Wedden dat Pauw haar alsnog geneukt heeft?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Wartahl het volgende:
ik vergis die mevrouw altijd voor Jeroen Pauw
Dit is geen debatquote:
Niet erger dan Thiemequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Maraca het volgende:
Als Halsema praat wil ik altijd iets op Giro 555 storen.. gawd wat praat ze wanhopig
Voor de komende vijf maanden zeker!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef SpecialK het volgende:
Zo en hierna zijn we er vanaf toch? Gelukkig woon ik niet in de VS trouwens want daar begint het actief campagne voeren al 2 jaar vantevoren ofzo.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Falco het volgende:
Cohen is zwak, niets nieuws onder de zon dus.
Andersom dan toch, zij is mannelijker dan Jeroenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Wedden dat Pauw haar alsnog geneukt heeft?
nu wel?quote:
Jij kan alleen maar dromen van een vrouw die er op haar 44e zo uitziet. Waarschijnlijk heb je dan een uitgezakte vrouw met een pittig kort kapsel.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeiden de ouders van Femke in d'r jeugd ook tegen haar.
Zo lijkt het wel, ja.quote:
Alleen jammer van die stemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
Femke is echt goed. Ben het totaal niet met haar eens, maar toch.
Wat een verschrikkelijk topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Dat is vooral Cohen die dat doet, en dat is natuurlijk een prima tactiek om stemmen van ze weg te trekken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef PhalanX het volgende:
dit is een genante vertoning
Wij van GroenLinks en wij van de PvdA houden van elkaar, waarom zou je nog een keuze maken, we zijn gewoon dezelfde partij.
Beetje sneu hoe die twee elkaar af lijken te lebberen en te doen alsof er nog iets van een inhoudelijk verschil tussen de twee is.
In haar jeugd zat de logopedist nog in het ziekenfonds.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeiden de ouders van Femke in d'r jeugd ook tegen haar.
Ik hoop Rutte tegenover Wilders, daar vallen stemmen te winnen/verliezen voor beidequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
Waarom ook GL en PvdA tegenover elkaar zetten.
Yep, dat is ook precies wat Cohen zegt: de WW moet worden aangepast, maar niet middenin een economische crisis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
Ik denk dat de WW beter even kan wachten, nu gaan er meer banen verloren dan dat er bijkomen, als het over een paar jaar anders is, dan de ww verkorten en verhogen.
Is dat het pont remy gedoe?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quod licet Iovi, non licet bovi
Moet je daar nog iets speciaals voor doen? Ik heb Ziggo maar het werkt niet bij mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
nu wel?
http://spixtv.nl/index.php?page=ned1upc (UPC INTERNET)
http://spixtv.nl/index.php?page=ned1ziggo (ZIGGO INTERNET)
Het blijft gewoon een trieste vertoning.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat is vooral Cohen die dat doet, en dat is natuurlijk een prima tactiek om stemmen van ze weg te trekken.
Nee, de auto refresh..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
latijn 1e klas middelbare school
LOLquote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef Asphias het volgende:
goede debatkeuzes, waarschijnlijk zo cda&cu, en daarna d66&vvd. mooi om de twijfelaars een keuze te geven!
Want? Behalve over immigratie, zijn zij het grotendeels met elkaar eens.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef starla het volgende:
[..]
LOL
Ze hebben precies hetzelfde partijprogramma, alleen wil Wilders de boetnlanders eruit.
Want die proat'n altied zo roar, zoals Finkers ons leerde.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef starla het volgende:
[..]
LOL
Ze hebben precies hetzelfde partijprogramma, alleen wil Wilders de boetnlanders eruit.
heb je netjes gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef BlackLining het volgende:
Mensen die tof lopen te doen met hun nieuwe layout met gare auto refresh functie
Ik heb gewoon zelf wat zitten knutselen met PHP en Javascript waardoor het als een soort chatbox binnenkomtDan maar even een nerd, werkt wel heerlijk.
http://i49.tinypic.com/nl8tb8.jpg
ZONNEPANELEN!!quote:
Nee doet het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je daar nog iets speciaals voor doen? Ik heb Ziggo maar het werkt niet bij mij
En de islam! Vlak dat niet uit!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Wilders: Alle problemen zijn terug te leiden tot de immigratie
weet ik niet, ik heb geen Ziggo dus ik kan die verbindingen niet controleren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je daar nog iets speciaals voor doen? Ik heb Ziggo maar het werkt niet bij mij
Net zoals Thieme alles terugberedeneert naar het klimaatprobleem.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Wilders: Alle problemen zijn terug te leiden tot de immigratie
Deze downloadenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
weet ik niet, ik heb geen Ziggo dus ik kan die verbindingen niet controleren.
ik heb de links hier vandaan: http://programmagids.ziggo.nl/playlist.php?cid=8004
en dan op Bron weergeven in je browser
Zuiden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
Een Brabantse clown tegen een Limburgse nar.
Forbiddenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Deze downloaden
http://tweakers.net/meukt(...)isie-player-107.html
O ja? Ik vind ze lollig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef Krambo het volgende:
Die 'grappige oneliners' van Roemer zijn ook al uitgewerkt
Ik ben nu al benieuwd naar de grap van de avond, gisteren die met die snoeischaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef TNA het volgende:
De SP is een naïeve partij, maar Roemer is de koning van de oneliners.
Ja, die wordt doorgaans bijna gemeden als ebola.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
ging het net toch even over H-woord, btw
Vroeger zou dat nog een CDA voorverkiezing zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
Een Brabantse clown tegen een Limburgse nar.
Dat is het enige dat ik Wilders na moet geven... hij heeft zijn informatie paraat en gebruikt het zichtbaar. En dat is een ijzersterke manier om tijdens een debat je tegenpartij onderuit te kunnen halen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik Wilders na moet geven... hij heeft zijn informatie paraat en gebruikt het zichtbaar. En dat is een ijzersterke manier om tijdens een debat je tegenpartij onderuit te kunnen halen.
Ja dat was een mooiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef Terreros85 het volgende:
Frederik-Jan van Hier tot Ginder. Zet hem in de topic-titel.
Frituur aanzwengelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef TNA het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik ben vergeten te eten vanavondLeve de verkiezingen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef TNA het volgende:
Bestel of eet pizza. De mijne zit in de oven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef TNA het volgende:
Daar hadden ze alleen een soort van Henk, maar geen Ingrid.quote:
Mensen die geen frituur met elektrische startmotor hebbenquote:
mijn eetlust was ook foetsie na rita en thiemequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef TNA het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
AOW nu naar 67, als ik oud ben weer naar 65 (of eerder)
hehe goeiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
AOW nu naar 67, als ik oud ben weer naar 65 (of eerder)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mensen die geen frituur met elektrische startmotor hebben
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef eightone. het volgende:
Het valt me nu pas op dat Geert 2 zenuwtrekjes heeft: Hij likt na bijna elke zin aan zijn lip, en hij spreekt met zijn rechter wenkbrouw omhoog.
werkt het nu wel???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
weet ik niet, ik heb geen Ziggo dus ik kan die verbindingen niet controleren.
ik heb de links hier vandaan: http://programmagids.ziggo.nl/playlist.php?cid=8004
en dan op Bron weergeven in je browser
quote:
Hey lieverdquote:
Gewoon een lekker kapsel zonder die vage uitgroeiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
geert zou z'n haar 's niet meer moeten verven...
quote:
Je zou maar in Oisterwijk wonen, of in Schiedam. Dan val je dus buiten de boot?quote:
Of oranje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
geert zou z'n haar 's niet meer moeten verven...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:52 schreef PhalanX het volgende:
Ferry heeft een lelijk toupetje
Hoi! Ik wil graag de groetjes aan iedereen doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:52 schreef Ascendancy het volgende:
Daar heb je hem weer.
Zal STraks de wereld van FOK! komen over Halsema's lingerie?
Ze snappen het gewoon echt niet.quote:
Als watte?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:53 schreef Falco het volgende:
Over vier jaar is Twitter net zoiets als Second Life :R
NOS en Twitterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
GODVERDE... wie opent er even een KLB topic over dit twitter gezek![]()
![]()
Is goed ..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey lieverd
Kom je mee kijken naar mostly true stories op zondag?
Bijhouden wie de meeste goede inschattingen op legends heeft
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef ThePianoMan het volgende:
Lol moet weer meteen denken aan Jeroen Pauw :p
Truequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef heiden6 het volgende:
Wat praat die Roemer raar, met dat geslis en dat slechte articuleren.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Morendo het volgende:
Vrouwen zijn niet grappig, en Claudia al helemaal niet.
Net een serpent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb me ook in de steek gevoelt, het afgelopen jaar
orly?quote:
Zo praten clownsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef heiden6 het volgende:
Ik krijg 'm niet aan de praat met Ziggo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Kwaliteit het volgende:
http://spixtv.nl/index.php?page=ned1ziggo
kan iemand controleren of dit werkt met ziggo internet?
Het geslis valt me nu pas op en niet een beetje ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het net een belg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef heiden6 het volgende:
Ene oor in, andere oor uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
"meer handen aan het bed" --> die zin kan ik ook niet meer horen
Precies, betaald de overheid die? Net als de bonussen? in de private sector dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Morendo het volgende:
"Dure managers en dure bestuurders".
Populisme-alert.
Zo praten Belgen niet.quote:
Dat zijn Kamerleden sufferdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Haha type bijstandsmoeder in SP-publiek
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef Elusive het volgende:
als ik die kop van roemer zie moet ik steeds aan
[ afbeelding ]
denken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef Elusive het volgende:
als ik die kop van roemer zie moet ik steeds aan
[ afbeelding ]
denken
Behalve dat gestotter en gestuntel natuurlijk.quote:
Nee doet het niet (voor de 4e keer)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik krijg 'm niet aan de praat met Ziggo.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Behalve dat gestotter en gestuntel natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |