Aah, even in de gaten houden danquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
HBO rechten in Tilburg moet ook best goed zijn. Een vriendin van mij die zit daar.
Ik ga ook naar Tilburg, gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah, even in de gaten houden dan
Vrijdag ook een opendag in Den Haag, integrale veiligheidskunde.
Ik ben vanmorgen geweest rennen, helemaal natgeregend maar dat heeft me niet tegengehouden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef sproetjes het volgende:
het is indd rot weer
ik wil nog even gaan rennen!
en vanavond ga ik stemmen
misschien moet ik dan toch maar gaan zometeen... het komt er gelukkig niet meer met bakken uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen geweest rennen, helemaal natgeregend maar dat heeft me niet tegengehouden.
ik heb redelijk gevoetbald , maar mag niet meer ivm een enkelblessuren en ik wil weer gaan bodyboarden , maar we hebben hier geen oceaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef sproetjes het volgende:
onsportieve mannen![]()
mijn toekomstige partner moet toch minstens net zo sportief zijn als mij
ik geef groepslessen (spinning en BBB/aerobic), fitness er zelf nog wel eens naast, doe aan thaiboksen 2-3x per week, ga 2-3x per week hardlopen, en probeer 1 tot 2 uur per week yoga te doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb redelijk gevoetbald , maar mag niet meer ivm een enkelblessuren en ik wil weer gaan bodyboarden , maar we hebben hier geen oceaan
BBB? Is dat hetzelfde als BBQ ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik geef groepslessen (spinning en BBB/aerobic), doe aan thaiboksen 2-3x per week en ga 2-3x per week hardlopen
Dan leg je de lat vrij hoogquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef sproetjes het volgende:
onsportieve mannen![]()
mijn toekomstige partner moet toch minstens net zo sportief zijn als mij
BBB komt na de BBQ (BBB is zo'n buik/billen/benen les, 20 minuten op een hoog tempo een simpele aerobic choreografie en daarna oefeningen voor buik,billen,benen,armen,schouders en borstquote:
nouja zolang het maar geen onsportieve couchpotato is, ik wil wel iemand die lekker sportief bezig is, ik weet dat ik vrijveel doe dus evenveel zal ik niet verlangen maar hij moet wel vooruit te branden zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan leg je de lat vrij hoog
Het voetbalseizoen is nu voorbij en dan doe ik het erg rustig aan. Af en toe wat tennis en zo nu en dan hardlopen. Ik heb ook iemand nodig die me weet te motiveren.
ja over het algemeen wel jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef postmortum het volgende:
Is dat BBB niet meer iets voor vrouwen ?
One lucky manquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja over het algemeen wel ja
heb 1 man in mn les
is die het vrouwtje in zijn relatie ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja over het algemeen wel ja
heb 1 man in mn les
neequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
is die het vrouwtje in zijn relatie ?
het enig wat ik aan fitness zou willen doen is spinningquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
neezijn vrouw zit ook in mijn lessen haha, is een leuke man! tenminste iemand die ervoor uit durft te komen dat ie het gewoon leuk vind en maling heeft aan wat de rest ervan vind, zo hebben wij ook meerdere mannen in de zumba lessen hoor
![]()
![]()
spinningquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
het enig wat ik aan fitness zou willen doen is spinning
ik ben bang dat mijn hart het niet houdt bij het spinnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
spinningbeste lessen everr dat en bodypump, maar dat heb ik echt al 2 jaar niet meer gedaan ofzo
achquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben bang dat mijn hart het niet houdt bij het spinnen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
achalles valt op te bouwen, 5 jaar geleden dacht ik ook dat ik van de fiets afviel na 10 minuten
D66 hier. SP is niet echt constructief in mijn ogen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo net thuis en zo douchen. Daarna stemmen, maar ik weet niet wat... Waar kiezen jullie voor ? SP ?
LOl vanmorgen kreeg ik opeens telefoon... ik had mij dus verslapen
dan gewoon weer iemand zoeken die je wel motiveerd om weer (meer) te gaan fitnessen/hardlopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben nu eindelijk weer beetje op niveau qua conditie. Vorig jaar een langdurige blessure gehad en in die tijd ook veel aan fitness gedaan. Nu kan ik me daar niet meer voor motiveren.
Heb nu wel weer een trainingspartner om tennis te spelen gelukkig.
Mijn conditie is wel goed. Aleen ik wil nog 5 kilo kwijt voor op mijn oude mooie gewicht te komen, maar het lukt niet...quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben nu eindelijk weer beetje op niveau qua conditie. Vorig jaar een langdurige blessure gehad en in die tijd ook veel aan fitness gedaan. Nu kan ik me daar niet meer voor motiveren.
Heb nu wel weer een trainingspartner om tennis te spelen gelukkig.
Die zin moet ik altijd makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dan gewoon weer iemand zoeken die je wel motiveerd om weer (meer) te gaan fitnessen/hardlopene
mits je daar zin in hebt natuurlijk
Ik ga dalijk nog een uur lerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef sproetjes het volgende:
ik ga nog een uurtje yoga doen en dan op de bank hangen met een bakje kwark![]()
volgens mij is de fok! limburg dating weer doodgebloed eh?
Mijn kat heeft wat voor jequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef sproetjes het volgende:
ik ga nog een uurtje yoga doen en dan op de bank hangen met een bakje kwark![]()
volgens mij is de fok! limburg dating weer doodgebloed eh?
Ben je dan niet te mager?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn conditie is wel goed. Aleen ik wil nog 5 kilo kwijt voor op mijn oude mooie gewicht te komen, maar het lukt niet...Al heb ik ook iemand nodig die mij wat meer moet motiveren, ik kan best nog wel wat meer sporten.
Nu even stemmen![]()
slijmbal..quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ben je dan niet te mager?Ik vind je namelijk prima zo
ja maar die zijn single!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als dit slijmen is dan zijn er wel heel veel slijmballen hier op fok!
Ow ja, ik was ook aan een opzetje bezig....quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef sproetjes het volgende:
dan moeten we wel allemaal actief ons datingprofiel plaatsen eh
ik zal er straks eens aan werken
Dus iemand die niet single is kan een ander persoon geen complimentje makenquote:
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn kat heeft wat voor jeik show het je straks wel omdat je nu afwezig bent
jawel, je mag best zeggen dat ik mooie ronde gespierde billen heb hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dus iemand die niet single is kan een ander persoon geen complimentje maken![]()
Welkom in 2010 zou ik zeggen
eerst zien dan geloven complimenterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef solaire het volgende:
[..]
jawel, je mag best zeggen dat ik mooie ronde gespierde billen heb hoor!
Ten eerste geef ik geen compliment als ik daar niet eerst zelf over kan oordelen en ten tweede ik was een slijmbal volgens jouquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef solaire het volgende:
[..]
jawel, je mag best zeggen dat ik mooie ronde gespierde billen heb hoor!
Ik heb een klein bierbuikje waar ik vanaf wilquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ben je dan niet te mager?Ik vind je namelijk prima zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |