SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRING ITOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
Je schrijft als een turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRING ITI never workout
Geen idee, zolang het weinig concreet en serieus is, is het meer ouwehoeren in publieke fora tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tot wanneer geldt dit aanbod eigenlijk?
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
Oke dat is al beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRING IT-
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Right. Kom maar terug zodra je een ander manier hebt gevonden om HOI te schrijven.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In Istanbul heb ik echt mooie Turkse jongens gezien.
Vooruit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Als ik jouw handschrift grafologisch bekijk kan ik zien dat je een lief persoon bent.
Hoezo beter, dat is gewoon mn handschrift gekquote:
Opnieuw ingedeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Hoe zeg je heringedeeld, op een normale manier.
Er staat hol met een L.quote:
http://www.fluency.nl/international.htmquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Hoe zeg je heringedeeld, op een normale manier.
hihihihihquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
Waar ik echt een hekel aan heb: mensen die hoofdletters met kleine letters afwisselen.
Nee, echt!quote:
Ik heb dat altijd met de Equote:
Waren wel altijd de mooie meisjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Bragi het volgende:
Vroeger op de basisschool. Meisjes die van elk puntje een bolletje maakten.Kkkknnnrrnrnrggrrrrffftt!
Meisjes die de puntjes op de i van die bolletjes maken. En dan inkleuren. Of hartjes. =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Bragi het volgende:
Vroeger op de basisschool. Meisjes die van elk puntje een bolletje maakten.Kkkknnnrrnrnrggrrrrffftt!
falls out of the sky / down from the skyquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat een lelijke TT trouwens. "out of the sky"
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meisjes die de puntjes op de i van die bolletjes maken. En dan inkleuren. Of hartjes. =$
Dat is ook gewoon een woordquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens Word bestaat heringedeeld, dus ik laat 't zo.
Een hartje. Ook op de middelbare school in de agenda's van jongens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Bragi het volgende:
Ja het mag ook wel en het is niet fout ofzo maar ik vind het niet mooi staanquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
falls out of the sky / down from the sky
potatoes/ potatoes
Dat kan echt nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een woord
Is het heel erg als ik geen zin heb in vriend(innet)jes van mijn dochters over de vloer vandaag?
Dat wel.quote:
Sorry manquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja het mag ook wel en het is niet fout ofzo maar ik vind het niet mooi staan
Laat ze dan 'uit' spelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik geen zin heb in vriend(innet)jes van mijn dochters over de vloer vandaag?
Die Rob lijkt wel een beetje op Philip Freriks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.fluency.nl/international.htm
iPod.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb op de middelbare school eens een tekening gekregen van een meisje dat een iPod had getekend met daaraan oordopjes die in de vorm van een hartje lagen en toen op die iPod zo geschreven "Chris Brown - With You" met al die puntjes ook als hartjes
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die Rob lijkt wel een beetje op Philip Freriks.
*invoert: "Goedenavond, dit is het achtuurjournaal. Mijn naam is Philip Freriks en ik ben je bitch niet."*
Mensen die hatenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
Mensen die in 2007 nog op de middelbare school zaten.
Ik wil wel oppassenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben even paar poultjes aan het nalopen.quote:
That's what I was thinkingquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
Mensen die in 2007 niet op de middelbare school zaten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
1 - 1quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben even paar poultjes aan het nalopen.
Uruguay - France wordt 2-0 btw. Even dat jullie het weten.
Als je dan maar niet weggaat, zodra de kinderen in bed liggenquote:
2-1 heb ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ha, 50/50 over herequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
I hate to love you.quote:
1-0 heb ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Boh 2 - 0 is wel echt een spannende uitslag zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
2-1 en 1-1 is zo voorspelbaar jongens. Think outside of the box.
quote:Boulahrouz weer helemaal fit
JOHANNESBURG - Khalid Boulahrouz heeft woensdag de training van het Nederlands elftal hervat. De verdediger staakte dinsdag de oefensessie in Johannesburg toen hij zijn rechterenkel verzwikte. Hij bleek woensdag voldoende hersteld om weer volledig met zijn ploeggenoten mee te trainen.
Ze mogen wel ergens anders gaan spelen danquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kan echt niet. Gun die kinderen ook plezier.
Mijn god, straks komen de kinderen naar benedenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je dan maar niet weggaat, zodra de kinderen in bed liggen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Besides, frankrijk verliest echt niet zomaar hoor
We'll see. Plus alleen tegen uruguay verliezen ze, dankzij een rode kaart begin tweede helft. Dan tegen Mexico gaan ze los en wordt het 3-1. Zuid-Afrika 2-0.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Hahahahaa, nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef ynuhh het volgende:
Gebruiken jullie ook deze hoofdletter H?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger. Ik heb mezelf rond de 2e klas ofzo dat basisschoolhandschrift afgeleerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
En wtf, de 1/2 hebben we nooit geleerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Beter leest WD dit niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef reetveter het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je na een paar biertjes kenkargeil wordt.
Nee hoor, en anders stampen ze zo hard dat je ze hoort aankomenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn god, straks komen de kinderen naar beneden.
Wut? Dan pas?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vroeger. Ik heb mezelf rond de 2e klas ofzo dat basisschoolhandschrift afgeleerd
True story.quote:
Mexico verliezen ze juist, gelijk tegen Uruguay en winst van zuid-afrikaquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We'll see. Plus alleen tegen uruguay verliezen ze, dankzij een rode kaart begin tweede helft. Dan tegen Mexico gaan ze los en wordt het 3-1. Zuid-Afrika 2-0.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mexico verliezen ze juist, gelijk tegen Uruguay en winst van zuid-afrika
Mexico en Uruguay spelen ook gelijk tegen elkaar en winnen beiden van Z-A.
Uruguay en Mexico door op doelsaldo
DOES NOT COMPUTEquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zou dat niet kunnen met m'n kinderen erbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, en anders stampen ze zo hard dat je ze hoort aankomen
Mijn handschrift lijkt er nog verdacht veel op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wut? Dan pas?
Wij mochten in groep 7/8 zelf ons eigen handschrift ontwikkelen en waren we niet langer slaaf van het handschriftenregime.
Wat JB zegt dus. We hebben al wel eens zoveel lawaai gemaakt en 'leuke' dingen gedaan en ze sliepen er gewoon doorheen of kwamen de volgende ochtend beneden met "De buren hadden ruzie mam...quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn god, straks komen de kinderen naar beneden.
Wel, hoezo zou dat niet overeen kunnen komenquote:
Soms.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Niet als ze ernaast zitten neequote:Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen met m'n kinderen erbij. Of anders met de deur op slot oid
.
Hoezo nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter leest WD dit niet.
Ik heb het héél soms wel eens bij m'n eerste paar wijntjes. Best vaag.
No way vriend. Uruguay is sowieso beter dan Mexico.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel, hoezo zou dat niet overeen kunnen komen
Alleen Mexico is dit toernooi denk ik sterker dan Frankrijk. Wellicht zelfs sterkste uit de poule
Uruguay wordt een verassing hoor. Voorzover het een verassing is dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel, hoezo zou dat niet overeen kunnen komen
Alleen Mexico is dit toernooi denk ik sterker dan Frankrijk. Wellicht zelfs sterkste uit de poule
Twee keer 'verassing'. WATquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Uruguay wordt een verassing hoor. Voorzover het een verassing is dan.
Oké, als ze slapen valt het te overwegenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat JB zegt dus. We hebben al wel eens zoveel lawaai gemaakt en 'leuke' dingen gedaan en ze sliepen er gewoon doorheen of kwamen de volgende ochtend beneden met "De buren hadden ruzie mam..."
Ze voert je dronken en misbruikt je omdat je een zwak moment hebt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En ja, alcohol is nasty daarmee.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
No way vriend. Uruguay is sowieso beter dan Mexico.
Sue me.quote:
Onmogelijk. Ik ben zo vaak dronken en nog steeds is het niemand gelukt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oké, als ze slapen valt het te overwegen.
[..]
Ze voert je dronken en misbruikt je omdat je een zwak moment hebt.
Je hebt niks onrechtmatigs gedaan, dus dat zal weinig opleveren, ben ik bang.quote:
quote:Mark Rutte is de jongste uit een gezin met zeven kinderen. De eerste vrouw van zijn vader overleed in Japans gevangenschap, waarna zijn vader hertrouwde met de zus van zijn vrouw.
Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik ben zo vaak dronken en nog steeds is het niemand gelukt.
Of niemand wil me gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |