Ik denk iedereen hierquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar pics en details
ik denk dat de mensen zich in de steek gelaten voelen door het CDA. jarenlang enorme stemmenaantallen in limburg en ze wel laten zitten met de A73, de ondertunneling van de A2 bij Maastricht de Awacs en bomenkap in Schinveld het CBS dat vertrekt uit Heerlen, etc etc. en dan heb je nu dat van der Hoeven en vooral Eurlings van de lijst wegvallen. tja dan moeten katholieke limburgers opeens volledig gaan voor een knullige Zeeuw. was gewoon zo voorspelbaar dat ze op hun bek zouden gaan, ik had het alleen al 4 jaar terug verwacht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef LimboFan het volgende:
Waarom zou Limburg zo massaal voor de PVV gaan? Is het omdat Geert een Limburger is? Is het door al die moslims in Limburg? Niet dat ik ze zie trouwens....
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef solaire het volgende:
ik beschouw mezelf als God's gift to women dat maakt mij automatisch een gever
Het ligt eraan...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef solaire het volgende:
ach Tassie,
alvorens wij een coalitie kunnen smeden moeten er toch nog twee kabinetten vallen dus dat is toch niet aan de orde
Whehehehquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef solaire het volgende:
ach Tassie,
alvorens wij een coalitie kunnen smeden moeten er toch nog twee kabinetten vallen dus dat is toch niet aan de orde
Van mij of van hemquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar pics en details
Livin' on lovequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:29 schreef friekin_ het volgende:
Zo ontzettend cute. Hij heeft vandaag geen pauze gehouden zodat hij me mocht bellen over hoe het was gegaan bij sollicitatiegesprek.
Van jouquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Van jou.
Ben toch niet zo geïnteresseerd in heren....
quote:schat,je hoeft niet te koken want ik neem je mee uit eten. Het toetje krijg je daarna thuis...
Ja iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij heeft immers ook nog wat goed te maken
IK KEN WEL IEMAND DIE ZE WIL KNEDENquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:03 schreef sproetjes het volgende:
mijn kuiten hebben massage nodig, spierpijnnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |