Politiek correct geantwoord.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtdoet en inbeeld dat het jouw lippen zijn die over mijn schacht neerdalen en mij bevredigen zoals alleen jij dat kan, dan wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I know, right. Maar ik mag hier niet over praten van Bragi, vindt ie kinderachtig.
Ja, dank jequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat wel, alleen is de seks met jou van een veel hoger en beter niveau, daarom verbleekt ze bij je
Bragi moet niet zeuren die is jaloersquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I know, right. Maar ik mag hier niet over praten van Bragi, vindt ie kinderachtig.
[..].
Wie is Afellay?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef Lakitu het volgende:
Wie heeft vanochtend RTL Z gezien? Affelay was aan het trollen dat ie Wilders niet kende.
Wat nou?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja, dank je
Ik ga maar in bad denk ik
quote:
God ja, die had je ook nogquote:
Omdat andijvie.quote:
Het was niet lullig bedoeld ofzo, ik weet gewoon niet zo goed wat ik daarmee moetquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat nou?!![]()
Maak ik eens op waarheid berustte opmerkingen is het nóg niet goed!
Jettjequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
God ja, die had je ook nogMaar die bedoelde ik niet. Laat maar, ik vraag het wel aan iemand anders
Ohja, het is lang geledenquote:
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jettje![]()
![]()
.
Bragi is IQM, Bupatih en weet ik veel wie nog meer. Weet je toch wel!
even kijken of ik die hebquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Allure_ het volgende:
Die voetballers zijn allemaal zo dom als het achtereinde van een varken. Sneijder:Mwa, politiek interesseert me niet.'
quote:
Hij woont in Italië. Like he fucking caresquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Allure_ het volgende:
Die voetballers zijn allemaal zo dom als het achtereinde van een varken. Sneijder:Mwa, politiek interesseert me niet.'
Zal ik meegaan en je piercing even grondig wassen en polijsten met mijn tong?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld ofzo, ik weet gewoon niet zo goed wat ik daarmee moet
En nu ga ik echt in bad
Picsquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal ik meegaan en je piercing even grondig wassen en polijsten met mijn tong?
Ik kan hier geen youtube kijkenquote:
Maakt niet uit, hij is goed voor andere dingen.quote:
Dude wat is dezequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal ik meegaan en je piercing even grondig wassen en polijsten met mijn tong?
Ze verdienen wel veel geld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Allure_ het volgende:
Voor wat hoort watquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij is goed voor andere dingen.
Aight gevonden en picca gemaakt:quote:
Sowieso.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight gevonden en picca gemaakt:
[ afbeelding ]
Doen of neit?
Helaas kan ik vanuit hier niks voor je betekenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat![]()
Mijn mailadres staat in m'n profiel
Wat een vies handschrift.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen of neit?
Je lijkt wel een onzekere FOK!ster.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen of neit?
Kom hierheen en beteken dan wat voor mij (of ons)quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Helaas kan ik vanuit hier niks voor je betekenen.
[..]
Een lelijke mensen-handschrift vriend. Zie het als een 14-jarig meisje op msn dat zwarte letters gebruikt in een ander lettertype dan comic sans.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er mis met m'n handschrift? Plus normaal schrijf ik niet in blokletters he.
Het straalt retardatie uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er mis met m'n handschrift? Plus normaal schrijf ik niet in blokletters he.
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Vinden jullie The Dream ook lijken op die gast van x-factor die dikke indo?
Right. Kom maar terug zodra je een ander manier hebt gevonden om HOI te schrijven.quote:
Tot wanneer geldt dit aanbod eigenlijk?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom hierheen en beteken dan wat voor mij (of ons)
Retardatiequote:
AAN nummerquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Vinden jullie The Dream ook lijken op die gast van x-factor die dikke indo?
Oh, dan heb je wel een mooi handschrift.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, dan heb je wel een mooi handschrift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |