Waarschijnlijk is dat de overeenkomst die jij met je vriendin (als je die überhaupt hebt) heb gemaakt. Zodat de administratie op orde blijft.quote:
Beffen is niet de enige manier om je vriendin klaar te laten komen....je hebt ook nog een lul en vingers en eventueel speeltjes.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik ben overal voor in, maar ik ben niet zo kut van een vent die iedereen die het maar horen wil in de oren toetert dat ie zo graag beft
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Beffen is niet de enige manier om je vriendin klaar te laten komen....je hebt ook nog een lul en vingers en eventueel speeltjes.
Ik heb ook nog een vraag aan de nemers. Ben je een nemer omdat het je gewoon niet boeit of je partner klaar komt of ben je misschien onzeker en weet je simpelweg niet hoe je je partner hard moet laten klaar komen?
Dus wanneer je in een kamer vol met mooie vrouwen komt. Geven ze over??quote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef solaire het volgende:
ik beschouw mezelf als God's gift to women dat maakt mij automatisch een gever
zo klopt iequote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dus wanneer je in een kamer vol met mooie vrouwen komt. Geven ze Zich over??
Of 'spreiden' ze de benen?
nee ik heb de film the love guru gewoon tot in den treuren bestudeerdquote:Op zondag 6 juni 2010 20:51 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Laat me raden, inplaats van zweet komt er GHB uit je klieren![]()
Één knuffel is genoeg..
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:48 schreef Silven het volgende:
Bij scharrels ben ik een nemer. Bij meiden jongens die ik echt leuk vind (meer) een gever.
Met een nemer bedoel ik meer iemand die egoistisch is in bed en voor zichzelf gaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:35 schreef ShiroYasha het volgende:
Dat je een nemer bent betekend niet automatisch dat je partner nooit klaarkomt.
quote:
Wie het meest kippetjes dipt.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef Dipkip het volgende:
Wat is dan geven en nemen? Wedstrijdje wie de ander het vaakst laat klaarkomen? Wie het meest beweegt?
Zoals ik al zei bedoel ik met een nemer iemand die egoistisch is in bed. Iemand die voor z'n eigen pleziertje gaat en voor wie het orgasme van de partner een bijkomstigheid is.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef Dipkip het volgende:
Wat is dan geven en nemen? Wedstrijdje wie de ander het vaakst laat klaarkomen? Wie het meest beweegt?
Ik ben meer een nemer omdat mijn man dat fijn vind, hij vind het heerlijk om mij te zien genieten.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een vraag aan de nemers. Ben je een nemer omdat het je gewoon niet boeit of je partner klaar komt of ben je misschien onzeker en weet je simpelweg niet hoe je je partner hard moet laten klaar komen?
Wat een fluttopic dan, wie gaat er nou zeggen dat ie egoistisch is in bed tenzij het met een ONS isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Zoals ik al zei bedoel ik met een nemer iemand die egoistisch is in bed. Iemand die voor z'n eigen pleziertje gaat en voor wie het orgasme van de partner een bijkomstigheid is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |