11 september is het hoogstwaarschijnlijk, en ik ben er ook weer bij. Is voor mij ook lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Grrommit het volgende:
Ja ook naar Q-base, Als de datum officieel bekend wordt gemaakt in de buurt een huisje huren zodat we allemaal naar de klote kunnen gaan
De laatste minuut is helemaal mijn dingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Mix=> ik vind het ook een mooie afsluiting...En whorezzz en slutzzz is ook
Q-base hangt van de financiele middelen af... maar vet is het sowieso...
Deepack plaat:
Kan hem goed hebben
je gaat gewoon man aap, hoeistnouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Mix=> ik vind het ook een mooie afsluiting...En whorezzz en slutzzz is ook
Deepack plaat:
Kan hem goed hebben
Nou iig geen gewoon "uitgaan"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Sethje het volgende:
Het is wel iets wat we met heel de vriendengroep doen dus het is eigenlijk gewoon "uitgaan" voor mij/ons
Hoe staat dat bij jou dan?
Is goed hoor, die afsluiter is kapot geniaal overigensquote:@ JSU, sorry maar ik kon We Are The Bass 2006 alleen kopen op hardstyle.com en die site vind ik kut dus heb ik daarvoor in de plaats Acti & N3ck - Whores & Sluts (Acti Prozact Mix) gepakt, hoop niet dat je dit heel erg vind
quote:
My enormous personality needed a matching body..quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
My enormous personality needed a matching body..
Nee ik kick gewoon op de aandachtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef de_huig het volgende:
ik had het gewoon over mezelf..heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo
TADAAAAA!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:17 schreef Levitas het volgende:
Ik zou die mix ook graag ontvangen, if possible
Vandaag timetale Defqon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:19 schreef eNGine10 het volgende:
TADAAAAA!!!Kan ik mooi ff puzzelen tussen het afronden van me afstudeerverslag doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het weerquote:
Ik hoorde 't ja van 11 september, maar we willen het toch nog even officieel te horen krijgen voordat we een huisje boeken, straks is het uiteindelijk net een week ernaastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
11 september is het hoogstwaarschijnlijk, en ik ben er ook weer bij. Is voor mij ook lekker dichtbij.
Maar Q-Base is echt een topfeest, ondanks dat er toch wel veel mensen komen is de sfeer altijd heel relaxt (niet druk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Koepert op 09-06-2010 10:43:25 ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Gezamenlijk afsluiten bij Titan? en voor de liefhebber bij Pavelow, koepert!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Fok! Meeting op Defqon doen? Zoja Waar en Hoe Laat?
Daar kan ik mij wel in vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gezamenlijk afsluiten bij Titan? en voor de liefhebber bij Pavelow, koepert!!!!!
Pff liefhebbers bij Pavelow...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gezamenlijk afsluiten bij Titan? en voor de liefhebber bij Pavelow, koepert!!!!!
ga je dan ook de hele dag HOLLAND! HOLLAND! HOLLAND! schreeuwen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef mstx het volgende:
Ik ben te herkennen aan dit shirt:
[ afbeelding ]
Vooral tijdens de climax, ik ga proberen boven Ruffian uit te komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
ga je dan ook de hele dag HOLLAND! HOLLAND! HOLLAND! schreeuwen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Liever wat eerder want ik verwacht niet bij Titan te gaan afsluiten... En ik denk met mij velen?
ik verwacht het ook niet, maar als je overal waar je bent gewoon linksvoor komt koekeloeren, dan kom je vanzelf wel mensen tegen gok ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Liever wat eerder want ik verwacht niet bij Titan te gaan afsluiten... En ik denk met mij velen?
LALALALA... I CAN'T HEAR YOU!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:14 schreef Koepert het volgende:
@ Bart : Ik luister die ekte ekte shit, en ga OOK naar Pavelow. dus daar!
Dus miss ben ik daar wel niet, maar ach miss ook wel...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Alpha Twins![]()
![]()
Beat Providers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op In Qontrol lukte me dat niet echtquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:14 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik verwacht het ook niet, maar als je overal waar je bent gewoon linksvoor komt koekeloeren, dan kom je vanzelf wel mensen tegen gok ik.
overigens geldt dat niet voor de main..lastig te bereiken en zulks
Naast mijn PF-foto leg ik t nog 1 keer uit..quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Op In Qontrol lukte me dat niet echt![]()
Toen bij IGI paar mensen aangesproken maar mocht niet baten.
Ken verder ook alleen 16meter echt qua gezicht (en nu een paar wat vaag via de filmpjes)
Spreekt mij het meest aan van de 4quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Spreekt mij het meest aan van de 4
Lijkt me niets want veel zullen in de blue afsluiten. Beter om 16.00 bij Freqz of 17.00 bij Intractable one of om 12.15 bij 2nd identity, links voor, nog lekker vroeg, niet zo druk, makkelijk te vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
HELL YEAH!!quote:Dj_Digital_Punk
This new track from me and B-Front... Damn its hard..!! Twitvid later this day, so keep checking twitter out!
Niet gedacht dar er hier in dit topic meer mensen waren die Burial kennenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Meneer heeft smaak, ik merk het al
en om even aan te tonen dat het een gevarieerd genre is:
Een stuk zachter maar
Ik vind persoonlijk second Identity vrij melodieus, maar goed ik zal doorgaan op je punt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Sethje het volgende:
ik baal echt ongelooflijk van 2nd Identity, vorig jaar echt 1 van DE sets van de dag in de blue en nu zo'n rare tijd. Ik vind ook dat het rauwe beukwerk teveel de overhand begint te nemen. Ik houdt ook van melodieuze hardstyle. Nu is het vanaf 12.45 alleen maar rammen in de blue, wel leuk ofzo, maar het is voor mij begonnen met Lockdown etc. en die sound lijkt op de achtergrond te geraken. Iedereen wil alleen maar harder en harder
Ik vind überhaupt dat er maar een paar artiesten meer zijn met een echt unieke eigen stijl, toen hardstyle populairder werd is alles naar mijn mening dichter na elkaar toe geschoven en allemaal in de richting van datgene dat het makkelijkst verkoopt, melodieus en dus toegankelijk. Het slaat altijd door 1 richting op, het schijnt niet mogelijk te zijn dat er gewoon balans is.quote:allemaal dat raw hardstyle etc. allemaal leuk hoor, maar alles lijkt nu hetzelfde; digital punk,bfront, thevision,ran-d,slime shore, alpha 2...wat vinden jullie hiervan ?
Jij hebt dese frustraties nu met Raw hardstyle, maar bijvoorbeeld early hardstyle liefhebbers lopen al jaren met een gelijke frustratie rond. Deze werd (bijv op GHF) flink geëtaleerd, maar die mensen van daar werden hier toen nog zo'n beetje afgeschreven als ketters en zeikerds. Miss dat er nu wat meer begrip komt voor hun standpunten.quote:Lockdown etc. en die sound lijkt op de achtergrond te geraken. Iedereen wil alleen maar harder en harder
quote:Bartman zegt:
350 woorden reactie op fok
Bartman zegt:
das meer dan ik in 2 weken voor mijn studie heb geproduceerd
Mbt 2nd Identity .. het feest is van 11 tot 23u, dus daarin 'prime time' bepalen is sowieso al lastig.. De hardere stijl die de overhand begint te nemen.. zoals Bartmans ook al zei; stijlen lijken altijd 'links' of 'rechts' te schieten, maar nooit verspreid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Sethje het volgende:
ik baal echt ongelooflijk van 2nd Identity, vorig jaar echt 1 van DE sets van de dag in de blue en nu zo'n rare tijd. Ik vind ook dat het rauwe beukwerk teveel de overhand begint te nemen. Ik houdt ook van melodieuze hardstyle. Nu is het vanaf 12.45 alleen maar rammen in de blue, wel leuk ofzo, maar het is voor mij begonnen met Lockdown etc. en die sound lijkt op de achtergrond te geraken. Iedereen wil alleen maar harder en harder
allemaal dat raw hardstyle etc. allemaal leuk hoor, maar alles lijkt nu hetzelfde; digital punk,bfront, thevision,ran-d,slime shore, alpha 2...wat vinden jullie hiervan ?
Ik wil gewoon om 16.00 van melodietjes en zon en bier kunnne genieten en niet constant die distortion....
idd, waarschijnlijk is hij in de warquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
Stond 2nd identity vorig jaar ook al op Defqon ja? Dacht dat dat toen bij Hardbass als een nieuwe act gepresenteerd werd.
Dat gevoel had ik ook al ja..quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
Stond 2nd identity vorig jaar ook al op Defqon ja? Dacht dat dat toen bij Hardbass als een nieuwe act gepresenteerd werd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Xblister het volgende:
[..]
idd, waarschijnlijk is hij in de war
Jongens, jongens, jullie kennen me nog niet zo lang maar vergeet niet dat ik bijna altijd gelijk hebquote:
er zijn hier een paar mensen en dat zijn echt wandelende hardstyle encyclopedieen. van die mensen die de lineups van alle feesten nog weten, die alle releases kennen incl b-kanten en die plaatjes na 3 tonen herkennen. Seth is er zo eenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, jongens, jullie kennen me nog niet zo lang maar vergeet niet dat ik bijna altijd gelijk heb![]()
![]()
Toen was het Scope vs Alusion, wat dus op hetzelfde neerkomt.
Wie zou dat zijn? Ibo Orgut?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef ElDani het volgende:
Frequencerz staan echt precies op de meest vreselijke tijd ooit zeg.. Tegelijk met Zany & Frontliner.. Baal daar wel van!
Headhunterz ga ik ook kijken. SI Live lijkt me heel vet, maar Headhunterz die experimenteert lijkt me ook wel tof, toch een heel muzikaal iemand!
[stoere dude] Yow, jij stoat dus aankomende saturdag op defcon, als twuide, een plek die we van jouw nie helemoal verwachtu[/stoere dude]
Ik herken de plaat altijd al heel snel terwijl ik zelf niet mix. Maar kan op een feest altijd slecht op de titels komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
er zijn hier een paar mensen en dat zijn echt wandelende hardstyle encyclopedieen. van die mensen die de lineups van alle feesten nog weten, die alle releases kennen incl b-kanten en die plaatjes na 3 tonen herkennen. Seth is er zo een
Ben heel erg benieuwd, ben alleen bang dat ik niet op Defqon ben tijdens Hhz.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
hij gaat dus vanalles draaien wat hij vet vindt als ik het goed begrijp, en miss nog wat hardstyle op het einde..
Wellicht toch leuk om even te kijken wattie er dan van gaat maken..
Ah oke, dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
er zijn hier een paar mensen en dat zijn echt wandelende hardstyle encyclopedieen. van die mensen die de lineups van alle feesten nog weten, die alle releases kennen incl b-kanten en die plaatjes na 3 tonen herkennen. Seth is er zo een
Hier nog zo 1. Met name op broadcasts hoor ik na een paar tellen wleke het is. Zo mooi is dat.. Dan hoor je zelf eerst die plaat: OOWWW NU KOMT (vul vette plaat in) en 30 seconden later gaat de hele zaal plat!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik nietSorry dat ik aan je twijfelde, sethje
![]()
Maar helemaal ongelijk had ik ook niet want 2nd identity werd bij Hardbass dus wel als een nieuwe act gepresenteerd. Verder ben ik een redelijke hardstyle noob maar goed.
nee die heeft niet zo'n accent, of het is gespeeld natuurlijkquote:
Ik schoor de 2 acts idd over 1 kamquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik nietSorry dat ik aan je twijfelde, sethje
![]()
Maar helemaal ongelijk had ik ook niet want 2nd identity werd bij Hardbass dus wel als een nieuwe act gepresenteerd. Verder ben ik een redelijke hardstyle noob maar goed.
Edit:quote:Defqon.1 Live wordt gepresenteerd door Jeff E, André, Fausto en Isaac.
Programmering
09:00 - 11:00 Waking up with Jeff E & Andre
11:00 - 12:00 RED Thilo & Evanti
12:00 - 12:30 BLACK Neophyte
12:30 - 13:30 BLUE Slim Shore
13:30 - 14:00 WHITE Pavelow
14:00 - 15:00 RED Coone
15:00 - 16:00 ORANGE Kamui
16:00 - 17:00 BLUE Zany
17:00 - 17:30 BLACK Nosferatu
17:30 - 18:00 RED Charly Lownoise & Mental Theo
18:00 - 19:00 ORANGE Fausto
19:00 - 20:00 GREY Pavo
20:00 - 21:00 RED D-Block & S-te-Fan
21:00 - 21:30 BLACK Endymion
21:30 - 23:00 RED Wildstylez
Ik ben het eerlijk gezegd met je eens. Raw hardstyle is phat maar de opbouw is nu wel aardig zoek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Sethje het volgende:
allemaal dat raw hardstyle etc. allemaal leuk hoor, maar alles lijkt nu hetzelfde; digital punk,bfront, thevision,ran-d,slime shore, alpha 2...wat vinden jullie hiervan ?
Ik wil gewoon om 16.00 van melodietjes en zon en bier kunnne genieten en niet constant die distortion....
Heb ik dus ook. Ik wil niet om 1 uur al beuken.. Is het niet mogelijk om gewoon een stage te hebben die een beteje van beiden heeft? Gewoon tot een uurtje of 6 lekker melodietjes en OPBOUWEND werken richting een dikke climax?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik ben het eerlijk gezegd met je eens. Raw hardstyle is phat maar de opbouw is nu wel aardig zoek.
Heb vanmiddag eens geprobeerd om Crypsis @ In Qontrol te luisteren maar na een kwartier kon ik het niet meer aanhoren. Zelfs op de standaardspeakertjes in m'n auto klinkt het crap.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:48 schreef InGebruik het volgende:
Radio programma
Hopen op dezelfde kwaliteit als op In Qontrol!
[..]
Ah ok, viel me op de de Tweets van Ibo Orgut / Defqon 1 insider steeds ongeveer tegelijk kwamen dus vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee die heeft niet zo'n accent, of het is gespeeld natuurlijkhij noemt zijn eigen ook pepsi-reporter haha, lekker fout.
[..]
Bedoel je de geluidskwaliteit, of jeff-e?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb vanmiddag eens geprobeerd om Crypsis @ In Qontrol te luisteren maar na een kwartier kon ik het niet meer aanhoren. Zelfs op de standaardspeakertjes in m'n auto klinkt het crap.
Owja ik denk ook wel dat achter de tweets dezelfde mensen zitten, maar dat hij niet de interviewer isquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ah ok, viel me op de de Tweets van Ibo Orgut / Defqon 1 insider steeds ongeveer tegelijk kwamen dus vandaar
Precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Heb ik dus ook. Ik wil niet om 1 uur al beuken.. Is het niet mogelijk om gewoon een stage te hebben die een beteje van beiden heeft? Gewoon tot een uurtje of 6 lekker melodietjes en OPBOUWEND werken richting een dikke climax?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
hij gaat dus vanalles draaien wat hij vet vindt als ik het goed begrijp, en miss nog wat hardstyle op het einde..
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Alpha Twins & Beat Providers @ Blue?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik stel voor : 14:15 - 14:45 Psyko Punkz LIVE, denk dat daar de meeste wel zullen zijn
En afsluiten, ik wil naar Titan maar ik wil ook vuurwerk.. dus ik hoop dat paars en main niet te ver uit elkaar liggen![]()
Kunnen ze Titan niet op de main laten afsluiten![]()
ik heb ook gruwelijk veel zinquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:01 schreef T-Force het volgende:
Oke, gaan we dan voor second identity? Ik ken de meeste hier al dus ik vind jullie wel en als ik jullie niet vind ga ik linksvoor in foetushouding liggen huilen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wie van de fokkers wil daar trouwens heen dit jaar?
Waarschijnlijk gaan wij ook weer![]()
Dit keer neem ik trouwens wel een jas mee, man wat was dat koud om half 5 's ochtends
present op Q-Base, is voor mij iets meer dan een uurtje rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
De geluidskwaliteit. Jeff-E heb ik (gelukkig) niet eens gehoord.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bedoel je de geluidskwaliteit, of jeff-e?![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
WTF, die stem van die interviewer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:48 schreef InGebruik het volgende:
Wildstylez met die drol van een interviewer:
tijdens crypsis weet ik niet, maar tijdens de setjes die live al werden gedraaid, bah wat slecht. digital funk, psycho funks enzquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef mstx het volgende:
[..]
De geluidskwaliteit. Jeff-E heb ik (gelukkig) niet eens gehoord.![]()
[..]
[..]
WTF, die stem van die interviewer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Levitas het volgende:
Damn, ik weet EINDELIJK wat het podium voor gaat stellen! :-OJe hebt het over de mainstage? Kan je het even uitleggen in een spoiler? Ik zie er namelijk nog steeds heel weinig in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was ermee bezig. Maar wilde eerst 100% zeker weten dat spoiler tag hier werkte, voordat het dalijk alsnog voor iedereen zichtbaar wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Je hebt het over de mainstage? Kan je het even uitleggen in een spoiler? Ik zie er namelijk nog steeds heel weinig in..
nuff quotedquote:
Ik voelde me ook een soort min Winston Chruchill toen ik het typtequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Da_Ripper het volgende:
nuff quoted![]()
Bartman voor Minister-President![]()
Kan ook over hardstyle gaan, jullie weten zelluf!!quote:We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender, and even if, which I do not for a moment believe, this island or a large part of it were subjugated and starving, then our Empire beyond the seas, armed and guarded by the British Fleet, would carry on the struggle, until, in God's good time, the new world, with all its power and might, steps forth to the rescue and the liberation of the old.
Fok!Qon mix?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef T-Force het volgende:
Okey guys....go go go GO![]()
en daarmee bedoel ik: helaas loopt de mix ietswat uit, ben pas op de helft met opnemen![]()
Maaarrrrrr, de andere helft doe ik morgen dus op weg naar DefQon kunnen jullie allemaal naar de FOK!mix luisteren. Iemand een betere naam als FOK!mix trouwens?
DefQon wordt wandelen wandelen en nog eens wandelen
Ik denk dat je verzonden berichten nog moet weggooien want kan het nog steeds niet sturen....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
mix is ter ere van #150 ..... dusse: FOK!-150
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |