A-Lusion, die jongen gun ik het echt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Grrommit het volgende:
Maarja, wie zou anders het anthem moeten maken? Als je kijkt naar de keuzes die Q normaal maakt. Alle grotere artiesten zijn niet al te lang geleden langs geweest voor een anthem. B-front wordt nu wel meer gehypet door Q door hem ook een plekje op de main te geven in Australie maar ik denk niet dat ze een duister nummer als anthem willen.
Ik denk niet dat A-lusion of Scope het gaat worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef InGebruik het volgende:
[..]
A-Lusion, die jongen gun ik het echt!![]()
Scope ook, alleen bij hem zie ik het wat minder snel gebeuren. Het zijn natuurlijk beide niet echt de 'grote' jongens. Toch maken ze beide zeer toegankelijke hardstyle en is het niet ineens een ram anthem à la Max Enforcer - Fade to Black.
Prophet staat ook al weer een tijdje droog qua anthems.
Al denk ik dat hij er niet echt meer op zit te wachten.
Ik denk het ook niet, maar ik gun het ze wel heel erg!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Ik niet dat A-lusion of Scope het gaat worden.
Aan de andere kant proberen ze misschien iets nieuws en proberen ze iemand omhoog te helpen. Qontinent is immers ook een vrij nieuw festival.
En het is ook zijn track onder dat the qontinent filmpje.. aldus Da tweekaz op harderstate.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:58 schreef Grrommit het volgende:
Ik bedenk me net dat ´t ook wel eens goed Coone zou kunnen worden, Z´n vorige anthem was alweer the creation of life, en the qontinent is ook een belgisch festival.
Faistos op PF toevallig? Die poste exact hetzelfde "filmpje" op PFquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef ElDani het volgende:
Frequencerz!!!!!!
Ik kende deze al eventjes. Op Great Zany Show ging hij al kei-hard. De preview is gewoon nog steeds ijzersterk!
Faistos is een van de frequencerzquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Faistos op PF toevallig? Die poste exact hetzelfde "filmpje" op PF
Extraordinary Happiness komt ergens binnekort als digitale release.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef Grrommit het volgende:
´t Anthem van vorig jaar is trouwens nooit uitgekomen toch? die van Wildstylez? Dat vond ik wel een beetje raar. En extraordinary happiness is ook nog steeds niet uit?
Ik las ergens dat ze met een nieuwe layout bezig zijn maar ik houdt me daar verder niet mee bezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef kollie het volgende:
Seth en Bart, wat is dat met die fossiele layout?
Ik ben erg gehecht aan de oude layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef kollie het volgende:
Seth en Bart, wat is dat met die fossiele layout?
Jeujquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef ElDani het volgende:
01. Blademasterz - In The End
02. Brennan Heart - LSD (Love, Sadness & Desire)
03. Brennan Heart - Van Halen Is A Rockstar
04. Dj Zany - Pure (Brennan Heart Rmx)
05. Brennan Heart - This Is Not...
06. Brennan Heart & Frontliner: Search For More (Demo Mix)
07. Brennan Heart - One-Master-Blade
08. Brennan Heart - M!D!Mash Prt II
09. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Rmx)
10. Unknown Analoque - Acid & Dubstyle
11. Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten 2010 Vocal Mix)
12. Brennan Heart - FIYD (Blademasterz Rmx)
13. Unknown Analoque - Like Your Style
14. Brennan Heart/Blademasterz - Zaag Tool Scantraxx Live
15. Brennan Heart - Revival Mash Up
16. Brennan Heart & A-lusion - Don't Speak
17. Brennan Heart - Watch Me Grow (Qrimetime Dj Tool)
18. Blademasterz/Brennan Heart - Secret Of The Blade (Live Act Mix)
19. Brennan Heart - Face The Enemy (Decibel Edit)
20. Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix)
21. Brennan Heart - M.!.D.!.F.Y. (Hardbass Tool)
22. Brennan Heart - Remember, Remember Qlimax 2009 (Outro Edit)
Dat is inderdaad een heerlijk nummer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef mstx het volgende:
One-Master-Blade![]()
Is ook vrijwel het enige goede nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |