Aah, even in de gaten houden danquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
HBO rechten in Tilburg moet ook best goed zijn. Een vriendin van mij die zit daar.
Ik ga ook naar Tilburg, gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah, even in de gaten houden dan
Vrijdag ook een opendag in Den Haag, integrale veiligheidskunde.
Ik ben vanmorgen geweest rennen, helemaal natgeregend maar dat heeft me niet tegengehouden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef sproetjes het volgende:
het is indd rot weer
ik wil nog even gaan rennen!
en vanavond ga ik stemmen
misschien moet ik dan toch maar gaan zometeen... het komt er gelukkig niet meer met bakken uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen geweest rennen, helemaal natgeregend maar dat heeft me niet tegengehouden.
ik heb redelijk gevoetbald , maar mag niet meer ivm een enkelblessuren en ik wil weer gaan bodyboarden , maar we hebben hier geen oceaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef sproetjes het volgende:
onsportieve mannen![]()
mijn toekomstige partner moet toch minstens net zo sportief zijn als mij
ik geef groepslessen (spinning en BBB/aerobic), fitness er zelf nog wel eens naast, doe aan thaiboksen 2-3x per week, ga 2-3x per week hardlopen, en probeer 1 tot 2 uur per week yoga te doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb redelijk gevoetbald , maar mag niet meer ivm een enkelblessuren en ik wil weer gaan bodyboarden , maar we hebben hier geen oceaan
BBB? Is dat hetzelfde als BBQ ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik geef groepslessen (spinning en BBB/aerobic), doe aan thaiboksen 2-3x per week en ga 2-3x per week hardlopen
Dan leg je de lat vrij hoogquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef sproetjes het volgende:
onsportieve mannen![]()
mijn toekomstige partner moet toch minstens net zo sportief zijn als mij
BBB komt na de BBQ (BBB is zo'n buik/billen/benen les, 20 minuten op een hoog tempo een simpele aerobic choreografie en daarna oefeningen voor buik,billen,benen,armen,schouders en borstquote:
nouja zolang het maar geen onsportieve couchpotato is, ik wil wel iemand die lekker sportief bezig is, ik weet dat ik vrijveel doe dus evenveel zal ik niet verlangen maar hij moet wel vooruit te branden zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan leg je de lat vrij hoog
Het voetbalseizoen is nu voorbij en dan doe ik het erg rustig aan. Af en toe wat tennis en zo nu en dan hardlopen. Ik heb ook iemand nodig die me weet te motiveren.
ja over het algemeen wel jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef postmortum het volgende:
Is dat BBB niet meer iets voor vrouwen ?
One lucky manquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja over het algemeen wel ja
heb 1 man in mn les
is die het vrouwtje in zijn relatie ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja over het algemeen wel ja
heb 1 man in mn les
neequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
is die het vrouwtje in zijn relatie ?
het enig wat ik aan fitness zou willen doen is spinningquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
neezijn vrouw zit ook in mijn lessen haha, is een leuke man! tenminste iemand die ervoor uit durft te komen dat ie het gewoon leuk vind en maling heeft aan wat de rest ervan vind, zo hebben wij ook meerdere mannen in de zumba lessen hoor
![]()
![]()
spinningquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
het enig wat ik aan fitness zou willen doen is spinning
ik ben bang dat mijn hart het niet houdt bij het spinnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
spinningbeste lessen everr dat en bodypump, maar dat heb ik echt al 2 jaar niet meer gedaan ofzo
achquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben bang dat mijn hart het niet houdt bij het spinnen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
achalles valt op te bouwen, 5 jaar geleden dacht ik ook dat ik van de fiets afviel na 10 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |