quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
doe maar even een TVP, heb nou niks meer te melden.... behalve dat ik durf te wedden dat het hardstyle-topic voor defqon hetzelfde TT krijgt als nu![]()
watch my words
Ripper, weet je zeker dat je geen vrouw bent? Jij onthoudt echt ziek veel!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef Anne het volgende:
Hallo, tijdje niet meer op feestjes geweest en ook niks meer in de auto beluisterd.
In september moet ik er weer aan gaan geloven, dus ik lees me even in door hier een topicje mee te pikken.
Je had ook 2 topics later in kunnen springen, je mist niksquote:Op maandag 7 juni 2010 18:30 schreef Anne het volgende:![]()
.
Het is dan ook een feestje IN Duitsland hè. In mijn woonplaats zelfs.
quote:DailymomentsNL
@DBSTF heren, worden jullie zelf niet moe van "Sound of the thunder"? Jullie overtreffen de term "Een plaat grijs/dood draaien" .....
Dat publiek iddquote:Op maandag 7 juni 2010 18:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kijk het publiek losgaan op Luna vs Deepack - Kick This MF![]()
Man, als ik daar had gestaan, dan was ik helemaal kapot op het eind van dit nummer
Verwachte reactie:quote:
quote:@ dailymoments.nl. Nee wij zijn nog niet flauw van 'sounds of thunder' we zijn enorm trots op deze kneiter van een plaat, en het publiek lijkt het ook nog steeds te waarderen hihi, dus hoezo grijs gedraaid? lol.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat publiek iddIk zou haast het woord respectloos in de mond nemen, maar plaatsvervangende schaamte voel ik sowieso...
![]()
Maar überhaupt vind ik de tent behoorlijk leeg, twas zeker verre van uitverkocht
Dat sowieso, maar das ook geen kunst..quote:Ik zie liever hem dan zijn illustere ex-partner
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kijk het publiek losgaan op Luna vs Deepack - Kick This MF![]()
Man, als ik daar had gestaan, dan was ik helemaal kapot op het eind van dit nummer
Het was wel een van de vroege setjes, dus misschien werd het later in de avond nog wat.quote:Een nieuw record met 5.500 bezoekers en voor het eerst in het vierjarig bestaan uitverkocht!
I'd rather watch paint dryquote:
Dat heb ik ooit live gezien in Blijdorpquote:
Ideaal zo'n 'volg-topic' knop!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef nattermann het volgende:
Geen TVP geplaatst, maar een druk op de volg topic knop gemaakt
Dat dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Anne het volgende:
Het was wel een van de vroege setjes, dus misschien werd het later in de avond nog wat.
Ik hou er ook niet van, er zit nauwelijks een climax inquote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nog een filmpje van Thera, nog een plaat waar ik van in berserker mode ga, maar hij schijnt het publiek niet te raken
Ruff![]()
wat gaat ie zelf ook lekker los he
Hij ging wel los en daar staan ze voor, rest vd set was wel netjesquote:
In Ruff nauwelijks een climax?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hou er ook niet van, er zit nauwelijks een climax in
nou, van harte proficiat kerelquote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
En dan nu het feit waarmee iedereen mij heeft gefeliciteerd:
Mijn Hiv-test uitslag was binnengekomen en de uitkomst is positief
komt me bekend voor, vast al eens ergens gehoord dusquote:Op maandag 7 juni 2010 17:34 schreef 16meter het volgende:
behalve de cheesy vocal vind ik deze best wel lekkah
whahaha, heldquote:
Zo jong en dan al gehoorbeschadiging...... tsk tsk tskquote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, er zit nauwelijks een climax in
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zo jong en dan al gehoorbeschadiging...... tsk tsk tsk
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zo jong en dan al gehoorbeschadiging...... tsk tsk tsk
Is dat een hardcore plaat? Kan me iets herinneren dat ze die draaide op het eind bij Hardbass en toen iemand hier later naar dat nummer vroeg.. ? Vraag is alleen wiequote:
Bombs Awayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is die jaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Is dat een hardcore plaat? Kan me iets herinneren dat ze die draaide op het eind bij Hardbass en toen iemand hier later naar dat nummer vroeg.. ? Vraag is alleen wie
Bedoelde je deze vraag?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Is dat een hardcore plaat? Kan me iets herinneren dat ze die draaide op het eind bij Hardbass en toen iemand hier later naar dat nummer vroeg.. ? Vraag is alleen wie
Dat is namelijk niet die "we don't care" ... maar Deepack draaide wel degelijk We don't carequote:Op donderdag 11 maart 2010 00:14 schreef l0c4lh0st het volgende:
Okeeeeeeee.
Ik zit dus al tijden die liveset van Deepack - Hard Bass 2010 te luisteren...
En hij eindigt met 2 hardcore nummers. Maar welke zijn dat??
En dan ben ik vooral geïnteresseerd in die ene met "... history ... hardcore" en dan "THIS IS THE REAL SHIT" BeuQ BeuQ BeuQ
[..]
(Op 5:40!)
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ben echt benieuwd naar die mix, tracklist belooft veel
Die zijn hier al even!quote:
Die atomic remixquote:Op maandag 7 juni 2010 18:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
@boy -> Ach van een beetje HIV is nog nooit iemand ziek geworden zei ze...
Titanic remix collection 6
Label: Titanic
Catalog Number: TTC 057
Release Date: DD-MM-YYYY
Format: Vinyl 12", Digital
Source: TBY facebook
Tracklist:
A1. Technoboy - Atomic (Joshua Hiroshi Remix Remix)
B1. TNT - Dj Without Brain (Thilo & Evanti Remix) (Remix)![]()
samples op: http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
Jup die vraag bedoelde ik maar die track bedoelde hij dus nietquote:
quote:1. Headhunterz & Brennan Heart - The Mf Point of Perfection (Original Dubstyle Mix)
2. The R3bels - Blog
3. Krusaders - Reinvented
4. Dutch Master - Now Is The Time
5. Tuneboy - Tunebeat
6. Scope DJ - Househeads
7. Second Identity - Identify
8. DJ Stephanie - Knock On Wood
9. The Pitcher & Noisecontrollers - Cherish
10. Toneshifterz - In Darkness
11. The Machine - Audiobot
12. Scope DJ - Mashed Up Volume 1
13. Tuneboy - Ombrello Maledetto
14. The R3bels - Let Yourself Go
15. Coone Vs D-Block and S-Te-Fan - Crank
16. Second Identity - Amplified
17. The R3bels - Straight to da Beat
18. Krusaders - Secret Societies
19. Ivan Carsten - Bazooka Girl
20. Activator and Ricky Raw - B.O.H.I.C.A.
21. Bass Modulators - Sequel
22. Ran-D & Adaro - Under Attack
23. Chris One - Mf Punk
24. Titan - Nightmare
Wel lekkere tracklist.... hint hintquote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jup die vraag bedoelde ik maar die track bedoelde hij dus niet, nja geloof niet dat we die knakker ooit nog hier hebben gezien maar toch respect voor je moderating-opspeuring-skills.
Voorderest heb ik toevallig een setje van een amateur gevonden waar gewoon Cherish en Under attack inzitten en niet klinken als gare rips van setjes of streams..Die zijn toch niet uit of heb ik wat gemist? Of staan ze al op een CD ofwat?
[..]
Under Attack zat in de IGI warm-up mix (HQ) van A² voor In Qontrol als laatste nummer. De outro zit er daardoor vrij volledig in. De intro is misschien wel minder ingemixed?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jup die vraag bedoelde ik maar die track bedoelde hij dus niet, nja geloof niet dat we die knakker ooit nog hier hebben gezien maar toch respect voor je moderating-opspeuring-skills.
Voorderest heb ik toevallig een setje van een amateur gevonden waar gewoon Cherish en Under attack inzitten en niet klinken als gare rips van setjes of streams..Die zijn toch niet uit of heb ik wat gemist? Of staan ze al op een CD ofwat?
[..]
1, 6 en 10?? Ben benieuwdquote:June 2010
1NC - TBA You will hear more about this, this week !!!!!
2Noisecontrollers - Yellow Minute (a2 rmx)
3Noisecontrollers - Faster N Futher
4Both Defqon Anthems Holland and Australia (WS and HH _0_ )
5Noisecontrollers & The Pitcher - Cherish
6Noisecontrollers - ClubJumper
7Toneshifterz - Elektro Shock / Unleash the Dragon
8Noisecontrollers - The Darkside Of Emotions
9Headhunterz & Wildstylez Ft MC Villian - Stuck In Your Head
10Alber Einstein - E=mc2
Was helemaal geen sprake van een kinderdisco (Intents was veel erger hoorde ik). Dat filmpje van Thera is gefilmd toen het festival ruim een uur aan de gang was en dan is het -mede dankzij het weer- gewoon nog niet zo druk in de tent en mensen moeten dan gewoonweg nog in de stemming komen. Wij kwamen binnen met High voltage - Bombs away maar ik ga dan ook nog niet meteen 100% los. Desondanks respect voor Thera dat ie zo'n gouden oudjes draait.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Anne het volgende:
Ach, wat sneu. Ik had even gekeken wat de minimumleeftijd daar was, maar die is toch 18.
Lijken weinig 'oudere' mensen te staan.
Het was voor het eerst dat het was uitverkocht, en dat is voor een jong festival in een al zo druk festivalseizoen helemaal geen slechte prestatie. Ik vind het sowieso knap om zo'n bazige line up bij elkaar te krijgen (niet alleen dit jaar maar ook voorgaande jaren). De organisatie heeft het goed voor elkaar. Ze hebben dan ook niet voor niets de ambitie om door te groeien tot 10.000 bezoekers in de komende jaren.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Anne het volgende:
Enne, het was wel uitverkochtMaar gewoonweg niet zo'n groot feestje:
het was geen cadeau..zn vriendin trakteerde juist :p (ik noem dit een mosterdnademaaltijdtvp)quote:Op maandag 7 juni 2010 18:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zal je vriendin blij mee zijn, vond ze vast een leuk verjaardagscadeau
datquote:Op maandag 7 juni 2010 21:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ben echt benieuwd naar die mix, tracklist belooft veel
In dat geval zou ik dat ook graag willen. Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:34 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
dat
en die mix zal waarschijnlijk via de pm verspreid worden? Kan ik dan ook in die pm-lijst opgenomen worden?
in t defqon topic was er nog iemand op zoekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:51 schreef kollie het volgende:
1 kaartje voor defqon te koop, tegen kostprijs.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bombs Away![]()
Till u believe it(Ran-D draaide die plaat tijdens Emporium en Intents)
Ik ben al zover met mijn mixje, te lang om in 1x op te nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er goed uit, maar waar is mijn input ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef nattermann het volgende:
Geen TVP geplaatst, maar een druk op de volg topic knop gemaakt
Zij die vragen worden overgeslagenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]ziet er goed uit, maar waar is mijn input ?
Klinkt erg tof moet ik zeggen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/OX4BZ
Toneshifterz - TBA (new dark track)
ik vind hem best fijn zo op het eerste oor, en dat terwijl ik niet echt een toneshifterz fan ben
whehe, maar zoon heerlijke plaat kan gewoon niet worden overgeslagenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:19 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zij die vragen worden overgeslagen![]()
Tevens verkapte-anti-"volg topic knop"-tvp
Best verbazend hoeveel rijen aan samples ze gebruiken.... klinkt op zich best aardig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/OX4BZ
Toneshifterz - TBA (new dark track)
ik vind hem best fijn zo op het eerste oor, en dat terwijl ik niet echt een toneshifterz fan ben
Q-Base?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:30 schreef Anne het volgende:![]()
.
Het is dan ook een feestje IN Duitsland hè. In mijn woonplaats zelfs.
Hij scheen eerder te moeten stoppen met draaien van Q. Maar daar was hij het niet mee eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:19 schreef T_Killer het volgende:
Wat was nou trouwens het verhaal met dat welterusten stukje van Crypsis @ IQ ?
Het was zo vaag op dat momentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij scheen eerder te moeten stoppen met draaien van Q. Maar daar was hij het niet mee eens.
Op een gegeven moment gingen de lampen ook uit, maar Crypsis ging gewoon door met draaien zonder lichten.
Thera @ Real Hardstyle Radio - Ground Zero Special Early:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
DJ Thera @ Ground Zero Radio Special
Tracklist
01. The Raiders - Speaker Leader
02. DJ Thera - Underground
03. DJ Thera - A Little Touch (Geck-o Oldschool Remix)
04. Acti ft. MC Da Rook - Welcome To The Record Shop
05. Louk - Evil Intent (DJ Thera Remix)
06. DJ Thera vs. Geck-o - Mindblowing Music
07. Geck-o & Stana - Mess With Me
08. DJ Thera - No More Misunderstanding
09. Wavolizer ft. MC Sogma - No Time For Breakdown
10. Crypsis & Kold Konexxion - Dust In Your Eyes (DJ Thera Remix)
11. Geck-o vs. Thera - Trespassing
12. The Machine - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
13. Chris One - MF Punk
14. Catatonic Overload (Co2) - The Sexual Thrill
Mag er wezen hoor
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef T-Force het volgende:
Ik ben al zover met mijn mixje, te lang om in 1x op te nemen
Vet! Dat gaat voor zaterdag nog wel lukken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ga me eens wagen aan dat Thera setje. Die paar releases die ik heb binnengesleept konden me echt niet bekoren, maar misschien had ik net pech...
edit: Niet onaardig, maar die doet het beter op een feestje![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door LtNoX op 08-06-2010 15:26:21 ]No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
Ik had hem gezien in een filmpje van Black en hoopte zo dat Technoboy hem tijdens In Qontrol zou draaien en hij deed het! Heer-lijk!quote:
Oude versie is ook wel aardig, maar vond ik destijds al geen toppertje. En dat terwijl ik een groot fan van Italian Hardstyle was/ben. De remix vind ik echt extreem stoer, zo'n ontzettend lekkere drive zit erin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:29 schreef Sethje het volgende:
Die oude versie is toch veel vetter, daar zat echt een opbouw in, deze remix komt niet echt los imo
Wie van de fokkers wil daar trouwens heen dit jaar?quote:
Kan niemand mee krijgen en moeilijk met vervoer enz. Ziet er naar uit dat ik er opnieuw niet bij ben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wie van de fokkers wil daar trouwens heen dit jaar?
Waarschijnlijk gaan wij ook weer![]()
Dit keer neem ik trouwens wel een jas mee, man wat was dat koud om half 5 's ochtends
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dit keer neem ik trouwens wel een jas mee, man wat was dat koud om half 5 's ochtends
Ik wil heel graag maar vorig jaar kreeg ik niemand mee en ik vind het eigenlijk net te ver om er alleen heen te gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Eigenlijk is het nog beter als defqon.... :p Het is er echt heel vetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:19 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Kan niemand mee krijgen en moeilijk met vervoer enz. Ziet er naar uit dat ik er opnieuw niet bij ben.
Lijkt me toch een zeer mooi feest waar ik een keer geweest moet zijn!
[..]
Zany via z'n twitter. Ben benieuwd wat voor track deze held nu weer uitpoeptquote:I start producing a brand new rmx again! :-) what's it gonna be?
Sowieso. Enige feestje dat ik echt niet wil missenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zou me ook niets verbazen als je dat wel werdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:12 schreef Sethje het volgende:
..was de laatste bang dat ik wat verzadigd was geworden wat betreft feestjes
Wederom aanwezig, camping is al (geestelijk) voorbereid op onze komst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
Het is wel iets wat we met heel de vriendengroep doen dus het is eigenlijk gewoon "uitgaan" voor mij/onsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zou me ook niets verbazen als je dat wel werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ JSU, sorry maar ik kon We Are The Bass 2006 alleen kopen op hardstyle.com en die site vind ik kut dus heb ik daarvoor in de plaats Acti & N3ck - Whores & Sluts (Acti Prozact Mix) gepakt, hoop niet dat je dit heel erg vind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut mee eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Een betere afsluiter had je niet kunnen kiezen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:Past er wel in, zo na Trespassing klinkt ie helemaal topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef T-Force het volgende:
Q-Base aanwezig!![]()
En de voorbereidingen voor het mixje zijn helemaal klaar. Weet precies hoe ik het ga doen, volgorde, tempo enz. Nu alleen nog opnemen, maar dat ga ik morgen doen en dan ligt hij dus morgen als de TT van DefQon er is in jullie pm-boxIk heb ook nog een kleine verassing voor de liefhebbers in de mix (de niet-liefhebbers die hebben pech
)
Dit moet wel goed worden wat een tracklistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ JSU, sorry maar ik kon We Are The Bass 2006 alleen kopen op hardstyle.com en die site vind ik kut dus heb ik daarvoor in de plaats Acti & N3ck - Whores & Sluts (Acti Prozact Mix) gepakt, hoop niet dat je dit heel erg vind
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
11 september is het hoogstwaarschijnlijk, en ik ben er ook weer bij. Is voor mij ook lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Grrommit het volgende:
Ja ook naar Q-base, Als de datum officieel bekend wordt gemaakt in de buurt een huisje huren zodat we allemaal naar de klote kunnen gaan
De laatste minuut is helemaal mijn dingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Mix=> ik vind het ook een mooie afsluiting...En whorezzz en slutzzz is ook
Q-base hangt van de financiele middelen af... maar vet is het sowieso...
Deepack plaat:
Kan hem goed hebben
je gaat gewoon man aap, hoeistnouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Mix=> ik vind het ook een mooie afsluiting...En whorezzz en slutzzz is ook
Deepack plaat:
Kan hem goed hebben
Nou iig geen gewoon "uitgaan"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Sethje het volgende:
Het is wel iets wat we met heel de vriendengroep doen dus het is eigenlijk gewoon "uitgaan" voor mij/ons
Hoe staat dat bij jou dan?
Is goed hoor, die afsluiter is kapot geniaal overigensquote:@ JSU, sorry maar ik kon We Are The Bass 2006 alleen kopen op hardstyle.com en die site vind ik kut dus heb ik daarvoor in de plaats Acti & N3ck - Whores & Sluts (Acti Prozact Mix) gepakt, hoop niet dat je dit heel erg vind
quote:
My enormous personality needed a matching body..quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
My enormous personality needed a matching body..
Nee ik kick gewoon op de aandachtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef de_huig het volgende:
ik had het gewoon over mezelf..heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo
TADAAAAA!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:17 schreef Levitas het volgende:
Ik zou die mix ook graag ontvangen, if possible
Vandaag timetale Defqon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:19 schreef eNGine10 het volgende:
TADAAAAA!!!Kan ik mooi ff puzzelen tussen het afronden van me afstudeerverslag doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het weerquote:
Ik hoorde 't ja van 11 september, maar we willen het toch nog even officieel te horen krijgen voordat we een huisje boeken, straks is het uiteindelijk net een week ernaastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
11 september is het hoogstwaarschijnlijk, en ik ben er ook weer bij. Is voor mij ook lekker dichtbij.
Maar Q-Base is echt een topfeest, ondanks dat er toch wel veel mensen komen is de sfeer altijd heel relaxt (niet druk).
[ Bericht 80% gewijzigd door Koepert op 09-06-2010 10:43:25 ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Gezamenlijk afsluiten bij Titan? en voor de liefhebber bij Pavelow, koepert!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Fok! Meeting op Defqon doen? Zoja Waar en Hoe Laat?
Daar kan ik mij wel in vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gezamenlijk afsluiten bij Titan? en voor de liefhebber bij Pavelow, koepert!!!!!
Pff liefhebbers bij Pavelow...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gezamenlijk afsluiten bij Titan? en voor de liefhebber bij Pavelow, koepert!!!!!
ga je dan ook de hele dag HOLLAND! HOLLAND! HOLLAND! schreeuwen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef mstx het volgende:
Ik ben te herkennen aan dit shirt:
[ afbeelding ]
Vooral tijdens de climax, ik ga proberen boven Ruffian uit te komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
ga je dan ook de hele dag HOLLAND! HOLLAND! HOLLAND! schreeuwen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Liever wat eerder want ik verwacht niet bij Titan te gaan afsluiten... En ik denk met mij velen?
ik verwacht het ook niet, maar als je overal waar je bent gewoon linksvoor komt koekeloeren, dan kom je vanzelf wel mensen tegen gok ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Liever wat eerder want ik verwacht niet bij Titan te gaan afsluiten... En ik denk met mij velen?
LALALALA... I CAN'T HEAR YOU!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:14 schreef Koepert het volgende:
@ Bart : Ik luister die ekte ekte shit, en ga OOK naar Pavelow. dus daar!
Dus miss ben ik daar wel niet, maar ach miss ook wel...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Alpha Twins![]()
![]()
Beat Providers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op In Qontrol lukte me dat niet echtquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:14 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik verwacht het ook niet, maar als je overal waar je bent gewoon linksvoor komt koekeloeren, dan kom je vanzelf wel mensen tegen gok ik.
overigens geldt dat niet voor de main..lastig te bereiken en zulks
Naast mijn PF-foto leg ik t nog 1 keer uit..quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Op In Qontrol lukte me dat niet echt![]()
Toen bij IGI paar mensen aangesproken maar mocht niet baten.
Ken verder ook alleen 16meter echt qua gezicht (en nu een paar wat vaag via de filmpjes)
Spreekt mij het meest aan van de 4quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Spreekt mij het meest aan van de 4
Lijkt me niets want veel zullen in de blue afsluiten. Beter om 16.00 bij Freqz of 17.00 bij Intractable one of om 12.15 bij 2nd identity, links voor, nog lekker vroeg, niet zo druk, makkelijk te vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
HELL YEAH!!quote:Dj_Digital_Punk
This new track from me and B-Front... Damn its hard..!! Twitvid later this day, so keep checking twitter out!
Niet gedacht dar er hier in dit topic meer mensen waren die Burial kennenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Meneer heeft smaak, ik merk het al
en om even aan te tonen dat het een gevarieerd genre is:
Een stuk zachter maar
Ik vind persoonlijk second Identity vrij melodieus, maar goed ik zal doorgaan op je punt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Sethje het volgende:
ik baal echt ongelooflijk van 2nd Identity, vorig jaar echt 1 van DE sets van de dag in de blue en nu zo'n rare tijd. Ik vind ook dat het rauwe beukwerk teveel de overhand begint te nemen. Ik houdt ook van melodieuze hardstyle. Nu is het vanaf 12.45 alleen maar rammen in de blue, wel leuk ofzo, maar het is voor mij begonnen met Lockdown etc. en die sound lijkt op de achtergrond te geraken. Iedereen wil alleen maar harder en harder
Ik vind überhaupt dat er maar een paar artiesten meer zijn met een echt unieke eigen stijl, toen hardstyle populairder werd is alles naar mijn mening dichter na elkaar toe geschoven en allemaal in de richting van datgene dat het makkelijkst verkoopt, melodieus en dus toegankelijk. Het slaat altijd door 1 richting op, het schijnt niet mogelijk te zijn dat er gewoon balans is.quote:allemaal dat raw hardstyle etc. allemaal leuk hoor, maar alles lijkt nu hetzelfde; digital punk,bfront, thevision,ran-d,slime shore, alpha 2...wat vinden jullie hiervan ?
Jij hebt dese frustraties nu met Raw hardstyle, maar bijvoorbeeld early hardstyle liefhebbers lopen al jaren met een gelijke frustratie rond. Deze werd (bijv op GHF) flink geëtaleerd, maar die mensen van daar werden hier toen nog zo'n beetje afgeschreven als ketters en zeikerds. Miss dat er nu wat meer begrip komt voor hun standpunten.quote:Lockdown etc. en die sound lijkt op de achtergrond te geraken. Iedereen wil alleen maar harder en harder
quote:Bartman zegt:
350 woorden reactie op fok
Bartman zegt:
das meer dan ik in 2 weken voor mijn studie heb geproduceerd
Mbt 2nd Identity .. het feest is van 11 tot 23u, dus daarin 'prime time' bepalen is sowieso al lastig.. De hardere stijl die de overhand begint te nemen.. zoals Bartmans ook al zei; stijlen lijken altijd 'links' of 'rechts' te schieten, maar nooit verspreid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Sethje het volgende:
ik baal echt ongelooflijk van 2nd Identity, vorig jaar echt 1 van DE sets van de dag in de blue en nu zo'n rare tijd. Ik vind ook dat het rauwe beukwerk teveel de overhand begint te nemen. Ik houdt ook van melodieuze hardstyle. Nu is het vanaf 12.45 alleen maar rammen in de blue, wel leuk ofzo, maar het is voor mij begonnen met Lockdown etc. en die sound lijkt op de achtergrond te geraken. Iedereen wil alleen maar harder en harder
allemaal dat raw hardstyle etc. allemaal leuk hoor, maar alles lijkt nu hetzelfde; digital punk,bfront, thevision,ran-d,slime shore, alpha 2...wat vinden jullie hiervan ?
Ik wil gewoon om 16.00 van melodietjes en zon en bier kunnne genieten en niet constant die distortion....
idd, waarschijnlijk is hij in de warquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
Stond 2nd identity vorig jaar ook al op Defqon ja? Dacht dat dat toen bij Hardbass als een nieuwe act gepresenteerd werd.
Dat gevoel had ik ook al ja..quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
Stond 2nd identity vorig jaar ook al op Defqon ja? Dacht dat dat toen bij Hardbass als een nieuwe act gepresenteerd werd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Xblister het volgende:
[..]
idd, waarschijnlijk is hij in de war
Jongens, jongens, jullie kennen me nog niet zo lang maar vergeet niet dat ik bijna altijd gelijk hebquote:
er zijn hier een paar mensen en dat zijn echt wandelende hardstyle encyclopedieen. van die mensen die de lineups van alle feesten nog weten, die alle releases kennen incl b-kanten en die plaatjes na 3 tonen herkennen. Seth is er zo eenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, jongens, jullie kennen me nog niet zo lang maar vergeet niet dat ik bijna altijd gelijk heb![]()
![]()
Toen was het Scope vs Alusion, wat dus op hetzelfde neerkomt.
Wie zou dat zijn? Ibo Orgut?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef ElDani het volgende:
Frequencerz staan echt precies op de meest vreselijke tijd ooit zeg.. Tegelijk met Zany & Frontliner.. Baal daar wel van!
Headhunterz ga ik ook kijken. SI Live lijkt me heel vet, maar Headhunterz die experimenteert lijkt me ook wel tof, toch een heel muzikaal iemand!
[stoere dude] Yow, jij stoat dus aankomende saturdag op defcon, als twuide, een plek die we van jouw nie helemoal verwachtu[/stoere dude]
Ik herken de plaat altijd al heel snel terwijl ik zelf niet mix. Maar kan op een feest altijd slecht op de titels komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
er zijn hier een paar mensen en dat zijn echt wandelende hardstyle encyclopedieen. van die mensen die de lineups van alle feesten nog weten, die alle releases kennen incl b-kanten en die plaatjes na 3 tonen herkennen. Seth is er zo een
Ben heel erg benieuwd, ben alleen bang dat ik niet op Defqon ben tijdens Hhz.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
hij gaat dus vanalles draaien wat hij vet vindt als ik het goed begrijp, en miss nog wat hardstyle op het einde..
Wellicht toch leuk om even te kijken wattie er dan van gaat maken..
Ah oke, dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
er zijn hier een paar mensen en dat zijn echt wandelende hardstyle encyclopedieen. van die mensen die de lineups van alle feesten nog weten, die alle releases kennen incl b-kanten en die plaatjes na 3 tonen herkennen. Seth is er zo een
Hier nog zo 1. Met name op broadcasts hoor ik na een paar tellen wleke het is. Zo mooi is dat.. Dan hoor je zelf eerst die plaat: OOWWW NU KOMT (vul vette plaat in) en 30 seconden later gaat de hele zaal plat!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik nietSorry dat ik aan je twijfelde, sethje
![]()
Maar helemaal ongelijk had ik ook niet want 2nd identity werd bij Hardbass dus wel als een nieuwe act gepresenteerd. Verder ben ik een redelijke hardstyle noob maar goed.
nee die heeft niet zo'n accent, of het is gespeeld natuurlijkquote:
Ik schoor de 2 acts idd over 1 kamquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik nietSorry dat ik aan je twijfelde, sethje
![]()
Maar helemaal ongelijk had ik ook niet want 2nd identity werd bij Hardbass dus wel als een nieuwe act gepresenteerd. Verder ben ik een redelijke hardstyle noob maar goed.
Edit:quote:Defqon.1 Live wordt gepresenteerd door Jeff E, André, Fausto en Isaac.
Programmering
09:00 - 11:00 Waking up with Jeff E & Andre
11:00 - 12:00 RED Thilo & Evanti
12:00 - 12:30 BLACK Neophyte
12:30 - 13:30 BLUE Slim Shore
13:30 - 14:00 WHITE Pavelow
14:00 - 15:00 RED Coone
15:00 - 16:00 ORANGE Kamui
16:00 - 17:00 BLUE Zany
17:00 - 17:30 BLACK Nosferatu
17:30 - 18:00 RED Charly Lownoise & Mental Theo
18:00 - 19:00 ORANGE Fausto
19:00 - 20:00 GREY Pavo
20:00 - 21:00 RED D-Block & S-te-Fan
21:00 - 21:30 BLACK Endymion
21:30 - 23:00 RED Wildstylez
Ik ben het eerlijk gezegd met je eens. Raw hardstyle is phat maar de opbouw is nu wel aardig zoek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Sethje het volgende:
allemaal dat raw hardstyle etc. allemaal leuk hoor, maar alles lijkt nu hetzelfde; digital punk,bfront, thevision,ran-d,slime shore, alpha 2...wat vinden jullie hiervan ?
Ik wil gewoon om 16.00 van melodietjes en zon en bier kunnne genieten en niet constant die distortion....
Heb ik dus ook. Ik wil niet om 1 uur al beuken.. Is het niet mogelijk om gewoon een stage te hebben die een beteje van beiden heeft? Gewoon tot een uurtje of 6 lekker melodietjes en OPBOUWEND werken richting een dikke climax?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik ben het eerlijk gezegd met je eens. Raw hardstyle is phat maar de opbouw is nu wel aardig zoek.
Heb vanmiddag eens geprobeerd om Crypsis @ In Qontrol te luisteren maar na een kwartier kon ik het niet meer aanhoren. Zelfs op de standaardspeakertjes in m'n auto klinkt het crap.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:48 schreef InGebruik het volgende:
Radio programma
Hopen op dezelfde kwaliteit als op In Qontrol!
[..]
Ah ok, viel me op de de Tweets van Ibo Orgut / Defqon 1 insider steeds ongeveer tegelijk kwamen dus vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee die heeft niet zo'n accent, of het is gespeeld natuurlijkhij noemt zijn eigen ook pepsi-reporter haha, lekker fout.
[..]
Bedoel je de geluidskwaliteit, of jeff-e?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb vanmiddag eens geprobeerd om Crypsis @ In Qontrol te luisteren maar na een kwartier kon ik het niet meer aanhoren. Zelfs op de standaardspeakertjes in m'n auto klinkt het crap.
Owja ik denk ook wel dat achter de tweets dezelfde mensen zitten, maar dat hij niet de interviewer isquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ah ok, viel me op de de Tweets van Ibo Orgut / Defqon 1 insider steeds ongeveer tegelijk kwamen dus vandaar
Precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Heb ik dus ook. Ik wil niet om 1 uur al beuken.. Is het niet mogelijk om gewoon een stage te hebben die een beteje van beiden heeft? Gewoon tot een uurtje of 6 lekker melodietjes en OPBOUWEND werken richting een dikke climax?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
hij gaat dus vanalles draaien wat hij vet vindt als ik het goed begrijp, en miss nog wat hardstyle op het einde..
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Alpha Twins & Beat Providers @ Blue?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik stel voor : 14:15 - 14:45 Psyko Punkz LIVE, denk dat daar de meeste wel zullen zijn
En afsluiten, ik wil naar Titan maar ik wil ook vuurwerk.. dus ik hoop dat paars en main niet te ver uit elkaar liggen![]()
Kunnen ze Titan niet op de main laten afsluiten![]()
ik heb ook gruwelijk veel zinquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:01 schreef T-Force het volgende:
Oke, gaan we dan voor second identity? Ik ken de meeste hier al dus ik vind jullie wel en als ik jullie niet vind ga ik linksvoor in foetushouding liggen huilen
[..]
present op Q-Base, is voor mij iets meer dan een uurtje rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
De geluidskwaliteit. Jeff-E heb ik (gelukkig) niet eens gehoord.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bedoel je de geluidskwaliteit, of jeff-e?![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
WTF, die stem van die interviewer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:48 schreef InGebruik het volgende:
Wildstylez met die drol van een interviewer:
tijdens crypsis weet ik niet, maar tijdens de setjes die live al werden gedraaid, bah wat slecht. digital funk, psycho funks enzquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef mstx het volgende:
[..]
De geluidskwaliteit. Jeff-E heb ik (gelukkig) niet eens gehoord.![]()
[..]
[..]
WTF, die stem van die interviewer.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Levitas het volgende:
Damn, ik weet EINDELIJK wat het podium voor gaat stellen! :-OJe hebt het over de mainstage? Kan je het even uitleggen in een spoiler? Ik zie er namelijk nog steeds heel weinig in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was ermee bezig. Maar wilde eerst 100% zeker weten dat spoiler tag hier werkte, voordat het dalijk alsnog voor iedereen zichtbaar wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Je hebt het over de mainstage? Kan je het even uitleggen in een spoiler? Ik zie er namelijk nog steeds heel weinig in..
nuff quotedquote:
Ik voelde me ook een soort min Winston Chruchill toen ik het typtequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Da_Ripper het volgende:
nuff quoted![]()
Bartman voor Minister-President![]()
Kan ook over hardstyle gaan, jullie weten zelluf!!quote:We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender, and even if, which I do not for a moment believe, this island or a large part of it were subjugated and starving, then our Empire beyond the seas, armed and guarded by the British Fleet, would carry on the struggle, until, in God's good time, the new world, with all its power and might, steps forth to the rescue and the liberation of the old.
Fok!Qon mix?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef T-Force het volgende:
Okey guys....go go go GO![]()
en daarmee bedoel ik: helaas loopt de mix ietswat uit, ben pas op de helft met opnemen![]()
Maaarrrrrr, de andere helft doe ik morgen dus op weg naar DefQon kunnen jullie allemaal naar de FOK!mix luisteren. Iemand een betere naam als FOK!mix trouwens?
DefQon wordt wandelen wandelen en nog eens wandelen
Ik denk dat je verzonden berichten nog moet weggooien want kan het nog steeds niet sturen....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
mix is ter ere van #150 ..... dusse: FOK!-150
quote:FOK!@150BPM
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/3VLXE
Nieuwe B-front & Digital punk...
quote:Ook dit jaar wordt van Defqon.1 Festival een DVD uitgebracht. In deze –limited edition- pack kun je naast een DVD met beelden van het festival en extra’s ook een live mix-cd van de Noisecontrollers verwachten.
Registreer je om als eerste nieuws te ontvangen omtrent de Defqon.1 Festival 2010 DVD.
Dat wat hij zei!quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Juice by Quyxz, juice by Quyxz, oooohhhhh Quyxz
we've got a winner
[..]
Mijn minder fanatieke, hardstyle luisterende vrienden maken me op feesten altijd belachelijk voor het (te fanatiek) beoefenen van deze edele sportquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:42 schreef ElDani het volgende:
Zo mooi is dat.. Dan hoor je zelf eerst die plaat: OOWWW NU KOMT (vul vette plaat in) en 30 seconden later gaat de hele zaal plat!
Wat ik altijd deed bij onbekende genres; 'koop' n paar verzamelcd's en download dan de artiesten waarvan je zegt, hey, tof nummer.. anders zal ik (of anderen?) nog wel ff zoeken naar wat leuks..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef NLS04 het volgende:
Kunnen de fanatieke DnB luisteraars hier trouwens nog wat goede CD titels tippen?![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Juice by Quyxz, juice by Quyxz, oooohhhhh Quyxz
we've got a winner
[..]
Ik ken alleen Pendulum maar die zul je zelf ook wel al kennen. Ben ook wel geinteresseerd in andere DnB artiesten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef NLS04 het volgende:
Kunnen de fanatieke DnB luisteraars hier trouwens nog wat goede CD titels tippen?![]()
Raad de plaatquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef NLS04 het volgende:
Mijn minder fanatieke, hardstyle luisterende vrienden maken me op feesten altijd belachelijk voor het (te fanatiek) beoefenen van deze edele sportVooral omdat ik nog weleens in een enthousiaste bui zown 10x in het uur zeg van OWWW NU KOMT (vul vette plaat in)
Wat koepert zegtquote:Kunnen de fanatieke DnB luisteraars hier trouwens nog wat goede CD titels tippen?![]()
Netskyquote:Kunnen de fanatieke DnB luisteraars hier trouwens nog wat goede CD titels tippen?
Dieselboy kan ook nog wel bij de toegankelijke dingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Netsky
Chase & Status
Beetje 'toegankelijker' en erg relaxed..
En niet weer voor de buikspieroefeningen denken, dit kan ik ook thuis en vervolgens naar de kroeg hequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik ben ff sporten, moet natuurlijk wel in good shape zijn voor Defqon
check deze :quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Mijn minder fanatieke, hardstyle luisterende vrienden maken me op feesten altijd belachelijk voor het (te fanatiek) beoefenen van deze edele sportVooral omdat ik nog weleens in een enthousiaste bui zown 10x in het uur zeg van OWWW NU KOMT (vul vette plaat in)
Qontinent Trailer:
Hun draaien meestal ook meer breakcore.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
..
Minder toegankelijk zijn:
The outside agency
Thrasher & limewax
...
oeeh dat ken nog wel wat lekkers worden, de enige track van dat album van brennan da'k goed vindquote:Zanyjust finished the rmx for @djbrennanheart - face the enemy!
Kijk dat was nog eens een setquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Noxa het volgende:
...
Die video van HHZ, ik moet meteen terug denken aan deze:
....
ik vind em lekker, al hoor je maar een heel klein beetjequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/3VLXE
Nieuwe B-front & Digital punk...
Verkopen ze daar geen DefQon.1 zwembroeken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Grrommit het volgende:
Pfff het leven is echt een drama!
Wil ik m´n zwembroek aantrekken naar defqon, kan ik ook nog even lekker zwemmen in de regen enzo, heeft hij geen broekzakkenmijn leven is echt zwaar..
![]()
True, Industrial drum & bass zoals ik het wel eens heb horen omschrijvenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Hun Zij draaien meestal ook meer breakcore.
Beste breakcore set diek ooit heb gehoord was bij PRSPCT ( weetniet meer welke ) toen Thrasher en een chick stonden te draaien b2b, dat ging echt uber hard
Juh kweetniet precies wat de term voor wat isquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
True, Industrial drum & bass zoals ik het wel eens heb horen omschrijven
Ja ik heb Trasher op de Laatste PRSPCT gezien en dat was toch tamelijk hard, maar zeker vermakelijk
@Crusty er is geen buikspiersessie ik moet het allemaal zelf doen
Vooralsnog ziet het er naar uit dat WATT dichtgaat..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:45 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Juh kweetniet precies wat de term voor wat is
Hmm als WATT open blijft en er nog een PRSPCT is als ik weer in nederland ben moeten we daar anders es meeten
Komt er een mooi FOK! hardstyle feestje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
WATT is btw in mijn ogen ook een mooie locatie voor een klein hardstyle feestje..
Nieuwe PRSPCT is ook voor mij zeker een optie als die er komt:Y
Misschien best een leuk idee, genoeg DJ's om een avond te vullen in ieder geval....quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Komt er een mooi FOK! hardstyle feestje?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Komt er een mooi FOK! hardstyle feestje?
Wat een koekwaus die interviewerquote:
Inderdaad zeer benieuwd!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers Decibel AnthemBen benieuwd
Dan doe je toch zo'n ruig mannenhandtasje om?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Grrommit het volgende:
Pfff het leven is echt een drama!
Wil ik m´n zwembroek aantrekken naar defqon, kan ik ook nog even lekker zwemmen in de regen enzo, heeft hij geen broekzakkenmijn leven is echt zwaar..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Beetje laffe dubstep.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat een koekwaus die interviewer![]()
Nu nog meer zin in Pavelow-optreden..
Mega-edit..
Waarbij ik in de 'related videos' dit zie staan....
.......apart....
Gelijk heb je, wat was de reden eigenlijk? Heb hem vast wel een keer gelezen, weet het alleen niet meer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik begin nu echt te balen dat ik niet naar Defqon ga
¤quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Gelijk heb je, wat was de reden eigenlijk? Heb hem vast wel een keer gelezen, weet het alleen niet meer.
Dan doet DBSTF Qontinent anthem..quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Inderdaad zeer benieuwd!
Als we Arjan mogen geloven gaat hij zaterdag al gedraaid worden op Defqon.
Dat is niet echt Drum & Bass, meer industrial Hardcore.quote:Minder toegankelijk zijn:
The outside agency
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef mstx het volgende:
Die cover van de CD is geniaal.
[ afbeelding ]
kan NC de laatste tijd niet heel erg waarderen, dus ik laat me verrassenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers Decibel AnthemBen benieuwd
inderdaad DV, topquote:
en Noisecontrollers hebben laatst het IQ anthem gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Hoezo? Die hebben laatst ook nog Qlimax anthem gemaakt.
Maar dat is alweer meer dan een jaar geleden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en Noisecontrollers hebben laatst het IQ anthem gemaakt
owja, foutje van mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:11 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Maar dat is alweer meer dan een jaar geleden.
A-Lusion, die jongen gun ik het echt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Grrommit het volgende:
Maarja, wie zou anders het anthem moeten maken? Als je kijkt naar de keuzes die Q normaal maakt. Alle grotere artiesten zijn niet al te lang geleden langs geweest voor een anthem. B-front wordt nu wel meer gehypet door Q door hem ook een plekje op de main te geven in Australie maar ik denk niet dat ze een duister nummer als anthem willen.
Ik denk niet dat A-lusion of Scope het gaat worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef InGebruik het volgende:
[..]
A-Lusion, die jongen gun ik het echt!![]()
Scope ook, alleen bij hem zie ik het wat minder snel gebeuren. Het zijn natuurlijk beide niet echt de 'grote' jongens. Toch maken ze beide zeer toegankelijke hardstyle en is het niet ineens een ram anthem à la Max Enforcer - Fade to Black.
Prophet staat ook al weer een tijdje droog qua anthems.
Al denk ik dat hij er niet echt meer op zit te wachten.
Ik denk het ook niet, maar ik gun het ze wel heel erg!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Ik niet dat A-lusion of Scope het gaat worden.
Aan de andere kant proberen ze misschien iets nieuws en proberen ze iemand omhoog te helpen. Qontinent is immers ook een vrij nieuw festival.
En het is ook zijn track onder dat the qontinent filmpje.. aldus Da tweekaz op harderstate.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:58 schreef Grrommit het volgende:
Ik bedenk me net dat ´t ook wel eens goed Coone zou kunnen worden, Z´n vorige anthem was alweer the creation of life, en the qontinent is ook een belgisch festival.
Faistos op PF toevallig? Die poste exact hetzelfde "filmpje" op PFquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef ElDani het volgende:
Frequencerz!!!!!!
Ik kende deze al eventjes. Op Great Zany Show ging hij al kei-hard. De preview is gewoon nog steeds ijzersterk!
Faistos is een van de frequencerzquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Faistos op PF toevallig? Die poste exact hetzelfde "filmpje" op PF
Extraordinary Happiness komt ergens binnekort als digitale release.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef Grrommit het volgende:
´t Anthem van vorig jaar is trouwens nooit uitgekomen toch? die van Wildstylez? Dat vond ik wel een beetje raar. En extraordinary happiness is ook nog steeds niet uit?
Ik las ergens dat ze met een nieuwe layout bezig zijn maar ik houdt me daar verder niet mee bezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef kollie het volgende:
Seth en Bart, wat is dat met die fossiele layout?
Ik ben erg gehecht aan de oude layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef kollie het volgende:
Seth en Bart, wat is dat met die fossiele layout?
Jeujquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef ElDani het volgende:
01. Blademasterz - In The End
02. Brennan Heart - LSD (Love, Sadness & Desire)
03. Brennan Heart - Van Halen Is A Rockstar
04. Dj Zany - Pure (Brennan Heart Rmx)
05. Brennan Heart - This Is Not...
06. Brennan Heart & Frontliner: Search For More (Demo Mix)
07. Brennan Heart - One-Master-Blade
08. Brennan Heart - M!D!Mash Prt II
09. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Rmx)
10. Unknown Analoque - Acid & Dubstyle
11. Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten 2010 Vocal Mix)
12. Brennan Heart - FIYD (Blademasterz Rmx)
13. Unknown Analoque - Like Your Style
14. Brennan Heart/Blademasterz - Zaag Tool Scantraxx Live
15. Brennan Heart - Revival Mash Up
16. Brennan Heart & A-lusion - Don't Speak
17. Brennan Heart - Watch Me Grow (Qrimetime Dj Tool)
18. Blademasterz/Brennan Heart - Secret Of The Blade (Live Act Mix)
19. Brennan Heart - Face The Enemy (Decibel Edit)
20. Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix)
21. Brennan Heart - M.!.D.!.F.Y. (Hardbass Tool)
22. Brennan Heart - Remember, Remember Qlimax 2009 (Outro Edit)
Dat is inderdaad een heerlijk nummer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef mstx het volgende:
One-Master-Blade![]()
Is ook vrijwel het enige goede nummer
G-town madness & the viper - Here it comesquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef zoekjewat het volgende:
Eeh iedereen!!
Ik kwam een nummer tegen van 2 jaar terug
namelijk 'here it comes' en dan remix van D-block
in het midden tijdens de break heb je dan een soort vocal, maar het klinkt erg bekent (niet de vocal van DMX maar een beetje een raar gezongen nummer net een koor. )
weet iemand waar dat van is ?
haha ja dat snap ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
G-town madness & the viper - Here it comes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Doe ns youtube linken en timen? @??min..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
haha ja dat snap ikmaar de vocal klinkt alsof het van een film is ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doe ns youtube linken en timen? @??min..
sog..slaapontwijkend gedrag..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:29 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Rond 1:58 zo een beetje rare vocal. Ik wil hem gebruiken om hem onder een ander filmpje te zetten
haha ik weet hetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
sog..slaapontwijkend gedrag..
maar goed..het stukje dat je bedoelt is van de componist Mykola Dmytrovych Leontovych.
komt uit 'carol of the bells'
zie hier een uitvoering:
zie hier een iets andere uitvoering (vanaf 35 sec):
zie hier nog een iets andere uitvoering:
en hier weer een iets andere uitvoering:
en als laatste, toegepast in een film..home alone
truste heren
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef ElDani het volgende:
Scantraxx Recordz and Brennan Heart are proud to present Midifilez (Dj Tools Only), a unique CD containing never released tracks and Dj tools for every serious Hardstyle addict! No one has ever owned these and now all released together on one CD: Brennan Heart presentz Midifilez (DJ Tools Only)
Never before has this concept of private DJ Tools been released as a single collection. These DJ Tools you normally hear only at events like Defqon.1, Qlimax, Bassleader or Reverze for example. Tracks that have never been released, up until now! This CD is therefore an absolute must have for your collection! 22 unique tracks on one CD, what more do you want?
Brennan Heart is the leading man behind the successful and ever popular Hardstyle label 'Midify'. Since 2002 he has been at the forefront of the Hardstyle scene and can write countless anthems to his credit. His productions are bold, unique, raw and melodic but also at their core they are recognizable as the work of Brennan Heart. Because of his unique approach and constant popularity, he has travelled all over the world, leaving each and every Hardstyle fanatic immediately familiar with the sound of Brennan Heart.
Release date: July 2010
Tracklist:
01. Blademasterz - In The End
02. Brennan Heart - LSD (Love, Sadness & Desire)
03. Brennan Heart - Van Halen Is A Rockstar
04. Dj Zany - Pure (Brennan Heart Rmx)
05. Brennan Heart - This Is Not...
06. Brennan Heart & Frontliner: Search For More (Demo Mix)
07. Brennan Heart - One-Master-Blade
08. Brennan Heart - M!D!Mash Prt II
09. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Rmx)
10. Unknown Analoque - Acid & Dubstyle
11. Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten 2010 Vocal Mix)
12. Brennan Heart - FIYD (Blademasterz Rmx)
13. Unknown Analoque - Like Your Style
14. Brennan Heart/Blademasterz - Zaag Tool Scantraxx Live
15. Brennan Heart - Revival Mash Up
16. Brennan Heart & A-lusion - Don't Speak
17. Brennan Heart - Watch Me Grow (Qrimetime Dj Tool)
18. Blademasterz/Brennan Heart - Secret Of The Blade (Live Act Mix)
19. Brennan Heart - Face The Enemy (Decibel Edit)
20. Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix)
21. Brennan Heart - M.!.D.!.F.Y. (Hardbass Tool)
22. Brennan Heart - Remember, Remember Qlimax 2009 (Outro Edit)
Pff, wat een ruk CD zeg. Alle nummers waarvan ik denk, DUDE WAAROM!? samen op 1 cd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:
spannend..welke versie van this is not zou ie er op gezet hebben
Dat is inderdaad wel veel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:30 schreef BerryBoterham het volgende:
Vind 140 eu persoonlijk wel veel voor een kaartje.
Omdat je gewoon weer een keer een feest helemaal nuchter mee wilt maken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:14 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
[..]
Pff, wat een ruk CD zeg. Alle nummers waarvan ik denk, DUDE WAAROM!? samen op 1 cd?
Waarom zou je trouwen uberhaupt een cd uitbrengen met alleen DJ tools? Beeeeetje jammer!
Overigens wat DefQon nieuws van deze zijde. Voor de mensen die me afgelopen jaren op DefQon voorbij hebben zien lopen/strompelen/kruipen met een 'kleine' kater. Dit jaar zal waarschijnlijk mijn eerste echte volledig nuchtere DefQon zijn.. (Het voelt een beetje als ik weer voor de eerste keer naar Black ga, hoe zou het zijn hoe zou het zijn....!!)..
Tot zover het einde van deze mededeling. Deze jongen gaat proberen nuchter te worden gedurende de werkdag..
Dat is het niet echt hoor, normaal was ik altijd wel redelijk helder op DefQon. Maar ik heb vanavond een BBQ en moet zelf rijden, dus bieren zit er deze keer niet in.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat je gewoon weer een keer een feest helemaal nuchter mee wilt maken?
Ah okequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat is het niet echt hoor, normaal was ik altijd wel redelijk helder op DefQon. Maar ik heb vanavond een BBQ en moet zelf rijden, dus bieren zit er deze keer niet in.
Heb nog nooit een feest meegemaakt waar ik compleet zat of dergelijke was, Vind ik persoonlijk erg jammer van mijn kaartje, En zoals een wijs iemand als eens heeft gezegd; "je hebt tientallen eurotjes neergelegd voor een kaartje, ga dan LOSSSS!'. Persoonlijk heb ik niets meer nodig dan een beetje sfeer en een pompende set speakers om lekker los te gaan!
*Moet wel eerlijk toegeven dat het zonder alchohol soms net wat langer duurt voordat ik in de stemming raakt, maar zonder alchohol trek ik het toch wat langer
Ik ben ook meerendeel van de feesten gewoon nuchter. Het bier is over het algemeen redelijk smerig (afgelopen IQ!) of tegen de tijd dat ik mijn volgende biertje krijg, is de vorige allang uitgewerkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ga elk feest nuchter. Drink wel bier binnen (mits lekker bier).
Bevalt me prima.
Men leert van zijn foutenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef CrustyClown het volgende:
Ik denk dat Bartman de eerste keer DefQon ook niet zal vergeten, ik had me beetje verslapen. En op het moment dat we bij Almere hadden afgesproken (want hij had mijn kaartje) moest ik in Utrecht nog naar het station toe,... (Sindsdien kreeg ik altijd mijn kaartje ver van te voren.. HEEEL VREEMD)
Gisteren wat later gemaakt, vandaag is documentatie dagje. Dus ik heb naast collega's irriteren ook tijd om jullie te irriteren !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Men leert van zijn fouten
En WTF at je spamsessie ineensniet druk op de zaak?
Dit dus.. Bob eigenlijk altijd, omdat ik toch 'nuchter' blijf, en dan over de loop vh feest enkele biertjes..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ga elk feest nuchter. Drink wel bier binnen (mits lekker bier).
Bevalt me prima.
eerst zien dan geloven ouwe..ik ken je langer dan vandaagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat is het niet echt hoor, normaal was ik altijd wel redelijk helder op DefQon. Maar ik heb vanavond een BBQ en moet zelf rijden, dus bieren zit er deze keer niet in.
QFT!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef de_huig het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven ouwe..ik ken je langer dan vandaag
Hier nog zo 1! Voor de portomonee helaas minder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef Sethje het volgende:
Ik zuip mn eigen helemaal klem meestal...ok mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |