Achteraf. Dat impliceert dat ik de holocaust heb meegemaakt. Wat niet zo is. Wat feitelijk is na te trekken. Het is dus voor iedere niet-mongool (TR!) wel duidelijk dat het een grap is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
TR gemaakt. Je zegt indirect dat je lollerbuien had om de holocaust.
Die heb jij meegemaakt?quote:
Ik heb 5 jaar niks gedaan, beetje dollen, klassenboeken verbranden/weggooien, leraren wegpesten...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Die mensen die hun hele middelbare school-tijd fucking serieus zijn bezig geweest, die hebben nu toch spijt als een malle, of niet? Dat kan toch niet anders?
Oh, ik heb volwassenonderwijs 2 in 1 gevolgd wat wel goed ging daarnaquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ook TR gedaan, ja.
[..]
Bij mij niet. Nouja, die gigantische omweg was ook wel chill opzich.
Ga geen aane muziek plaatsen als ik niet kan luisteren s.v.p.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N ken je deze al? Nieuw van je grote held Bobby V. TUDUDUTUDUTUDUTUUU
Volgens sommigen wel.quote:
Stoer, gek!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar niks gedaan, beetje dollen, klassenboeken verbranden/weggooien, leraren wegpesten...
Kankerhomo jij dus!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Jongens. Ik heb C_N op Hyves twee keer getipt aan een 13-jarig smatjes.
WHY YOU GOTTA BE ANONYMOUSquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:
Kijk 'm teruglezen alles. Hoelang ben je weggeweest?quote:
Dan hebben wij dus nog evenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die is de kinderen aan het ophalen
Kan me niet schelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Achteraf. Dat impliceert dat ik de holocaust heb meegemaakt. Wat niet zo is. Wat feitelijk is na te trekken. Het is dus voor iedere niet-mongool (TR!) wel duidelijk dat het een grap is.
bookmarks | actieve topics | mijn actieve topics | nieuwe topicsquote:Er worden grappen gemaakt over de holocaust. Dit vind ik echt gewoon nog te vroeg. Hier mag wel tegen opgetreden worden.
Dank u
5 dagen? En ik klikte op je sigquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk 'm teruglezen alles. Hoelang ben je weggeweest?
quote:
Dat piepdeuntje steedsquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat deed ik?quote:
Stream uit zuid-afrika met PES potje van Elia, BlackcockGreg en RIO, Gio die binnen komt lopen en opleest van het scherm: LAKITU LAKITUquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw wat is het verhaal achter je sig Laki. Ik las iets in dat topic maar geen zin om alles na te lezen. Samenvatting graag.
Zeiken over dat ze nog niet sliep, terwijl je zelf ook niet sliep!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |