Aruba.quote:
Als Rutte weer begint over huurders die hun huis kunnen kopen of Cohen over de boel bij elkaar houden, ga ik gillen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Hoop dat er iets nieuws gezegd wordt. Herhaling van de vorige debatten zou jammer zijn.
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf deze foto zo prachtig vinden.
Hij is zo lekker gewoon geblevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Fafi bitchquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Mistbank het volgende:
Hopen op wat rellen vanavond op het podium en in de zaal.
Werkt er ook al een tijdje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
Tante Toos nieuwste verslaggever NOS
wat een gedrocht zeg en die oogschaduwquote:
Waar is dat meisje eigenlijk van wie deze fiets is?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nu wordt ze opgezocht door Latinogangsters die zagen dat ze een dure telefoon heeftquote:
o dus jij maakt FOK zo traagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat autorefresh van de nieuwe layout, die het plebs, de gewone users, nog niet hebben, toch wel ideaal
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Maak mij eens mod?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat autorefresh van de nieuwe layout, die het plebs, de gewone users, nog niet hebben, toch wel ideaal
Een kusje op je autofresh.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
Make that the cat wisequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
massa immigratie!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd zometeen... zal wel een gekakel van jewelste worden
Mingelen gaf net de opzet aan: één-op-één, met z'n vieren, allemaal. Net als het Carrédebat dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd zometeen... zal wel een gekakel van jewelste worden
afvoerputje AFVOERPUTJUUHHquote:
Ja anders staan we onder waterquote:
Ze hebben geleerd van de Duits-Italiaanse broedersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Mingelen gaf net de opzet aan: één-op-één, met z'n vieren, allemaal. Net als het Carrédebat dus.
quote:
en de bio industrie DE BIO INDUSTRIEquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van de Duits-Italiaanse broeders
RTL had echt het beste debat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van de Duits-Italiaanse broeders
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef eightone. het volgende:
Ik ga er ook eens goed voor zitten, ben benieuwd hoe circusact Verdonk het gaat doen.
Die is al geweest hè.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef eightone. het volgende:
Ik ga er ook eens goed voor zitten, ben benieuwd hoe circusact Verdonk het gaat doen.
ehm die is al geweest?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef eightone. het volgende:
Het is inderdaad veel beterquote:
Eens, RTL had de beste. Dat lag overigens NIET aan meneertje gekleurde, vooringenomen, ALTIJD chagrijnig kijkende Wester.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
RTL had echt het beste debat.Daarna het jeugjournaal.
quote:
helaaschquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef eightone. het volgende:
Ik hoop dat Thieme zichzelf nóg meer voor lul gaat zettenquote:
Nee maar ik bedoelde ook het Carret debat. Niemand was koning.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Eens, RTL had de beste. Dat lag overigens NIET aan meneertje gekleurde, vooringenomen, ALTIJD chagrijnig kijkende Wester.
Dan mag je inderdaad zenuwachtig zijn.quote:
Thieme, Verdonk en SGP zijn al geweest. Kappen dus met die nutteloze postsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik hoop dat Thieme zichzelf nóg meer voor lul gaat zetten
Jawel, Niemanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde ook het Carret debat. Niemand was koning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |