11 september is het hoogstwaarschijnlijk, en ik ben er ook weer bij. Is voor mij ook lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Grrommit het volgende:
Ja ook naar Q-base, Als de datum officieel bekend wordt gemaakt in de buurt een huisje huren zodat we allemaal naar de klote kunnen gaan
De laatste minuut is helemaal mijn dingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Mix=> ik vind het ook een mooie afsluiting...En whorezzz en slutzzz is ook
Q-base hangt van de financiele middelen af... maar vet is het sowieso...
Deepack plaat:
Kan hem goed hebben
je gaat gewoon man aap, hoeistnouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Mix=> ik vind het ook een mooie afsluiting...En whorezzz en slutzzz is ook
Q-base hangt van de financiele middelen af... maar vet is het sowieso...
Deepack plaat:
Kan hem goed hebben
Nou iig geen gewoon "uitgaan"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Sethje het volgende:
Het is wel iets wat we met heel de vriendengroep doen dus het is eigenlijk gewoon "uitgaan" voor mij/ons
Hoe staat dat bij jou dan?
Is goed hoor, die afsluiter is kapot geniaal overigensquote:@ JSU, sorry maar ik kon We Are The Bass 2006 alleen kopen op hardstyle.com en die site vind ik kut dus heb ik daarvoor in de plaats Acti & N3ck - Whores & Sluts (Acti Prozact Mix) gepakt, hoop niet dat je dit heel erg vind
quote:
My enormous personality needed a matching body..quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
My enormous personality needed a matching body..
Nee ik kick gewoon op de aandachtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef de_huig het volgende:
ik had het gewoon over mezelf..heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo
TADAAAAA!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:17 schreef Levitas het volgende:
Ik zou die mix ook graag ontvangen, if possible
Vandaag timetale Defqon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:19 schreef eNGine10 het volgende:
TADAAAAA!!!Kan ik mooi ff puzzelen tussen het afronden van me afstudeerverslag doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het weerquote:
Ik hoorde 't ja van 11 september, maar we willen het toch nog even officieel te horen krijgen voordat we een huisje boeken, straks is het uiteindelijk net een week ernaastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
11 september is het hoogstwaarschijnlijk, en ik ben er ook weer bij. Is voor mij ook lekker dichtbij.
Maar Q-Base is echt een topfeest, ondanks dat er toch wel veel mensen komen is de sfeer altijd heel relaxt (niet druk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Koepert op 09-06-2010 10:43:25 ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Gezamenlijk afsluiten bij Titan? en voor de liefhebber bij Pavelow, koepert!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Fok! Meeting op Defqon doen? Zoja Waar en Hoe Laat?
Daar kan ik mij wel in vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gezamenlijk afsluiten bij Titan? en voor de liefhebber bij Pavelow, koepert!!!!!
Pff liefhebbers bij Pavelow...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gezamenlijk afsluiten bij Titan? en voor de liefhebber bij Pavelow, koepert!!!!!
ga je dan ook de hele dag HOLLAND! HOLLAND! HOLLAND! schreeuwen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef mstx het volgende:
Ik ben te herkennen aan dit shirt:
[ afbeelding ]
Vooral tijdens de climax, ik ga proberen boven Ruffian uit te komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
ga je dan ook de hele dag HOLLAND! HOLLAND! HOLLAND! schreeuwen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Liever wat eerder want ik verwacht niet bij Titan te gaan afsluiten... En ik denk met mij velen?
ik verwacht het ook niet, maar als je overal waar je bent gewoon linksvoor komt koekeloeren, dan kom je vanzelf wel mensen tegen gok ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Liever wat eerder want ik verwacht niet bij Titan te gaan afsluiten... En ik denk met mij velen?
LALALALA... I CAN'T HEAR YOU!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:14 schreef Koepert het volgende:
@ Bart : Ik luister die ekte ekte shit, en ga OOK naar Pavelow. dus daar!
Dus miss ben ik daar wel niet, maar ach miss ook wel...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Alpha Twins![]()
![]()
Beat Providers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op In Qontrol lukte me dat niet echtquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:14 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik verwacht het ook niet, maar als je overal waar je bent gewoon linksvoor komt koekeloeren, dan kom je vanzelf wel mensen tegen gok ik.
overigens geldt dat niet voor de main..lastig te bereiken en zulks
Naast mijn PF-foto leg ik t nog 1 keer uit..quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Op In Qontrol lukte me dat niet echt![]()
Toen bij IGI paar mensen aangesproken maar mocht niet baten.
Ken verder ook alleen 16meter echt qua gezicht (en nu een paar wat vaag via de filmpjes)
Spreekt mij het meest aan van de 4quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Spreekt mij het meest aan van de 4
Lijkt me niets want veel zullen in de blue afsluiten. Beter om 16.00 bij Freqz of 17.00 bij Intractable one of om 12.15 bij 2nd identity, links voor, nog lekker vroeg, niet zo druk, makkelijk te vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
HELL YEAH!!quote:Dj_Digital_Punk
This new track from me and B-Front... Damn its hard..!! Twitvid later this day, so keep checking twitter out!
Niet gedacht dar er hier in dit topic meer mensen waren die Burial kennenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Meneer heeft smaak, ik merk het al
en om even aan te tonen dat het een gevarieerd genre is:
Een stuk zachter maar
Ik vind persoonlijk second Identity vrij melodieus, maar goed ik zal doorgaan op je punt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Sethje het volgende:
ik baal echt ongelooflijk van 2nd Identity, vorig jaar echt 1 van DE sets van de dag in de blue en nu zo'n rare tijd. Ik vind ook dat het rauwe beukwerk teveel de overhand begint te nemen. Ik houdt ook van melodieuze hardstyle. Nu is het vanaf 12.45 alleen maar rammen in de blue, wel leuk ofzo, maar het is voor mij begonnen met Lockdown etc. en die sound lijkt op de achtergrond te geraken. Iedereen wil alleen maar harder en harder
Ik vind überhaupt dat er maar een paar artiesten meer zijn met een echt unieke eigen stijl, toen hardstyle populairder werd is alles naar mijn mening dichter na elkaar toe geschoven en allemaal in de richting van datgene dat het makkelijkst verkoopt, melodieus en dus toegankelijk. Het slaat altijd door 1 richting op, het schijnt niet mogelijk te zijn dat er gewoon balans is.quote:allemaal dat raw hardstyle etc. allemaal leuk hoor, maar alles lijkt nu hetzelfde; digital punk,bfront, thevision,ran-d,slime shore, alpha 2...wat vinden jullie hiervan ?
Jij hebt dese frustraties nu met Raw hardstyle, maar bijvoorbeeld early hardstyle liefhebbers lopen al jaren met een gelijke frustratie rond. Deze werd (bijv op GHF) flink geëtaleerd, maar die mensen van daar werden hier toen nog zo'n beetje afgeschreven als ketters en zeikerds. Miss dat er nu wat meer begrip komt voor hun standpunten.quote:Lockdown etc. en die sound lijkt op de achtergrond te geraken. Iedereen wil alleen maar harder en harder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |