 opslag.
•Net als bij de afschaffing van kinderarbeid nemen we ook voor dierenrechten onze eigen verantwoordelijkheid.
•Er moet meer aandacht komen voor het stimuleren van biologische en/of plantaardige producten.
•Er moet een verbod komen op het onverdoofd ritueel slachten..
PvdD?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
•De landbouw moet diervriendelijk, duurzaam en regionaal worden. Wij onderschrijven het pleidooi van de hoogleraren die een einde willen aan de bio-industrie
•Natuur moet de ruimte krijgen! Er moet vaart gemaakt worden met een groot, Europees natuurnetwerk.
•Zon, wind en waterkracht in plaats van kernenergie, kolencentrales en CO2 opslag.
•Net als bij de afschaffing van kinderarbeid nemen we ook voor dierenrechten onze eigen verantwoordelijkheid.
•Er moet meer aandacht komen voor het stimuleren van biologische en/of plantaardige producten.
Ik zag het écht voor me.quote:
Toch rechts stemmen, want ik vind dat ik al genoeg bezig ben met dierenwelzijn.quote:
The requested URL /img/we%20need%20more%20nigga%20watts.jpg was not found on this server.quote:
Augurk gerold in schouderham.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben hapjes aan het verzinnen voor ons feestje, iemand iets simpels, koud en een dag vooraf te maken oid?
Mijn exquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben hapjes aan het verzinnen voor ons feestje, iemand iets simpels, koud en een dag vooraf te maken oid?
Vrouwen als lustobject neerzettenquote:
Nieuwequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
The requested URL /img/we%20need%20more%20nigga%20watts.jpg was not found on this server.
Ik vind dat allemaal wel leuk en aardig, maar volgens mij denken ze niet verder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Heb ook al gehoord dat een windmolenpark in t water niet goed is... Die dingen veroorzaken trillingen waardoor dolfijnen en andere zeezoogdieren de kluts kwijtraken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Allure_ het volgende:
Zon, wind en waterkracht in plaats van kernenergie, kolencentrales en CO2 opslag..
quote:SCHIERMONNIKOOG -
Dolfijnen en bruinvissen leggen massaal het loodje wanneer er op de Noordzee grote offshore windmolenparken worden gebouwd. Dit stelde Dolphin Fund dinsdag voor de rechtbank in Rotterdam.
De molens veroorzaken geluiden die de oriëntatie van de zeezoogdieren in de war brengen. Ook wordt gevreesd voor gehoorschade bij de dieren door het heien voor de molens. De organisatie is daarom tegen een windmolenpark op de Noordzee. Ook noordelijk van Schiermonnikoog, in de Duitse Noordzee, wordt een groot windmolenpark aangelegd.
Kan je je voorstellen hoe het irl zou worden en dan ook nog eens in een hitsige settingquote:
faka vriendintjequote:
quote:
Moet het vegatarisch zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klassiekerquote:
Als je je ogen dichtdoet en inbeeld dat het jouw lippen zijn die over mijn schacht neerdalen en mij bevredigen zoals alleen jij dat kan, dan welquote:
Nee hoor, mag vanalles zijn. Heb ook al redelijk wat, maar wil meer zodat we kunnen kiezenquote:
Juh, ik krijg ook zin nuquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen hoe het irl zou worden en dan ook nog eens in een hitsige setting
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
Kijk van 7:10 tot 7:15 als je fucking Gio van Bronckhorst LAKITU LAKITU wil horen zeggen.
Dat slaat nergens op, volgens mij was zij best wel een lekker ding te noemenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtdoet en inbeeld dat het jouw lippen zijn die over mijn schacht neerdalen en mij bevredigen zoals alleen jij dat kan, dan wel
ffsquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtdoet en inbeeld dat het jouw lippen zijn die over mijn schacht neerdalen en mij bevredigen zoals alleen jij dat kan, dan wel
Ik stierf van binnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:
I know, rightquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen hoe het irl zou worden en dan ook nog eens in een hitsige setting
quote:
Dat wel, alleen is de seks met jou van een veel hoger en beter niveau, daarom verbleekt ze bij jequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, volgens mij was zij best wel een lekker ding te noemen
En vervolgens zitten we allemaal op een eilandje en gaan we allemaal dood.quote:
I'm the living legend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook. Ben jij trouwens echt wie men zegt dat je bent?
Albert Verlinde? Nee joh.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook. Ben jij trouwens echt wie men zegt dat je bent?
Politiek correct geantwoord.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I know, right. Maar ik mag hier niet over praten van Bragi, vindt ie kinderachtig.
Ja, dank jequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat wel, alleen is de seks met jou van een veel hoger en beter niveau, daarom verbleekt ze bij je
Bragi moet niet zeuren die is jaloersquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I know, right. Maar ik mag hier niet over praten van Bragi, vindt ie kinderachtig.
[..].
Wie is Afellay?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef Lakitu het volgende:
Wie heeft vanochtend RTL Z gezien? Affelay was aan het trollen dat ie Wilders niet kende.
Wat nou?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja, dank je
Ik ga maar in bad denk ik
quote:
God ja, die had je ook nogquote:
Omdat andijvie.quote:
Het was niet lullig bedoeld ofzo, ik weet gewoon niet zo goed wat ik daarmee moetquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat nou?!![]()
Maak ik eens op waarheid berustte opmerkingen is het nóg niet goed!
Jettjequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
God ja, die had je ook nogMaar die bedoelde ik niet. Laat maar, ik vraag het wel aan iemand anders
Ohja, het is lang geledenquote:
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jettje![]()
![]()
.
Bragi is IQM, Bupatih en weet ik veel wie nog meer. Weet je toch wel!
even kijken of ik die hebquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Allure_ het volgende:
Die voetballers zijn allemaal zo dom als het achtereinde van een varken. Sneijder:Mwa, politiek interesseert me niet.'
quote:
Hij woont in Italië. Like he fucking caresquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Allure_ het volgende:
Die voetballers zijn allemaal zo dom als het achtereinde van een varken. Sneijder:Mwa, politiek interesseert me niet.'
Zal ik meegaan en je piercing even grondig wassen en polijsten met mijn tong?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld ofzo, ik weet gewoon niet zo goed wat ik daarmee moet
En nu ga ik echt in bad
Picsquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal ik meegaan en je piercing even grondig wassen en polijsten met mijn tong?
Ik kan hier geen youtube kijkenquote:
Maakt niet uit, hij is goed voor andere dingen.quote:
Dude wat is dezequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal ik meegaan en je piercing even grondig wassen en polijsten met mijn tong?
Ze verdienen wel veel geld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Allure_ het volgende:
Voor wat hoort watquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij is goed voor andere dingen.
Aight gevonden en picca gemaakt:quote:
Sowieso.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight gevonden en picca gemaakt:
[ afbeelding ]
Doen of neit?
Helaas kan ik vanuit hier niks voor je betekenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat![]()
Mijn mailadres staat in m'n profiel
Wat een vies handschrift.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen of neit?
Je lijkt wel een onzekere FOK!ster.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen of neit?
Kom hierheen en beteken dan wat voor mij (of ons)quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Helaas kan ik vanuit hier niks voor je betekenen.
[..]
Een lelijke mensen-handschrift vriend. Zie het als een 14-jarig meisje op msn dat zwarte letters gebruikt in een ander lettertype dan comic sans.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er mis met m'n handschrift? Plus normaal schrijf ik niet in blokletters he.
Het straalt retardatie uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er mis met m'n handschrift? Plus normaal schrijf ik niet in blokletters he.
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Vinden jullie The Dream ook lijken op die gast van x-factor die dikke indo?
Right. Kom maar terug zodra je een ander manier hebt gevonden om HOI te schrijven.quote:
Tot wanneer geldt dit aanbod eigenlijk?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom hierheen en beteken dan wat voor mij (of ons)
Retardatiequote:
AAN nummerquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Vinden jullie The Dream ook lijken op die gast van x-factor die dikke indo?
Oh, dan heb je wel een mooi handschrift.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, dan heb je wel een mooi handschrift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |