Wedden dat Pauw haar alsnog geneukt heeft?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Wartahl het volgende:
ik vergis die mevrouw altijd voor Jeroen Pauw
Dit is geen debatquote:
Niet erger dan Thiemequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Maraca het volgende:
Als Halsema praat wil ik altijd iets op Giro 555 storen.. gawd wat praat ze wanhopig
Voor de komende vijf maanden zeker!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef SpecialK het volgende:
Zo en hierna zijn we er vanaf toch? Gelukkig woon ik niet in de VS trouwens want daar begint het actief campagne voeren al 2 jaar vantevoren ofzo.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Falco het volgende:
Cohen is zwak, niets nieuws onder de zon dus.
Andersom dan toch, zij is mannelijker dan Jeroenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Wedden dat Pauw haar alsnog geneukt heeft?
nu wel?quote:
Jij kan alleen maar dromen van een vrouw die er op haar 44e zo uitziet. Waarschijnlijk heb je dan een uitgezakte vrouw met een pittig kort kapsel.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeiden de ouders van Femke in d'r jeugd ook tegen haar.
Zo lijkt het wel, ja.quote:
Alleen jammer van die stemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
Femke is echt goed. Ben het totaal niet met haar eens, maar toch.
Wat een verschrikkelijk topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Dat is vooral Cohen die dat doet, en dat is natuurlijk een prima tactiek om stemmen van ze weg te trekken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef PhalanX het volgende:
dit is een genante vertoning
Wij van GroenLinks en wij van de PvdA houden van elkaar, waarom zou je nog een keuze maken, we zijn gewoon dezelfde partij.
Beetje sneu hoe die twee elkaar af lijken te lebberen en te doen alsof er nog iets van een inhoudelijk verschil tussen de twee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |