abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:35:57 #276
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_82645116
Eeh iedereen!!
Ik kwam een nummer tegen van 2 jaar terug
namelijk 'here it comes' en dan remix van D-block

in het midden tijdens de break heb je dan een soort vocal, maar het klinkt erg bekent (niet de vocal van DMX maar een beetje een raar gezongen nummer net een koor. )
weet iemand waar dat van is ?
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:37:01 #277
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_82645140
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef zoekjewat het volgende:
Eeh iedereen!!
Ik kwam een nummer tegen van 2 jaar terug
namelijk 'here it comes' en dan remix van D-block

in het midden tijdens de break heb je dan een soort vocal, maar het klinkt erg bekent (niet de vocal van DMX maar een beetje een raar gezongen nummer net een koor. )
weet iemand waar dat van is ?
G-town madness & the viper - Here it comes
Tics van je petten.
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:40:23 #278
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_82645252
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef nattermann het volgende:

[..]

G-town madness & the viper - Here it comes
haha ja dat snap ik maar de vocal klinkt alsof het van een film is ofzo
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:54:43 #279
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_82645908
Ik heb geen idee, maar nu we het toch over film-vocals hebben. Ik keek vandaag maar weer eens Fight Club en kwam erachter dat daar een vocal uit is gehaald en in een HS nummer is gebruikt. Rip, deze moet je ook even in de OP zetten. Maar eerst wil ik jullie laten raden:

@9.30

Antwoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:02:56 #280
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_82646244
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef zoekjewat het volgende:

[..]

haha ja dat snap ik maar de vocal klinkt alsof het van een film is ofzo
Doe ns youtube linken en timen? @??min..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:29:38 #281
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_82647177
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:02 schreef Koepert het volgende:

[..]

Doe ns youtube linken en timen? @??min..

Rond 1:58 zo een beetje rare vocal. Ik wil hem gebruiken om hem onder een ander filmpje te zetten
pi_82648758
Veel mensen die naar Defqon gaan komende zaterdag?
Vind 140 eu persoonlijk wel veel voor een kaartje.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 01:56:08 #283
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_82649118
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:29 schreef zoekjewat het volgende:

[..]

Rond 1:58 zo een beetje rare vocal. Ik wil hem gebruiken om hem onder een ander filmpje te zetten
sog..slaapontwijkend gedrag..
maar goed..het stukje dat je bedoelt is van de componist Mykola Dmytrovych Leontovych.
komt uit 'carol of the bells'
zie hier een uitvoering:

zie hier een iets andere uitvoering (vanaf 35 sec):

zie hier nog een iets andere uitvoering:

en hier weer een iets andere uitvoering:

en als laatste, toegepast in een film..home alone

truste heren
The only limit is your own imagination
  vrijdag 11 juni 2010 @ 06:58:57 #284
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_82650212
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:56 schreef de_huig het volgende:

[..]

sog..slaapontwijkend gedrag..
maar goed..het stukje dat je bedoelt is van de componist Mykola Dmytrovych Leontovych.
komt uit 'carol of the bells'
zie hier een uitvoering:

zie hier een iets andere uitvoering (vanaf 35 sec):

zie hier nog een iets andere uitvoering:

en hier weer een iets andere uitvoering:

en als laatste, toegepast in een film..home alone

truste heren
haha ik weet het

thanks man
pi_82650762
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef ElDani het volgende:
Scantraxx Recordz and Brennan Heart are proud to present Midifilez (Dj Tools Only), a unique CD containing never released tracks and Dj tools for every serious Hardstyle addict! No one has ever owned these and now all released together on one CD: Brennan Heart presentz Midifilez (DJ Tools Only)

Never before has this concept of private DJ Tools been released as a single collection. These DJ Tools you normally hear only at events like Defqon.1, Qlimax, Bassleader or Reverze for example. Tracks that have never been released, up until now! This CD is therefore an absolute must have for your collection! 22 unique tracks on one CD, what more do you want?

Brennan Heart is the leading man behind the successful and ever popular Hardstyle label 'Midify'. Since 2002 he has been at the forefront of the Hardstyle scene and can write countless anthems to his credit. His productions are bold, unique, raw and melodic but also at their core they are recognizable as the work of Brennan Heart. Because of his unique approach and constant popularity, he has travelled all over the world, leaving each and every Hardstyle fanatic immediately familiar with the sound of Brennan Heart.

Release date: July 2010

Tracklist:

01. Blademasterz - In The End
02. Brennan Heart - LSD (Love, Sadness & Desire)
03. Brennan Heart - Van Halen Is A Rockstar
04. Dj Zany - Pure (Brennan Heart Rmx)
05. Brennan Heart - This Is Not...
06. Brennan Heart & Frontliner: Search For More (Demo Mix)
07. Brennan Heart - One-Master-Blade
08. Brennan Heart - M!D!Mash Prt II
09. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Rmx)
10. Unknown Analoque - Acid & Dubstyle
11. Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten 2010 Vocal Mix)
12. Brennan Heart - FIYD (Blademasterz Rmx)
13. Unknown Analoque - Like Your Style
14. Brennan Heart/Blademasterz - Zaag Tool Scantraxx Live
15. Brennan Heart - Revival Mash Up
16. Brennan Heart & A-lusion - Don't Speak
17. Brennan Heart - Watch Me Grow (Qrimetime Dj Tool)
18. Blademasterz/Brennan Heart - Secret Of The Blade (Live Act Mix)
19. Brennan Heart - Face The Enemy (Decibel Edit)
20. Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix)
21. Brennan Heart - M.!.D.!.F.Y. (Hardbass Tool)
22. Brennan Heart - Remember, Remember Qlimax 2009 (Outro Edit)
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:
spannend..welke versie van this is not zou ie er op gezet hebben
Pff, wat een ruk CD zeg. Alle nummers waarvan ik denk, DUDE WAAROM!? samen op 1 cd?
Waarom zou je trouwen uberhaupt een cd uitbrengen met alleen DJ tools? Beeeeetje jammer!

Overigens wat DefQon nieuws van deze zijde. Voor de mensen die me afgelopen jaren op DefQon voorbij hebben zien lopen/strompelen/kruipen met een 'kleine' kater. Dit jaar zal waarschijnlijk mijn eerste echte volledig nuchtere DefQon zijn.. (Het voelt een beetje als ik weer voor de eerste keer naar Black ga, hoe zou het zijn hoe zou het zijn....!!)..

Tot zover het einde van deze mededeling. Deze jongen gaat proberen nuchter te worden gedurende de werkdag..
Partyagenda;
Outdated....
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:21:24 #286
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_82650864
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:30 schreef BerryBoterham het volgende:
Vind 140 eu persoonlijk wel veel voor een kaartje.
Dat is inderdaad wel veel.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_82651106
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:14 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

[..]

Pff, wat een ruk CD zeg. Alle nummers waarvan ik denk, DUDE WAAROM!? samen op 1 cd?
Waarom zou je trouwen uberhaupt een cd uitbrengen met alleen DJ tools? Beeeeetje jammer!

Overigens wat DefQon nieuws van deze zijde. Voor de mensen die me afgelopen jaren op DefQon voorbij hebben zien lopen/strompelen/kruipen met een 'kleine' kater. Dit jaar zal waarschijnlijk mijn eerste echte volledig nuchtere DefQon zijn.. (Het voelt een beetje als ik weer voor de eerste keer naar Black ga, hoe zou het zijn hoe zou het zijn....!!)..

Tot zover het einde van deze mededeling. Deze jongen gaat proberen nuchter te worden gedurende de werkdag..
Omdat je gewoon weer een keer een feest helemaal nuchter mee wilt maken?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_82651268
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:34 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Omdat je gewoon weer een keer een feest helemaal nuchter mee wilt maken?
Dat is het niet echt hoor, normaal was ik altijd wel redelijk helder op DefQon. Maar ik heb vanavond een BBQ en moet zelf rijden, dus bieren zit er deze keer niet in.

Heb nog nooit een feest meegemaakt waar ik compleet zat of dergelijke was, Vind ik persoonlijk erg jammer van mijn kaartje, En zoals een wijs iemand als eens heeft gezegd; "je hebt tientallen eurotjes neergelegd voor een kaartje, ga dan LOSSSS!'. Persoonlijk heb ik niets meer nodig dan een beetje sfeer en een pompende set speakers om lekker los te gaan!

*Moet wel eerlijk toegeven dat het zonder alchohol soms net wat langer duurt voordat ik in de stemming raakt, maar zonder alchohol trek ik het toch wat langer
Partyagenda;
Outdated....
pi_82651347
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Dat is het niet echt hoor, normaal was ik altijd wel redelijk helder op DefQon. Maar ik heb vanavond een BBQ en moet zelf rijden, dus bieren zit er deze keer niet in.

Heb nog nooit een feest meegemaakt waar ik compleet zat of dergelijke was, Vind ik persoonlijk erg jammer van mijn kaartje, En zoals een wijs iemand als eens heeft gezegd; "je hebt tientallen eurotjes neergelegd voor een kaartje, ga dan LOSSSS!'. Persoonlijk heb ik niets meer nodig dan een beetje sfeer en een pompende set speakers om lekker los te gaan!

*Moet wel eerlijk toegeven dat het zonder alchohol soms net wat langer duurt voordat ik in de stemming raakt, maar zonder alchohol trek ik het toch wat langer
Ah oke
Ik vind het inderdaad ook zonde om daar zat over het terrein te zwalken en er de dag erna amper nog iets van te weten. Daar zijn genoeg andere mogelijkheden voor

Dat heb ik ook wel ja als ik ooit naar een feest rij (wat niet vaak is). Dat het wat langer duurt voordat ik los kom. En ik heb ook de neiging om dan wat vaker een rondje over het terrein te lopen om ook eens ergens anders te gaan kijken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:01:07 #290
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_82653346
Ik ga elk feest nuchter . Drink wel bier binnen (mits lekker bier).
Bevalt me prima .
There is no rehab for stupidity.
pi_82653864
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bevalt me prima .
Ik ben ook meerendeel van de feesten gewoon nuchter. Het bier is over het algemeen redelijk smerig (afgelopen IQ!) of tegen de tijd dat ik mijn volgende biertje krijg, is de vorige allang uitgewerkt.
Het is meer zo, dat de afgelopen 3 maal DefQon ik een paar keer op vrijdag 'eventjes een biertje' was wezen doen in Utrecht. Meestal was ik dus thuis als de zon weer begon te schijnen, dus tegen de tijd dat ik op DefQon aankwam was ik nog steeds lekker in de stemming, dus dronk ik daar maar lekker bier verder.

Ik denk dat Bartman de eerste keer DefQon ook niet zal vergeten, ik had me beetje verslapen. En op het moment dat we bij Almere hadden afgesproken (want hij had mijn kaartje) moest ik in Utrecht nog naar het station toe,... (Sindsdien kreeg ik altijd mijn kaartje ver van te voren.. HEEEL VREEMD)
Partyagenda;
Outdated....
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:26:12 #292
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_82654259
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef CrustyClown het volgende:

Ik denk dat Bartman de eerste keer DefQon ook niet zal vergeten, ik had me beetje verslapen. En op het moment dat we bij Almere hadden afgesproken (want hij had mijn kaartje) moest ik in Utrecht nog naar het station toe,... (Sindsdien kreeg ik altijd mijn kaartje ver van te voren.. HEEEL VREEMD)
Men leert van zijn fouten

En WTF at je spamsessie ineens niet druk op de zaak?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_82654424
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Men leert van zijn fouten

En WTF at je spamsessie ineens niet druk op de zaak?
Gisteren wat later gemaakt, vandaag is documentatie dagje. Dus ik heb naast collega's irriteren ook tijd om jullie te irriteren !
Partyagenda;
Outdated....
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:34:34 #294
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_82654559
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bevalt me prima .
Dit dus.. Bob eigenlijk altijd, omdat ik toch 'nuchter' blijf, en dan over de loop vh feest enkele biertjes..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:49:35 #295
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_82655250
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

eerst zien dan geloven ouwe..ik ken je langer dan vandaag
The only limit is your own imagination
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:55:05 #296
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_82655482
Ik zuip mn eigen helemaal klem meestal...ok mooi
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:10:26 #297
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_82656057
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef de_huig het volgende:

[..]

eerst zien dan geloven ouwe..ik ken je langer dan vandaag
QFT!!!!
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:11:08 #298
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_82656093
07.30 morgenochtend vertrekt de bus vanuit Sittard, 07.30 gaat de eerste fles bier open
Tics van je petten.
pi_82657782
Pff.. van leren komt vandaag ook niet zo heel veel zeg. Wat is het toch kut om je zo te voelen een dag/nacht voor het feest, haha
pi_82659552
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef Sethje het volgende:
Ik zuip mn eigen helemaal klem meestal...ok mooi
Hier nog zo 1! Voor de portomonee helaas minder.
Mixes onder de naam Khadber
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')