Forbiddenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Deze downloaden
http://tweakers.net/meukt(...)isie-player-107.html
O ja? Ik vind ze lollig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef Krambo het volgende:
Die 'grappige oneliners' van Roemer zijn ook al uitgewerkt
Ik ben nu al benieuwd naar de grap van de avond, gisteren die met die snoeischaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef TNA het volgende:
De SP is een naïeve partij, maar Roemer is de koning van de oneliners.
Ja, die wordt doorgaans bijna gemeden als ebola.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
ging het net toch even over H-woord, btw
Vroeger zou dat nog een CDA voorverkiezing zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Morendo het volgende:
Een Brabantse clown tegen een Limburgse nar.
Dat is het enige dat ik Wilders na moet geven... hij heeft zijn informatie paraat en gebruikt het zichtbaar. En dat is een ijzersterke manier om tijdens een debat je tegenpartij onderuit te kunnen halen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik Wilders na moet geven... hij heeft zijn informatie paraat en gebruikt het zichtbaar. En dat is een ijzersterke manier om tijdens een debat je tegenpartij onderuit te kunnen halen.
Ja dat was een mooiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef Terreros85 het volgende:
Frederik-Jan van Hier tot Ginder. Zet hem in de topic-titel.
Frituur aanzwengelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef TNA het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik ben vergeten te eten vanavondLeve de verkiezingen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef TNA het volgende:
Bestel of eet pizza. De mijne zit in de oven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef TNA het volgende:
Daar hadden ze alleen een soort van Henk, maar geen Ingrid.quote:
Mensen die geen frituur met elektrische startmotor hebbenquote:
mijn eetlust was ook foetsie na rita en thiemequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef TNA het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
AOW nu naar 67, als ik oud ben weer naar 65 (of eerder)
hehe goeiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
AOW nu naar 67, als ik oud ben weer naar 65 (of eerder)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mensen die geen frituur met elektrische startmotor hebben
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef eightone. het volgende:
Het valt me nu pas op dat Geert 2 zenuwtrekjes heeft: Hij likt na bijna elke zin aan zijn lip, en hij spreekt met zijn rechter wenkbrouw omhoog.
werkt het nu wel???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
weet ik niet, ik heb geen Ziggo dus ik kan die verbindingen niet controleren.
ik heb de links hier vandaan: http://programmagids.ziggo.nl/playlist.php?cid=8004
en dan op Bron weergeven in je browser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |