Lijkt niet eens, gek.quote:
Ik kan het ook niet meer. Heb mezelf leren schrijven in blokletters op de middelbare.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms.![]()
Ik probeerde laatst aan elkaar te schrijven, maar dat zag er echt super lelijk uit.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik het dan eens proberen als je dronken bent?
okquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer. Heb mezelf leren schrijven in blokletters op de middelbare.
Niet dat ik nou netjes schrijf.![]()
Een klasgenoot van me die kan een partij netjes schrijven.
Wel op een moment dat je het niet verwacht en wanneer je kaolo dronken met je vriendjes op stap bent.quote:
Oh de dagen van inktvlekken op je vingers van een lekkende vulpen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer. Heb mezelf leren schrijven in blokletters op de middelbare.
Niet dat ik nou netjes schrijf.![]()
Een klasgenoot van me die kan een partij netjes schrijven.
Oja, blij dat ik dat gehad heb.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh de dagen van inktvlekken op je vingers van een lekkende vulpen.
Topickill.quote:
Nog verder: op de kleuterschool zat ik altijd onder de verf en lijm.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, blij dat ik dat gehad heb.Vooral de mensen die met links schreven hadden altijd hun klauwen onder zitten.
Zou ik je contactgegevens dan mogen, editslet?quote:
Bel m'n loopjongen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou ik je contactgegevens dan mogen, editslet?
Ja maar toen mocht het nog.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog verder: op de kleuterschool zat ik altijd onder de verf en lijm.
Ik heb C_N's nummer niet.quote:
Ik heb je gemist honeyquote:
Oké.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie BP en 4EBE weer compleet autistisch doorpraten.
Hahaha ik wilde eerst nog iets erbij typen over S. Napitituatuituirt maar toen dacht ik 'nee'.quote:
Rennen kan ik als de beste.quote:
Ik wil weer terugquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde eerst nog iets erbij typen over S. Napitituatuituirt maar toen dacht ik 'nee'.
quote:
Tozz.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie BP en 4EBE weer compleet autistisch doorpraten.
Huh wat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde eerst nog iets erbij typen over S. Napitituatuituirt maar toen dacht ik 'nee'.
Nou...quote:
Waarom toch die gedachtes dat ik niet altijd de waarheid spreek als ik met je praat. (L)quote:
Hai schatje.quote:
Geeft niet. Liefde kan niet altijd wederzijds zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom toch die gedachtes dat ik niet altijd de waarheid spreek als ik met je praat. (L)
Echt he. Alleen maar gasten met overhemden en shit. Er zitten maar een paar chille gasten bij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik mis de middelbare school wel man. Op de uni zijn ze veel te serieus enzo.
Wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niet. Liefde kan niet altijd wederzijds zijn.
how are you?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hai schatje.
[..]
Geeft niet. Liefde kan niet altijd wederzijds zijn.
Echt he. Je moet ze zoekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Echt he. Alleen maar gasten met overhemden en shit. Er zitten maar een paar chille gasten bij.
Middelbare schoolquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik mis de middelbare school wel man. Op de uni zijn ze veel te serieus enzo.
Waarom deze interventie?quote:
Ik moet toegeven dat ik bij dat ene jaartje HBO meer chille bois had om mee te chillen. Mja daar heb je ook klassen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Je moet ze zoeken. Op de middelbare school was iedereen chill
. En je kende iedereen
. Nu op de uni heb je ook echt van die mensen die tijdens college gaan zitten zeuren dat je stil moet zijn
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |