oh?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
IK KEN WEL IEMAND DIE ZE WIL KNEDEN
Ik kan wel knedenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh?bied jij je aan?
ohnee jij hebt het te druk met je nieuwe vlam
ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan wel kneden
Maar jij bent toch niet van de vrouwtjes?
Ik ben oldschoolquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik maakte ook maar een grapje
maar hey iedereen die kan masseren is welkom nu, auw auw
waarom heb jij een dino achter je naam trouwens?
ik ga zo ook maar eens koken, rijst, roerbakgroente met zoete soja saus en een visjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef Tassiepassie het volgende:
Hopelijk krijg ik zo wel eens wat meer op, eten is weer hopeloos
lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar eens koken, rijst, roerbakgroente met zoete soja saus en een visje
Een klasgenoot van mij heeft daar in het verleden altijd gewerkt. Daar gingen we na school nog wel eens heen als het goed weer was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
lekker![]()
Ik hoor net dat we bij De Buren gaan eten en daarna daar op het terras gaan zitten
Nee, iets andersquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:48 schreef sproetjes het volgende:
nieuwe baan?![]()
wat goed!!
zuid? of iets anders?
Nou, waar ik zat was maar voor 2 weken (brandwacht op DSM, tijdens de stop van de zoutfabriek). Nu krijg ik dus waarschijnlijk meer vastigheidquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:03 schreef sproetjes het volgende:
daar waar je nu zat bevalt toch niet dan?
en ja ik ga nu denk ik ook zo'n periode krijgen, dat als ik geen nieuwe baan vind die ik écht tof vind ik maar gewoon iets makkelijks zoek voor de komende tijd..
ik heb al gegetenwas lekker
oh dat is fijn dan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nou, waar ik zat was maar voor 2 weken (brandwacht op DSM, tijdens de stop van de zoutfabriek). Nu krijg ik dus waarschijnlijk meer vastigheid
Is via detacheringsbureau Profcore, locaties in Geleen, Weert en Venray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |