Profiteur!quote:Op zondag 6 juni 2010 09:48 schreef Silven het volgende:
Bij scharrels ben ik een nemer. Bij meiden die ik echt leuk vind een gever.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:03 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik ben een gever en een nemer. Ik neem haar en geef haar mijn kwakkie.
En zij geeft jou een kwitantie.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:03 schreef Joe-Momma het volgende:
Haha dat zijn de beste. Die onvoorwaardelijk willen geven.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:44 schreef ShiroYasha het volgende:
Het meisje waar ik de laatste tijd af en toe mee in bed duik, is een gever.
Ik mag haar niet eens beffen, omdat ze dat eng vind
Ach ja, ik ga gewoon mee met de flow
Ik weet niet of dta nu een goed teken is hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 10:57 schreef Silven het volgende:
[..]
Haha dat zijn de beste. Die onvoorwaardelijk willen geven.
Ik heb nog nooit een vrouw meegemaakt die het eng vindt om gebeft te worden. Lijkt me ook wel raar om bang te zijn dat je klaar komtquote:Op zondag 6 juni 2010 10:44 schreef ShiroYasha het volgende:
Ik mag haar niet eens beffen, omdat ze dat eng vind
Hehe, had eens een 3 dagen baardje (vet stoer natuurlijk) en daarmee hosselde ik een chick, maar zodra ik tussen de benen lag begon ze te miepen dat het prikte...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:02 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw meegemaakt die het eng vindt om gebeft te worden. Lijkt me ook wel raar om bang te zijn dat je klaar komt
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:03 schreef Joe-Momma het volgende:
mental picture met voorbinddildo enzquote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef snakelady het volgende:
Als ik heel eerlijk ben is mijn man meer een gever en ik meer een nemer.
Natuurlijk "geef" ik ook wel, maar ik geef me ook sneller over aan hem.
Nee, daar doen we niet aan, hahaha.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |