11 september is het hoogstwaarschijnlijk, en ik ben er ook weer bij. Is voor mij ook lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Grrommit het volgende:
Ja ook naar Q-base, Als de datum officieel bekend wordt gemaakt in de buurt een huisje huren zodat we allemaal naar de klote kunnen gaan
De laatste minuut is helemaal mijn dingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Mix=> ik vind het ook een mooie afsluiting...En whorezzz en slutzzz is ook
Q-base hangt van de financiele middelen af... maar vet is het sowieso...
Deepack plaat:
Kan hem goed hebben
je gaat gewoon man aap, hoeistnouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Mix=> ik vind het ook een mooie afsluiting...En whorezzz en slutzzz is ook
Q-base hangt van de financiele middelen af... maar vet is het sowieso...
Deepack plaat:
Kan hem goed hebben
Nou iig geen gewoon "uitgaan"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Sethje het volgende:
Het is wel iets wat we met heel de vriendengroep doen dus het is eigenlijk gewoon "uitgaan" voor mij/ons
Hoe staat dat bij jou dan?
Is goed hoor, die afsluiter is kapot geniaal overigensquote:@ JSU, sorry maar ik kon We Are The Bass 2006 alleen kopen op hardstyle.com en die site vind ik kut dus heb ik daarvoor in de plaats Acti & N3ck - Whores & Sluts (Acti Prozact Mix) gepakt, hoop niet dat je dit heel erg vind
quote:
My enormous personality needed a matching body..quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
My enormous personality needed a matching body..
Nee ik kick gewoon op de aandachtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef de_huig het volgende:
ik had het gewoon over mezelf..heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo
TADAAAAA!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:17 schreef Levitas het volgende:
Ik zou die mix ook graag ontvangen, if possible
Vandaag timetale Defqon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:19 schreef eNGine10 het volgende:
TADAAAAA!!!Kan ik mooi ff puzzelen tussen het afronden van me afstudeerverslag doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het weerquote:
Ik hoorde 't ja van 11 september, maar we willen het toch nog even officieel te horen krijgen voordat we een huisje boeken, straks is het uiteindelijk net een week ernaastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
11 september is het hoogstwaarschijnlijk, en ik ben er ook weer bij. Is voor mij ook lekker dichtbij.
Maar Q-Base is echt een topfeest, ondanks dat er toch wel veel mensen komen is de sfeer altijd heel relaxt (niet druk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Koepert op 09-06-2010 10:43:25 ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |