Aruba.quote:
Als Rutte weer begint over huurders die hun huis kunnen kopen of Cohen over de boel bij elkaar houden, ga ik gillen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Hoop dat er iets nieuws gezegd wordt. Herhaling van de vorige debatten zou jammer zijn.
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf deze foto zo prachtig vinden.
Hij is zo lekker gewoon geblevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Fafi bitchquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Mistbank het volgende:
Hopen op wat rellen vanavond op het podium en in de zaal.
Werkt er ook al een tijdje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
Tante Toos nieuwste verslaggever NOS
wat een gedrocht zeg en die oogschaduwquote:
Waar is dat meisje eigenlijk van wie deze fiets is?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nu wordt ze opgezocht door Latinogangsters die zagen dat ze een dure telefoon heeftquote:
o dus jij maakt FOK zo traagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat autorefresh van de nieuwe layout, die het plebs, de gewone users, nog niet hebben, toch wel ideaal
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Maak mij eens mod?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat autorefresh van de nieuwe layout, die het plebs, de gewone users, nog niet hebben, toch wel ideaal
Een kusje op je autofresh.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
Make that the cat wisequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
massa immigratie!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd zometeen... zal wel een gekakel van jewelste worden
Mingelen gaf net de opzet aan: één-op-één, met z'n vieren, allemaal. Net als het Carrédebat dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd zometeen... zal wel een gekakel van jewelste worden
afvoerputje AFVOERPUTJUUHHquote:
Ja anders staan we onder waterquote:
Ze hebben geleerd van de Duits-Italiaanse broedersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Mingelen gaf net de opzet aan: één-op-één, met z'n vieren, allemaal. Net als het Carrédebat dus.
quote:
en de bio industrie DE BIO INDUSTRIEquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van de Duits-Italiaanse broeders
RTL had echt het beste debat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van de Duits-Italiaanse broeders
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef eightone. het volgende:
Ik ga er ook eens goed voor zitten, ben benieuwd hoe circusact Verdonk het gaat doen.
Die is al geweest hè.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef eightone. het volgende:
Ik ga er ook eens goed voor zitten, ben benieuwd hoe circusact Verdonk het gaat doen.
ehm die is al geweest?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef eightone. het volgende:
Het is inderdaad veel beterquote:
Eens, RTL had de beste. Dat lag overigens NIET aan meneertje gekleurde, vooringenomen, ALTIJD chagrijnig kijkende Wester.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
RTL had echt het beste debat.Daarna het jeugjournaal.
quote:
helaaschquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef eightone. het volgende:
Ik hoop dat Thieme zichzelf nóg meer voor lul gaat zettenquote:
Nee maar ik bedoelde ook het Carret debat. Niemand was koning.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Eens, RTL had de beste. Dat lag overigens NIET aan meneertje gekleurde, vooringenomen, ALTIJD chagrijnig kijkende Wester.
Dan mag je inderdaad zenuwachtig zijn.quote:
Thieme, Verdonk en SGP zijn al geweest. Kappen dus met die nutteloze postsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik hoop dat Thieme zichzelf nóg meer voor lul gaat zetten
Jawel, Niemanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde ook het Carret debat. Niemand was koning.
Eh, ik heb mijn zenuwen nu niet paraat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan mag je inderdaad zenuwachtig zijn.
quote:
Godverdomme, komt die om half 9 ook al niet meer? Ik ben net thuis.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde ook het Carret debat. Niemand was koning.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef eightone. het volgende:
[..]
Godverdomme, komt die om half 9 ook al niet meer? Ik ben net thuis.
Boh, dan kijk je de Uitzending Gemist tijdens Freek de Jonge?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef eightone. het volgende:
[..]
neen. dat komen de grotere partijen aan bod.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ligt eraan wiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef Maraca het volgende:
Ok, als mensen niet in hechtenis worden genomen wordt Geert Wilders doodgeschoten volgens Brinkman
Je bent een heldin, ik kijk het straks nog wel 'ff terug. Was 't iets?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, wellicht op uitzending gemist?
Sasha bovenop, like always.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Heel gebalanceerd. Maar ook omdat Nieman ze echt bejegende als een kleuterklasje. Maar misschien is dat ook juist wel goed. Ik was meteen benieuwd hoe hij en Sasha 't doen
Ze hebben het met name over mensen met hoofddoekjesquote:
Van mij zou ze zelfs het journaal mogen voorlezen. Misschien zou dat 't nog wel geiler maken ook.quote:
Want Brinkman excelleert?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef Kwaliteit het volgende:
WTF roepen ze nog BOE ook die klootzakken bij DWDD
VARA
Ja tijdens de daad, gewoon vanaf de autocue geile kreetjes uiten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Van mij zou ze zelfs het journaal mogen voorlezen. Misschien zou dat 't nog wel geiler maken ook.
k ook, heb hem altijd een geschikte vent gevonden.quote:
Dat was schattig.quote:
Ferry kan dat. Ferry mág dat. Ferry staat erboven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef fratsman het volgende:
Wat zei Ferry nou? "Met elkaar in de slag?"![]()
Net klaar gekomen door al die dierenreclames.quote:
Hoe kan dat nuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Elusive het volgende:
oranje toilet papier, dat kleurt toch niet met bruin
Vanwaar dequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ws de eerste keer dat ze op een vissersboot geweest is
dat sloeg innderdaad nergens op moest er wel om laggen met dat opblaaspaard ding dat dan een troyan horse moest voorstellen ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef RedFever007 het volgende:
Die Microsoft reclame![]()
Zelden zoiets triest gezien
Ik vond 'm wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef RedFever007 het volgende:
Die Microsoft reclame![]()
Zelden zoiets triest gezien
-edit- oh wacht dit is een andere. Iets minder slecht dan die eerste
Dat is er nu één die niet bovenop zit maar zich op zn hondjes laat nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net klaar gekomen door al die dierenreclames.
ja ben je aan de racekak gaat dat papier afgeven..... heb je een guidokontquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Elusive het volgende:
oranje toilet papier, dat kleurt toch niet met bruin
Ja hehe, wat een afgang en bullshit die ze vertelt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ws de eerste keer dat ze op een vissersboot geweest is
lachenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat sloeg innderdaad nergens op moest er wel om laggen met dat opblaaspaard ding dat dan een troyan horse moest voorstellen ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ben je aan de racekak gaat dat papier afgeven..... heb je een guidokont
Ach als je er zo voor op wilt komen, kan je toch tenminste bekijken hoe het er in de praktijk aan toe gaat? Of zeg ik nou heel iets geks.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Vanwaar de, ik ben ook nog nooit op een vissersboot geweest. Heb er wel genoeg gezien op discovery.
aha! stream stond niet meer aan dus gemist. zat Ned1 te kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Net op Politiek24 in gesprek met vissers.
Money money moneyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef Elusive het volgende:
waarom is er eigenlijk reclame op de publieke?
We betalen niet genoeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef Elusive het volgende:
waarom is er eigenlijk reclame op de publieke?
nou ja gesprek...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Net op Politiek24 in gesprek met vissers.
Dat heeft meer met de incompetentie te maken van Brinkman dan met de doortastendheid van de Vries, want de laatste deed niets anders dan het grote boek der drogredenen openslaan op een willekeurige pagina. De bouwstop op Moskees in stijd met de grondwet? Vrijheid van Godsdienst die wordt aangetast? Waar haalt die gast het vandaan? Moslims mogen gewoon naar dat kot van hun gaan om te bidden hoor, ze willen alleen voorkomen dat we straks 5 keer per dag één of andere Berber vuur en hel horen schreeuwen. Hun godsdienst wordt hun niet afgepakt, de haatsymboliek die het hanteert wordt hun afgepakt. Dat mag best vind ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef TNA het volgende:
De Vries is echt een scherpe ventHulde! Brinkman werd volledig in de hoek gezet.
Da's waar. Maar tegelijkertijd kan ik me voorstellen dat dat juist afschuw wekt, als flyeren in een bordeel bij een SGP'er ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach als je er zo voor op wilt komen, kan je toch tenminste bekijken hoe het er in de praktijk aan toe gaat? Of zeg ik nou heel iets geks.
mwoah, het debat begint toch binnen een paar minuten toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
Misschien is het handig om twee topics te maken. Anders praten de mensen die TV kijken en die de stream kijken langs elkaar heen?
Loopt zo wel gelijk toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
Misschien is het handig om twee topics te maken. Anders praten de mensen die TV kijken en die de stream kijken langs elkaar heen?
Als je altijd zo'n grote mond hebt over het gevaar van visserij. Dan moet je ook een kerel/vrouw zijn en eens op zo'n boot gaan kijken. Ik heb die uitzending ook gekeken. Klopte ook geen zak van wat ze zegt. Ze houdt de schipper van de boot een rapport voor van de VN. Dat is hetzelfde als met een rapport over armoede in de wereld een uitspraak doen over de situatie in Nederland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Vanwaar de, ik ben ook nog nooit op een vissersboot geweest. Heb er wel genoeg gezien op discovery.
Volgens de TT gaat dit topic over het debat op TV. Namelijk die om 20.30 uur...toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
Internet heeft vertraging van 1,5 minuut ofzo. Naja bij het vorige debat dan. Kijken of het nu ook zo is.quote:
Stream loopt meestal iets achter, maar niet veelquote:
Dan krijg je Thieme op je dakquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef Elusive het volgende:
doodknuppelen die beesies, beetje gaten maken in het ijs... smelt het nog sneller
Als ik je zo hoor zou ik zeker PVV stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef starla het volgende:
[..]
Dat heeft meer met de incompetentie te maken van Brinkman dan met de doortastendheid van de Vries, want de laatste deed niets anders dan het grote boek der drogredenen openslaan op een willekeurige pagina. De bouwstop op Moskees in stijd met de grondwet? Vrijheid van Godsdienst die wordt aangetast? Waar haalt die gast het vandaan? Moslims mogen gewoon naar dat kot van hun gaan om te bidden hoor, ze willen alleen voorkomen dat we straks 5 keer per dag één of andere Berber vuur en hel horen schreeuwen. Hun godsdienst wordt hun niet afgepakt, de haatsymboliek die het hanteert wordt hun afgepakt. Dat mag best vind ik.
Ja ik begreep het, had mn reactie al geeditquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Internet heeft vertraging van 1,5 minuut ofzo. Naja bij het vorige debat dan. Kijken of het nu ook zo is.
Right on timequote:
Enggeestigheid heeft de PVV blijkbaar niet in pacht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Als ik je zo hoor zou ik zeker PVV stemmen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Elusive het volgende:
ik hoop zo dat rita zo nog even door het scherm komt bonjouren
Een afscheidsrondequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Elusive het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Wartahl het volgende:
ik vergis die mevrouw altijd voor Jeroen Pauw
Ferry mag er ook zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
Joost Karthof is best wel aantrekkelijk.
Dan begint femke over horizonvervuiling.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat als Ferry een stijve krijgt? s:
Met een fles Jagermeister.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Elusive het volgende:
OMFGquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Wartahl het volgende:
Enigszins ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Falco het volgende:
Ik kijk via de stream, heb ik nu een lag?
Rita met Willibrordquote:
Ik hoopte eigenlijk dat dat een slecht grapje van d'r was.quote:
Oke, dan moet dat maar. FOK!ken en TV kijken zit er tegelijk niet in.quote:
vast wel, via welke link kijk je nu ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Adolecens het volgende:
Is er geen stream die je los in een mediaplayer kan knallen?
http://spixtv.nl/index.php?page=ned1upc (UPC INTERNET)quote:
handen amputeren bij iedereen die het waagt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef IHVK het volgende:
Niemand gaat zich aan het applausverbod houden.
Als je Ziggo hebt welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Adolecens het volgende:
Kijk even bij rechtermuisklik en dan 'bron' ofzo, ergens bij eigenschappen. Die link kan je in WMP of VLC pleuren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Adolecens het volgende:
Is ook niet de bedoeling!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is toch geen discussie.
Voor wie ga jij sms'en?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
dit gaat nog sneller dan de Xfactor topics
Doet het niet Ziggoplayer welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://spixtv.nl/index.php?page=ned1upc (UPC INTERNET)
http://spixtv.nl/index.php?page=ned1ziggo (ZIGGO INTERNET)
TNX!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://spixtv.nl/index.php?page=ned1upc (UPC INTERNET)
http://spixtv.nl/index.php?page=ned1ziggo (ZIGGO INTERNET)
XFactorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
dit gaat nog sneller dan de Xfactor topics
Wow die is snelquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Je ziet Cohen nu al denken "kut ik ben mijn tekst kwijt"
Mwa, hopelijk heeft de PvdA EenVandaag nog wat geld gestuurd om hem minder aan het woord te laten komen. Schade beperken en afkopen, etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Je ziet Cohen nu al denken "kut ik ben mijn tekst kwijt"
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Adolecens het volgende:
Hier is de nieuwe layout wel tof met de auto refresh
Cohen vindt de SP ook progressiefquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef starla het volgende:
progressief...
net of dat per definitie gelijk staat als beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |