Eh, ik heb mijn zenuwen nu niet paraat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan mag je inderdaad zenuwachtig zijn.
quote:
Godverdomme, komt die om half 9 ook al niet meer? Ik ben net thuis.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde ook het Carret debat. Niemand was koning.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef eightone. het volgende:
[..]
Godverdomme, komt die om half 9 ook al niet meer? Ik ben net thuis.
Boh, dan kijk je de Uitzending Gemist tijdens Freek de Jonge?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef eightone. het volgende:
[..]
neen. dat komen de grotere partijen aan bod.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ligt eraan wiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef Maraca het volgende:
Ok, als mensen niet in hechtenis worden genomen wordt Geert Wilders doodgeschoten volgens Brinkman
Je bent een heldin, ik kijk het straks nog wel 'ff terug. Was 't iets?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, wellicht op uitzending gemist?
Sasha bovenop, like always.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Heel gebalanceerd. Maar ook omdat Nieman ze echt bejegende als een kleuterklasje. Maar misschien is dat ook juist wel goed. Ik was meteen benieuwd hoe hij en Sasha 't doen
Ze hebben het met name over mensen met hoofddoekjesquote:
Van mij zou ze zelfs het journaal mogen voorlezen. Misschien zou dat 't nog wel geiler maken ook.quote:
Want Brinkman excelleert?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef Kwaliteit het volgende:
WTF roepen ze nog BOE ook die klootzakken bij DWDD
VARA
Ja tijdens de daad, gewoon vanaf de autocue geile kreetjes uiten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Van mij zou ze zelfs het journaal mogen voorlezen. Misschien zou dat 't nog wel geiler maken ook.
k ook, heb hem altijd een geschikte vent gevonden.quote:
Dat was schattig.quote:
Ferry kan dat. Ferry mág dat. Ferry staat erboven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef fratsman het volgende:
Wat zei Ferry nou? "Met elkaar in de slag?"![]()
Net klaar gekomen door al die dierenreclames.quote:
Hoe kan dat nuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Elusive het volgende:
oranje toilet papier, dat kleurt toch niet met bruin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |