Ik wilde een TT maken met: 'Waar we Argo missen'!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:25 schreef nattermann het volgende:
Slechte TT, ik weet het![]()
Kon niks beters bedenken
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
GeheheDeal.
Had je gezien wat ik in mijn fobo erbij gezet had?
dit dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef LimboFan het volgende:
Is iedereen weg of is iedereen te lui om een nieuw topic aan te maken!
Ik ga hem even plaatsen in FBquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ik wilde een TT maken met: 'Waar we Argo missen'!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb even gevraagd in de FB of dat kan. Nee heb je, ja kun je krijgen
Aangepast.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:28 schreef Tassiepassie het volgende:
Zet postmortum ook nog even in de OP, in het vorige topic stond die er al bij maar is nog niet aangepast in wiki....ik weet niet hoe dat moet
Waar heb je dat eigenlijk gevraagd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb even gevraagd in de FB of dat kan. Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik vind toch wel dat we Argo net dat steuntje in de rug geven om niet van het dak te springen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hier: [FB] Oaveral en nargns met Misstique
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
Goed puntquote:
Politiek is geen spelletjequote:Op woensdag 9 juni 2010 12:20 schreef -B100- het volgende:
[..]
Ik wil balkie eigenlijk een stem geven voor de fun! Maar ik ga voor pvv denk ik!
PVVquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:23 schreef Lauuwtje het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik moet stemmen![]()
Misschien ga ik wel niet stemmen..
Dat weet ik beste vrind! Daarom pvv velen zeggen dat hij radicaal is. Maar hij heeft wel gelijk met immigratie stop kan je flink bezuinigen.quote:
Eens. Daarom stem ik niet op hem. Ik hou niet van die discriminatie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
PVV heeft best aardige punten in het programma staan. Gisteren in het debat was hij ook weer erg duidelijk over zijn ideeën. Het is alleen jammer dat hij zich toch nog teveel afzet tegen moslims/de islam, daarmee gooit hij zijn eigen ruiten in.
Mwoah hij zegt een immigratie stop uit islam landen. Ik denk dat dat misschien wel discriminatie is want je sluit die landen uit! Maar ik denk wel dat een immigrant uit zweden etc, veel meer kan betekenen dat een immigrant uit Marokko. Of hij nou discrimineerde of niet, tja ik zelf heb er geen last van. Ook vind ik dat hij we leen punt heeft dat moslims zich eerder bedreigt voelen etc. Wilders moet per slot van rekening met een kogel vrij vest lopen. Terwijl hij toch alleen zegt. Immigratie stop uit Islam landen. En criminelen met dubbele paspoorten het land uit. Op zich hou ik daar wel van. Ik zit niet te wachten op criminaliteit kei hard aanpakken moeten ze dat!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
PVV heeft best aardige punten in het programma staan. Gisteren in het debat was hij ook weer erg duidelijk over zijn ideeën. Het is alleen jammer dat hij zich toch nog teveel afzet tegen moslims/de islam, daarmee gooit hij zijn eigen ruiten in.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb twee extra stemmen gekregen (van m'n ouders, zij stemmen nooit) en heb 2x PVV en 1x VVD gestemd.
Persoonlijk ben ik dat verdedigen van allochtonen zat. Gelijk behandelen IS NIET VOORTREKKEN en daar zijn de meeste partijen wel mee bezig.
PVV heeft nadrukkelijk gezegd dat allochtonen die zich hier goed gedragen, hier zeker mogen blijven wonen. Dus zo discriminerend vind ik ze persoonlijk niet eens (meer).
Maargoed, het is goed dat er mensen zijn die anders denken dan ik, want ik weet zeker dat als de PVV aan de macht zou komen (76+ zetels) dat het dan ook niet goed zou zijn
Je mag buiten je eigen stem HOOGUIT 2 andere machtigingen hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef -B100- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik en mijn zus + de machtiging van mijn vader = 3x pvv.
Maar ik dacht dat je maar een machtiging per persoon mocht. Maar je mag dus ook voor 3 stemmen ?![]()
En goeie keuzen!
Dat dus, hoewel hier en daar een straaltje zon tevoorschijn komtquote:
Ik vind het overigens wel flink benauwd binnen, of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat dus, hoewel hier en daar een straaltje zon tevoorschijn komt
Landgraaf pwnt, vandaar
De warmte die nog steeds in de muren zit zorgt voor een hoge temperatuur. Nu is de luchtvochtigheid ook nog hoor en ook dat zal deels naar binnen kunnen trekken en voor de nodige benauwdheid zorgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel flink benauwd binnen, of ligt dat aan mij?
Opendag HBO Rechten in Den Boschquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:18 schreef friekin_ het volgende:
Leuk! Ik wil ook! Wat gaan jullie doen?
Goeiemorgeh!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De warmte die nog steeds in de muren zit zorgt voor een hoge temperatuur. Nu is de luchtvochtigheid ook nog hoor en ook dat zal deels naar binnen kunnen trekken en voor de nodige benauwdheid zorgen.
HBO rechten in Tilburg moet ook best goed zijn. Een vriendin van mij die zit daar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Opendag HBO Rechten in Den Bosch
Overigens nog niet gestemd. Weet nog niet waarop ik moet gaan stemmen
Aah, even in de gaten houden danquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
HBO rechten in Tilburg moet ook best goed zijn. Een vriendin van mij die zit daar.
Ik ga ook naar Tilburg, gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah, even in de gaten houden dan
Vrijdag ook een opendag in Den Haag, integrale veiligheidskunde.
Ik ben vanmorgen geweest rennen, helemaal natgeregend maar dat heeft me niet tegengehouden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef sproetjes het volgende:
het is indd rot weer
ik wil nog even gaan rennen!
en vanavond ga ik stemmen
misschien moet ik dan toch maar gaan zometeen... het komt er gelukkig niet meer met bakken uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen geweest rennen, helemaal natgeregend maar dat heeft me niet tegengehouden.
ik heb redelijk gevoetbald , maar mag niet meer ivm een enkelblessuren en ik wil weer gaan bodyboarden , maar we hebben hier geen oceaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef sproetjes het volgende:
onsportieve mannen![]()
mijn toekomstige partner moet toch minstens net zo sportief zijn als mij
ik geef groepslessen (spinning en BBB/aerobic), fitness er zelf nog wel eens naast, doe aan thaiboksen 2-3x per week, ga 2-3x per week hardlopen, en probeer 1 tot 2 uur per week yoga te doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb redelijk gevoetbald , maar mag niet meer ivm een enkelblessuren en ik wil weer gaan bodyboarden , maar we hebben hier geen oceaan
BBB? Is dat hetzelfde als BBQ ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik geef groepslessen (spinning en BBB/aerobic), doe aan thaiboksen 2-3x per week en ga 2-3x per week hardlopen
Dan leg je de lat vrij hoogquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef sproetjes het volgende:
onsportieve mannen![]()
mijn toekomstige partner moet toch minstens net zo sportief zijn als mij
BBB komt na de BBQ (BBB is zo'n buik/billen/benen les, 20 minuten op een hoog tempo een simpele aerobic choreografie en daarna oefeningen voor buik,billen,benen,armen,schouders en borstquote:
nouja zolang het maar geen onsportieve couchpotato is, ik wil wel iemand die lekker sportief bezig is, ik weet dat ik vrijveel doe dus evenveel zal ik niet verlangen maar hij moet wel vooruit te branden zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan leg je de lat vrij hoog
Het voetbalseizoen is nu voorbij en dan doe ik het erg rustig aan. Af en toe wat tennis en zo nu en dan hardlopen. Ik heb ook iemand nodig die me weet te motiveren.
ja over het algemeen wel jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef postmortum het volgende:
Is dat BBB niet meer iets voor vrouwen ?
One lucky manquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja over het algemeen wel ja
heb 1 man in mn les
is die het vrouwtje in zijn relatie ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja over het algemeen wel ja
heb 1 man in mn les
neequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
is die het vrouwtje in zijn relatie ?
het enig wat ik aan fitness zou willen doen is spinningquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
neezijn vrouw zit ook in mijn lessen haha, is een leuke man! tenminste iemand die ervoor uit durft te komen dat ie het gewoon leuk vind en maling heeft aan wat de rest ervan vind, zo hebben wij ook meerdere mannen in de zumba lessen hoor
![]()
![]()
spinningquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
het enig wat ik aan fitness zou willen doen is spinning
ik ben bang dat mijn hart het niet houdt bij het spinnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
spinningbeste lessen everr dat en bodypump, maar dat heb ik echt al 2 jaar niet meer gedaan ofzo
achquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben bang dat mijn hart het niet houdt bij het spinnen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
achalles valt op te bouwen, 5 jaar geleden dacht ik ook dat ik van de fiets afviel na 10 minuten
D66 hier. SP is niet echt constructief in mijn ogen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo net thuis en zo douchen. Daarna stemmen, maar ik weet niet wat... Waar kiezen jullie voor ? SP ?
LOl vanmorgen kreeg ik opeens telefoon... ik had mij dus verslapen
dan gewoon weer iemand zoeken die je wel motiveerd om weer (meer) te gaan fitnessen/hardlopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben nu eindelijk weer beetje op niveau qua conditie. Vorig jaar een langdurige blessure gehad en in die tijd ook veel aan fitness gedaan. Nu kan ik me daar niet meer voor motiveren.
Heb nu wel weer een trainingspartner om tennis te spelen gelukkig.
Mijn conditie is wel goed. Aleen ik wil nog 5 kilo kwijt voor op mijn oude mooie gewicht te komen, maar het lukt niet...quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben nu eindelijk weer beetje op niveau qua conditie. Vorig jaar een langdurige blessure gehad en in die tijd ook veel aan fitness gedaan. Nu kan ik me daar niet meer voor motiveren.
Heb nu wel weer een trainingspartner om tennis te spelen gelukkig.
Die zin moet ik altijd makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dan gewoon weer iemand zoeken die je wel motiveerd om weer (meer) te gaan fitnessen/hardlopene
mits je daar zin in hebt natuurlijk
Ik ga dalijk nog een uur lerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef sproetjes het volgende:
ik ga nog een uurtje yoga doen en dan op de bank hangen met een bakje kwark![]()
volgens mij is de fok! limburg dating weer doodgebloed eh?
Mijn kat heeft wat voor jequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef sproetjes het volgende:
ik ga nog een uurtje yoga doen en dan op de bank hangen met een bakje kwark![]()
volgens mij is de fok! limburg dating weer doodgebloed eh?
Ben je dan niet te mager?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn conditie is wel goed. Aleen ik wil nog 5 kilo kwijt voor op mijn oude mooie gewicht te komen, maar het lukt niet...Al heb ik ook iemand nodig die mij wat meer moet motiveren, ik kan best nog wel wat meer sporten.
Nu even stemmen![]()
slijmbal..quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ben je dan niet te mager?Ik vind je namelijk prima zo
ja maar die zijn single!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als dit slijmen is dan zijn er wel heel veel slijmballen hier op fok!
Ow ja, ik was ook aan een opzetje bezig....quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef sproetjes het volgende:
dan moeten we wel allemaal actief ons datingprofiel plaatsen eh
ik zal er straks eens aan werken
Dus iemand die niet single is kan een ander persoon geen complimentje makenquote:
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn kat heeft wat voor jeik show het je straks wel omdat je nu afwezig bent
jawel, je mag best zeggen dat ik mooie ronde gespierde billen heb hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dus iemand die niet single is kan een ander persoon geen complimentje maken![]()
Welkom in 2010 zou ik zeggen
eerst zien dan geloven complimenterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef solaire het volgende:
[..]
jawel, je mag best zeggen dat ik mooie ronde gespierde billen heb hoor!
Ten eerste geef ik geen compliment als ik daar niet eerst zelf over kan oordelen en ten tweede ik was een slijmbal volgens jouquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef solaire het volgende:
[..]
jawel, je mag best zeggen dat ik mooie ronde gespierde billen heb hoor!
Ik heb een klein bierbuikje waar ik vanaf wilquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ben je dan niet te mager?Ik vind je namelijk prima zo
maken we er toch een wijnbuikje vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een klein bierbuikje waar ik vanaf wil
Valt ook niet opquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maken we er toch een wijnbuikje van![]()
Nee alle gekheid op een stokje, zo goed heb ik je niet bekeken dus mij was dat nog niet opgevallen![]()
Maar altijd doen waar je jezelf het prettigste bij voelt
Je hebt overal haren ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef solaire het volgende:
Ja dat ben ik.. (bijna)
volwassen gedrag hoeft ook niet altijd, ik doe ook wel eens gek, moet kunnen, doel meer op andere dingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef solaire het volgende:
[..]
nee het is het volwassen gedrag dat ik bij tijd en wijlen een beetje mis de rest heb ik wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef huize het volgende:
Ik zie de profiel velden al helemaal voor me:
Wat zoek je in je partner? un vromusch um keihel mit te batsen
Disturbedquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
t leefst nog mit janse bagge of rowwen heze oppe achtergrond dan eh
of natuurlijk gewoon keihard disturbed ofzo![]()
Dat is wel erg klassiek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef solaire het volgende:
Barry White op de achtergrond![]()
ach ja ik ben toch bezet
Nu wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef huize het volgende:
Dude..je kent barry white toch wel?
nee johquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef huize het volgende:
Meh mit en bieteke sjef diederen is auch good.
Disturbed tijdens de daad....beurs na afloop ?
op avril lavigne kan ik niet neuqen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef huize het volgende:
Of met deze drummer op de achtergrond vooral wat die in het refrein doet.
http://www.youtube.com/us(...)search/2/otBA5aUGRAM
Krijg net een visual van 2 mensen die met aan de gang zijn en dan een zo een gezicht trekt als dat mannetje in de clips van disturbed....quote:
Niet helemaal mijn muziek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
op avril lavigne kan ik niet neuqen hoor![]()
denk dan aan
Niks mis met Avril daar kon ik het nmlk wel op. Het gaat dan ook om de drums van machinegunsmith.. zet daar een mooi werkje neer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
op avril lavigne kan ik niet neuqen hoor![]()
denk dan aan
RATM heeft maar 2 leuke nummer. Voor de rest vind ik er geen zak aan. E ja ik ze live gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef solaire het volgende:
idd luister dan gewoon naar RATM
ach ligt er maar net aan in wat voor mood je bent, ik kan het ook op john mayer hoorquote:
Eerste keer dat ikz e live zag waren ze goed nog niet zo gehypt. Maar 2/3 jaar geleden op Pinkpop in de oranje overalls...nha vergane glorie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
RATM heeft maar 2 leuke nummer. Voor de rest vind ik er geen zak aan. E ja ik ze live gezien
Ja dat bedoel ik ! Alleen tijdens ´Killing in the name´ begon iedereen te springen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef huize het volgende:
[..]
Eerste keer dat ikz e live zag waren ze goed nog niet zo gehypt. Maar 2/3 jaar geleden op Pinkpop in de oranje overalls...nha vergane glorie.
Pinkpop ben ik in 2004 en in 2006 geweest, maar die zijn voorbijgestreefd door andere festivals.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef huize het volgende:
[..]
Eerste keer dat ikz e live zag waren ze goed nog niet zo gehypt. Maar 2/3 jaar geleden op Pinkpop in de oranje overalls...nha vergane glorie.
Afgelopen jaar was gewoon goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pinkpop ben ik in 2004 en in 2006 geweest, maar die zijn voorbijgestreefd door andere festivals.
Het is ook wel goed, maar ze kunnen geen killer line-up meer programmeren daar. Dat is gewoonweg te duur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was gewoon goed
BW is te gekquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef solaire het volgende:
Barry White op de achtergrond![]()
ach ja ik ben toch bezet
Metallica hou ik zelf niet zo van , maar het is wel een grote naam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef huize het volgende:
Heh mischien waar jij stond maar wij stonden echt dead center tussen 3 verschillende pits. En ik voelde me oud aangezien ik er me aan irriteerde.
Metallica daar en tegen was strak!
Idd, ik zou gewoon een wat oudere band halen. Die zijn niet meer zo duur als uit hun toptijd en AC/DC, Judas Priest etc kunnen vast nog wel wat op het podium. Ik zeg al jaren Billy Idol op kleine podiumquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook wel goed, maar ze kunnen geen killer line-up meer programmeren daar. Dat is gewoonweg te duur.
ook top. Ik ben gek op zulke muziek oaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog Marvin Gaye erbij en het feest is compleet.
Doe voor mij dan maar Boney M.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ook top. Ik ben gek op zulke muziek oa
Mn moeder deed hier vaker op stofzuigen. Dan vooral de rivers of Babylon.quote:
Proestquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef huize het volgende:
[..]
Mn moeder deed hier vaker op stofzuigen. Dan vooral de rivers of Babylon.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef solaire het volgende:
[..]
ga je dan ook zo kronkelen in bed als boney??
Chris samen met de resten van RATM oftewel Audioslavequote:
Ik heb alle CD's van Audioslavequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef huize het volgende:
[..]
Chris samen met de resten van RATM oftewel Audioslave
oke das niet helemaal waar maar dat is net als Slash die op pinkpop Guns 'n Roses nummers gaat spelen..quote:
Oke het is niet origineelquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef solaire het volgende:
[..]
oke das niet helemaal waar maar dat is net als Slash die op pinkpop Guns 'n Roses nummers gaat spelen..
niet origineel (move on bitch)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef huize het volgende:
Hey gezicht! Wist je dat je favoriete brouwerij binnenkort opendag heeft?
ja Morello is echt een fantastische gitarist met al die effectenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef huize het volgende:
Heb hun debuut cd en wat mp3's van een optreden in Milaan. Like a stone blijft heerlijk. En die gitaar heerlijk!
Zondag de 20e. Heb nog geen details voor je.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef huize het volgende:
[..]
Zondag de 20e. Heb nog geen details voor je.
En nu is het tijd voor de pacific. Doei
t wkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo het leren voor vandaag dat gaat niet meer lukkenMijn aller allerlaatste tentamen wil ik toch graag halen alleen valt het WK niet zo gunstig
Vooruit dan maar:quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef solaire het volgende:
tja Argo met een ban scheelt 50 posts op een topic
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef -B100- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Argo zeer misschien stopt met FoK!
Dat zei ik in 2005 ook alquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef -B100- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Argo zeer misschien stopt met FoK!
Whehe. Lees mijn advertentie nou maarquote:
Ik ga me er nu voor geven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef sproetjes het volgende:
Alsof je geen 5 minuten over hebt.. Je kan wel over andere dingen spammen![]()
Jepquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef friekin_ het volgende:
Marijke heeft het heul flink te pakken. Ik heb gisteren 4 uur gebeld met 'm.!
Jep. Ben zelf ook flabbergasted, want ik ben toch echt niet zo makkelijk met relaties en verliefdheden en mannen etc. Als in: ik loop er met een bocht omheen. En nu bel ik ineens 4 uur. En het ging overal over, en ik had buikpijn van het lachen.quote:
Ja. We spraken af dat we tot 1 uur zouden bellen, omdat hij vandaag moest werken (hij is een vertalerquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:19 schreef MPG het volgende:
En dan ook meteen VIER uur he!?!
Damn, de laatste keer dat ik echt LANG aan de telefoon heb gehangen was 2 uur (ja met mn ex), en dat is al ruim 240x mijn gemiddelde telefoongespreksduur.
Enne tof dat je 'm morgen ziet.
Whehe, dan hebben jullie het goed te pakkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. We spraken af dat we tot 1 uur zouden bellen, omdat hij vandaag moest werken (hij is een vertaler) maar het werd dus iets later
Ik bel normaal ook max een half uur, en dat is met oma
Ja, morgen gaan we LP's kopen![]()
Technische handleidingen. Engels, Frans, Duits en Spaansquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, dan hebben jullie het goed te pakken.
Leuk hoor![]()
Wat vertaalt 'ie eigenlijk? En watvoor LPs gaan jullie kopen?
Ik ben voor de Piraten gegaan, jammer dat ze in heel Limburg maar een totaal van 624 stemmen hebben gehaald..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:51 schreef LimboFan het volgende:
Limburg gaat massaal voor Wilders.
Ik voor SP. Stiekem gewoon op een Brabander gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben voor de Piraten gegaan, jammer dat ze in heel Limburg maar een totaal van 624 stemmen hebben gehaald..
Tof hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Technische handleidingen. Engels, Frans, Duits en Spaans
Ik ben al tijden op zoek naar LP's van T.rex, Joni Mitchell, The Kinks en die van The Field. Ik denk dat we een paar uur lang door bakken gaan spitten. En dan uit eten. En ik mag niet betalen, begreep ik gisteren.
Of vannacht. Of was het vanmorgen.![]()
Kriebels enzo
Ik denk dat veel sympathisanten van de piraten uiteindelijk toch iets anders gestemd hebben, omdat de piraten zich toch nét iets te veel op hun stokpaardje focussen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben voor de Piraten gegaan, jammer dat ze in heel Limburg maar een totaal van 624 stemmen hebben gehaald..
CDA was altijd heel sterk in Limburg en die hebben enorm verloren. Deel van die stemmen is zo naar de PVV gegaan. Daarnaast is er in Limburg, hetzij op kleine schaal, overlast van groepen allochtonen. Ik denk dat veel mensen bang zijn dat die lijn zich voort blijft zetten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef LimboFan het volgende:
Waarom zou Limburg zo massaal voor de PVV gaan? Is het omdat Geert een Limburger is? Is het door al die moslims in Limburg? Niet dat ik ze zie trouwens....
Ik vond hun campagne ook niet echt denderend, te kleine nieuwe amateuristische partij, misschien over 4 jaar met een professioneler bestuur dat ze wat meer kans maken, vooralsnog wel een goede partij waar men op kan stemmen als men niet weet waarop men zou moeten stemmen, en de huidige zittende kliek kots moe is..quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Ik denk dat veel sympathisanten van de piraten uiteindelijk toch iets anders gestemd hebben, omdat de piraten zich toch nét iets te veel op hun stokpaardje focussen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jep. Ben zelf ook flabbergasted, want ik ben toch echt niet zo makkelijk met relaties en verliefdheden en mannen etc. Als in: ik loop er met een bocht omheen. En nu bel ik ineens 4 uur. En het ging overal over, en ik had buikpijn van het lachen.
Ik zie 'm morgen.
Ik denk iedereen hierquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar pics en details
ik denk dat de mensen zich in de steek gelaten voelen door het CDA. jarenlang enorme stemmenaantallen in limburg en ze wel laten zitten met de A73, de ondertunneling van de A2 bij Maastricht de Awacs en bomenkap in Schinveld het CBS dat vertrekt uit Heerlen, etc etc. en dan heb je nu dat van der Hoeven en vooral Eurlings van de lijst wegvallen. tja dan moeten katholieke limburgers opeens volledig gaan voor een knullige Zeeuw. was gewoon zo voorspelbaar dat ze op hun bek zouden gaan, ik had het alleen al 4 jaar terug verwacht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef LimboFan het volgende:
Waarom zou Limburg zo massaal voor de PVV gaan? Is het omdat Geert een Limburger is? Is het door al die moslims in Limburg? Niet dat ik ze zie trouwens....
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef solaire het volgende:
ik beschouw mezelf als God's gift to women dat maakt mij automatisch een gever
Het ligt eraan...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef solaire het volgende:
ach Tassie,
alvorens wij een coalitie kunnen smeden moeten er toch nog twee kabinetten vallen dus dat is toch niet aan de orde
Whehehehquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef solaire het volgende:
ach Tassie,
alvorens wij een coalitie kunnen smeden moeten er toch nog twee kabinetten vallen dus dat is toch niet aan de orde
Van mij of van hemquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar pics en details
Livin' on lovequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:29 schreef friekin_ het volgende:
Zo ontzettend cute. Hij heeft vandaag geen pauze gehouden zodat hij me mocht bellen over hoe het was gegaan bij sollicitatiegesprek.
Van jouquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Van jou.
Ben toch niet zo geïnteresseerd in heren....
quote:schat,je hoeft niet te koken want ik neem je mee uit eten. Het toetje krijg je daarna thuis...
Ja iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij heeft immers ook nog wat goed te maken
IK KEN WEL IEMAND DIE ZE WIL KNEDENquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:03 schreef sproetjes het volgende:
mijn kuiten hebben massage nodig, spierpijnnnnn
oh?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
IK KEN WEL IEMAND DIE ZE WIL KNEDEN
Ik kan wel knedenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh?bied jij je aan?
ohnee jij hebt het te druk met je nieuwe vlam
ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan wel kneden
Maar jij bent toch niet van de vrouwtjes?
Ik ben oldschoolquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik maakte ook maar een grapje
maar hey iedereen die kan masseren is welkom nu, auw auw
waarom heb jij een dino achter je naam trouwens?
ik ga zo ook maar eens koken, rijst, roerbakgroente met zoete soja saus en een visjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef Tassiepassie het volgende:
Hopelijk krijg ik zo wel eens wat meer op, eten is weer hopeloos
lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar eens koken, rijst, roerbakgroente met zoete soja saus en een visje
Een klasgenoot van mij heeft daar in het verleden altijd gewerkt. Daar gingen we na school nog wel eens heen als het goed weer was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
lekker![]()
Ik hoor net dat we bij De Buren gaan eten en daarna daar op het terras gaan zitten
Nee, iets andersquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:48 schreef sproetjes het volgende:
nieuwe baan?![]()
wat goed!!
zuid? of iets anders?
Nou, waar ik zat was maar voor 2 weken (brandwacht op DSM, tijdens de stop van de zoutfabriek). Nu krijg ik dus waarschijnlijk meer vastigheidquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:03 schreef sproetjes het volgende:
daar waar je nu zat bevalt toch niet dan?
en ja ik ga nu denk ik ook zo'n periode krijgen, dat als ik geen nieuwe baan vind die ik écht tof vind ik maar gewoon iets makkelijks zoek voor de komende tijd..
ik heb al gegetenwas lekker
oh dat is fijn dan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nou, waar ik zat was maar voor 2 weken (brandwacht op DSM, tijdens de stop van de zoutfabriek). Nu krijg ik dus waarschijnlijk meer vastigheid
Is via detacheringsbureau Profcore, locaties in Geleen, Weert en Venray.
Bij de frietspecialist?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, iets andersIn de aardappelverwerkingsindustrie (
)
Maargoed, is maar tijdelijk. Ben me aan't oriënteren op een HBO-studie, maar moet toch de huur betalen hè
Je kan samen met mij kleding uitzoeken als je je heel erg verveeld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:48 schreef sproetjes het volgende:
I'm bored, wat kan ik gaan doen vanavond?
Masturberen, bellen met love interest en poolen met homies.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:48 schreef sproetjes het volgende:
I'm bored, wat kan ik gaan doen vanavond?
waar ga je bestellen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan samen met mij kleding uitzoeken als je je heel erg verveeld.
Niet zo goed als een dance classics avond bij Mondialquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
waar ga je bestellen?
@friekin_ mwuuuh sounds as a gooooood night!
true nothing can beat thatquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niet zo goed als een dance classics avond bij Mondial
Waar luister je normaal naar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanmorgen was een vette plaat op de radio ! even opzoeken.
Straks wat drinken en ervoor zorgen dat ik tot 12 in coma lig. Eindelijk goede nachtrust...
ben benieuwd wat je gaat uitkiezen, heb ook wel eens op die site zitten neuzen, staan echt toffe dingen opquote:
Deal!!! Ik heb nog muntjes gekregen van vrienden die 8 jaar geleden ook daar geweest zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true nothing can beat that
volgende keer ga je meer t blok op!
wedden dat het nog steeds dezelfde zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Deal!!! Ik heb nog muntjes gekregen van vrienden die 8 jaar geleden ook daar geweest zijn
Dat zijn ze iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wedden dat het nog steeds dezelfde zijn
Alles vanmorgen 3fm. ( geen andere keuze ) Daarna Q music of Slam FM en na de middag meestal 3FM Stenders en die wat erna komt. In de auto meestal Studio Brussel of CDtjequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar luister je normaal naar?
Ga er later vanavond maar eens goed voor zitten, moet natuurlijk wel beetje goed voor de dag komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ben benieuwd wat je gaat uitkiezen, heb ook wel eens op die site zitten neuzen, staan echt toffe dingen op
ofcoursequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er later vanavond maar eens goed voor zitten, moet natuurlijk wel beetje goed voor de dag komen.
weet je niet nog een beetje hoe het ging? lyrics googlen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Nummer staat nergens![]()
6:10 op 3fm waar ben je
Nee ik zat half te slapen en de radio stond heel zachtjes. Ik vond het wel op Iron Maiden lijken, maar zij waren het niet ben ik net achter gekomen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
weet je niet nog een beetje hoe het ging? lyrics googlen?
Ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |