Leuk iemand ontmoet bla bla lekkere vent bla bla aardig slim single bla bla.quote:
You go girl.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Leuk iemand ontmoet bla bla lekkere vent bla bla aardig slim single bla bla.
Net een uur gebeld.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef nattermann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
ik ben er morgen vast wel ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke lieve mevrouw
en ben je morgen op msn ik heb iets voor je gemaakt ? Ik lees je volgende bericht morgenvroeg wel.
Stemt Limburg anders dan andere provincies?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk iedereen hier.
Ik ga voor D66
CDA doet het in Limburg altijd vrij goed in vergelijking met de grote steden waar de PvdA vaak meer stemmen krijgt. Ik verwacht dat de PVV in bepaalde delen van Limburg ook wel veel stemmen binnen gaat halen. Ben vooral benieuwd hoe dat in Noord-Limburg is, tijdens de vorige verkiezingen gingen veel stemmen naar Wilders in die regio.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Stemt Limburg anders dan andere provincies?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Leuk iemand ontmoet bla bla lekkere vent bla bla aardig slim single bla bla.
Net een uur gebeld.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef LimboFan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhhh super!!!!
heb liefdesverklaring gestuurd op fok!
Nee. Advanced Power?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef sproetjes het volgende:
jezus dat was toch overduidelijk wie zijn kloon is?
Dan zit het zo te horen wel goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja. Ja. Erg leuk, we matchen op echt heul veul vlakken. Plus, ik wil zijn kleren van zijn lijf scheuren, en dat heb ik niet zo snel.
echt top meid, ik ben blij voor jequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja. Ja. Erg leuk, we matchen op echt heul veul vlakken. Plus, ik wil zijn kleren van zijn lijf scheuren, en dat heb ik niet zo snel.
Je bent niet gekquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hij heeft er al mee gepost in dit topic
of ik moet echt gek zijn
Doh. Nu maar hopen dat het niet jinx door het hier te vertellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
echt top meid, ik ben blij voor je![]()
Dat je maar snel mag scheuren weer
Mocht hij toch niks doen dan kom je maar naar mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Doh. Nu maar hopen dat het niet jinx door het hier te vertellen
En dat hoop ik ook. Jezus. Ik sta al sinds september droog.
Gehehequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mocht hij toch niks doen dan kom je maar naar mij
In het begin was er nogal wat tunnel-problematiek maar verder is het een mooie weg inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
A-73 is mooi gelukt hoor! Komend weekend maar weer overheen zoeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |