Nu wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef huize het volgende:
Dude..je kent barry white toch wel?
nee johquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef huize het volgende:
Meh mit en bieteke sjef diederen is auch good.
Disturbed tijdens de daad....beurs na afloop ?
op avril lavigne kan ik niet neuqen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef huize het volgende:
Of met deze drummer op de achtergrond vooral wat die in het refrein doet.
http://www.youtube.com/us(...)search/2/otBA5aUGRAM
Krijg net een visual van 2 mensen die met aan de gang zijn en dan een zo een gezicht trekt als dat mannetje in de clips van disturbed....quote:
Niet helemaal mijn muziek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
op avril lavigne kan ik niet neuqen hoor![]()
denk dan aan
Niks mis met Avril daar kon ik het nmlk wel op. Het gaat dan ook om de drums van machinegunsmith.. zet daar een mooi werkje neer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
op avril lavigne kan ik niet neuqen hoor![]()
denk dan aan
RATM heeft maar 2 leuke nummer. Voor de rest vind ik er geen zak aan. E ja ik ze live gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef solaire het volgende:
idd luister dan gewoon naar RATM
ach ligt er maar net aan in wat voor mood je bent, ik kan het ook op john mayer hoorquote:
Eerste keer dat ikz e live zag waren ze goed nog niet zo gehypt. Maar 2/3 jaar geleden op Pinkpop in de oranje overalls...nha vergane glorie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
RATM heeft maar 2 leuke nummer. Voor de rest vind ik er geen zak aan. E ja ik ze live gezien
Ja dat bedoel ik ! Alleen tijdens ´Killing in the name´ begon iedereen te springen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef huize het volgende:
[..]
Eerste keer dat ikz e live zag waren ze goed nog niet zo gehypt. Maar 2/3 jaar geleden op Pinkpop in de oranje overalls...nha vergane glorie.
Pinkpop ben ik in 2004 en in 2006 geweest, maar die zijn voorbijgestreefd door andere festivals.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef huize het volgende:
[..]
Eerste keer dat ikz e live zag waren ze goed nog niet zo gehypt. Maar 2/3 jaar geleden op Pinkpop in de oranje overalls...nha vergane glorie.
Afgelopen jaar was gewoon goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pinkpop ben ik in 2004 en in 2006 geweest, maar die zijn voorbijgestreefd door andere festivals.
Het is ook wel goed, maar ze kunnen geen killer line-up meer programmeren daar. Dat is gewoonweg te duur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was gewoon goed
BW is te gekquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef solaire het volgende:
Barry White op de achtergrond![]()
ach ja ik ben toch bezet
Metallica hou ik zelf niet zo van , maar het is wel een grote naam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef huize het volgende:
Heh mischien waar jij stond maar wij stonden echt dead center tussen 3 verschillende pits. En ik voelde me oud aangezien ik er me aan irriteerde.
Metallica daar en tegen was strak!
Idd, ik zou gewoon een wat oudere band halen. Die zijn niet meer zo duur als uit hun toptijd en AC/DC, Judas Priest etc kunnen vast nog wel wat op het podium. Ik zeg al jaren Billy Idol op kleine podiumquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook wel goed, maar ze kunnen geen killer line-up meer programmeren daar. Dat is gewoonweg te duur.
ook top. Ik ben gek op zulke muziek oaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog Marvin Gaye erbij en het feest is compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |