SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRING ITOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
Je schrijft als een turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRING ITI never workout
Geen idee, zolang het weinig concreet en serieus is, is het meer ouwehoeren in publieke fora tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tot wanneer geldt dit aanbod eigenlijk?
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
Oke dat is al beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRING IT-
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Right. Kom maar terug zodra je een ander manier hebt gevonden om HOI te schrijven.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In Istanbul heb ik echt mooie Turkse jongens gezien.
Vooruit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Als ik jouw handschrift grafologisch bekijk kan ik zien dat je een lief persoon bent.
Hoezo beter, dat is gewoon mn handschrift gekquote:
Opnieuw ingedeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Hoe zeg je heringedeeld, op een normale manier.
Er staat hol met een L.quote:
http://www.fluency.nl/international.htmquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Hoe zeg je heringedeeld, op een normale manier.
hihihihihquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
Waar ik echt een hekel aan heb: mensen die hoofdletters met kleine letters afwisselen.
Nee, echt!quote:
Ik heb dat altijd met de Equote:
Waren wel altijd de mooie meisjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Bragi het volgende:
Vroeger op de basisschool. Meisjes die van elk puntje een bolletje maakten.Kkkknnnrrnrnrggrrrrffftt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |