oh ben al blij dat dit me luktequote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef ManianMan het volgende:
Nummertje 9 staat nog niet in de wiki, zal ik even doen
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong, je bent vast de shock van dat er spul uit je plassertje kan komen met de substantie van behangplaksel nog niet te boven gekomen.
Klopt. En Arie is een goede triggerquote:Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Precies! En wij vrouwen kunnen ook prima genieten in ons uppie![]()
Ken mijn eigen lichaam nog altijd het beste van iedereen
zolang die zijn waffel houdt wel jaquote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
Klopt. En Arie is een goede trigger
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ik wist hoe dan deed ik het
edit: gedaan,kon gewoon hier![]()
Dankuquote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ik wist hoe dan deed ik het
edit: gedaan,kon gewoon hier![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]Citizen.Erased
Dit er bij zetten bij de namen
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]Citizen.Erased
Dit er bij zetten bij de namen
Heb de wiki aangepast![]()
Geen dank!quote:
Op het geld?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Geen dank!
Even terugkomend op de discussie![]()
Ik heb een vriendin gehad waarmee ik alleen getongd hebt. Daarnaast kwam ik erachter dat ze meer op het geld uitwas dus heb ik verder niets ondernomen.
Serieusquote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Op het geld?![]()
Sorry.. maar golddiggers gaan toch wel achter ander type mannen aan
Wat een kut.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Serieusik lul niet. Ik deelde nog weleens een drankje uit tijdens de carnaval, daarna wilde ik bij haar langs komen en afspreken (zonder uitgaan etc) was moeilijk met haar maar ze hield mij aan het lijntje en vroeg of ik mee wilde tijdens het stappen en ze begon zodra ik daar was weer te flirten
Idd. daarom heb ik haar gedumptquote:
Vrouwen kunnen ook echt domme fluiten zijn zo nu en dan. Maar ik geloof dat we offtopic gaan; dus: Was ze Limburgse?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. daarom heb ik haar gedumpten nu heeft ze al 2 anderen gehad. Pas geleden kwam ze janken op MSN
Heb haar gezegd hoe ik denk over haar.
Oeh we zullen wel nooit te weten komen wat het rot nieuws is. De nieuwsgierigheid meter slaat uitquote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef sproetjes het volgende:
tvp
ik ben er ook weer bij, al ben ik vandaag denk ik niet veel op het forum te vinden, beetje rot nieuws gehad
*kruipt in hoekje*
Jaquote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook echt domme fluiten zijn zo nu en dan. Maar ik geloof dat we offtopic gaan; dus: Was ze Limburgse?
beknopt: ik ging er vanuit dat ik in augustus eindelijk weer naar school kon, maar door bezuinigingen is er een aanname- en sollicitatie-stop voor de geheel 2010 en 2011 ingesteld, gelukkig kan ik mijn sollicitatie procedure doorzetten bij een andere regio, maar die hebben pas weer opleidingsplekken in 2011 (hopelijk dan meteen in januari)... dus alles word flink op de lange baan geschoven, en laat dat nou net prive niet zo heel handig uitkomen..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oeh we zullen wel nooit te weten komen wat het rot nieuws is. De nieuwsgierigheid meter slaat uit
Sterkte ermee! Wat het ook mogen zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef sproetjes het volgende:
tvp
ik ben er ook weer bij, al ben ik vandaag denk ik niet veel op het forum te vinden, beetje rot nieuws gehad
*kruipt in hoekje*
Dat mag niet meer hequote:
quote:ik ben er ook weer bij, al ben ik vandaag denk ik niet veel op het forum te vinden, beetje rot nieuws gehad
*kruipt in hoekje*
ik volg de fok! regels niet zo, en t kan me ook even niet schelenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag niet meer he: Het einde van de TVP
[..]
[ afbeelding ]
Je krijgt van mij een knuffelquote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik volg de fok! regels niet zo, en t kan me ook even niet schelenik post normaal wel heul actief in deze reeks
maar bedankt voor je aai over de bol
he meid wat vervelendquote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
beknopt: ik ging er vanuit dat ik in augustus eindelijk weer naar school kon, maar door bezuinigingen is er een aanname- en sollicitatie-stop voor de geheel 2010 en 2011 ingesteld, gelukkig kan ik mijn sollicitatie procedure doorzetten bij een andere regio, maar die hebben pas weer opleidingsplekken in 2011 (hopelijk dan meteen in januari)... dus alles word flink op de lange baan geschoven, en laat dat nou net prive niet zo heel handig uitkomen..
vandaar
Volgens mij doe je het verkeerd!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef postmortum het volgende:
ik sa nog steed niet in de OP![]()
Trouwens ik ben het single zijn zat![]()
PM zkt Vrouw
Liefst ook Single , moet van Metal houden en bereid zijn om in het voetbalseizoen mij iedere vrijdagmiddag vrij te laten ivm wedstrijden van FSC. Optioneel is zaterdag ook een voetbaldag als KRC Genk of Borussia Mochengladbacht thuisspeelt.
Verder verwacht geen familiebezoekje met kerstmis en Pasen, aangezien, ik die weekenden in de UK zit, ivm bezoeken van voetbalwedstrijden.
Gegadigde sv melden via PM
nee hoorquote:
hey ik ben tenminste eerlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Laat het een les voor je zijnZo scoor je geen meisjes.
Ik zal ook maar eens een advertentie plaatsen later vanavond.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef sproetjes het volgende:
word dit nu het fok! limburg dating topic??
Normaal gezien D66.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:22 schreef LimboFan het volgende:
Hallo mensen, ook bij deze ben ik aanwezig!
Op wat gaat de Limburger stemmen?
tassie is een bazinquote:Op maandag 7 juni 2010 17:29 schreef Tassiepassie het volgende:
sp
@postmortum: ik ben nu op de foon maar zet je straks erbij in de op
Je eisen zijn trouwens helemaal niet gek vind ik.
quote:
haha , je mag ook wel mee naar het voetbal , als je maar geen domme vragen gaat stellenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]![]()
ik kan me er gewoon in vinden...
Heb zelf ook echt een eigen stukje leven nodig buiten een relatie.
Krijg echter vaak te horen dat het 'vreemd' is :S
lolquote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha , je mag ook wel mee naar het voetbal
Helemaal niet raar om een aantal (basis)eisen te hebben voor een relatie. Ik heb niet echt harde eisen, ik zoek gewoon dingen die me aantrekken in iemand en die kunnen dan weer compenseren voor "minpunten".quote:Op maandag 7 juni 2010 17:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]![]()
ach het leukste is om met zijn allen de reis erna toe en de reis terug eigenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
lol
Ik kijk nu al meer sport dan de gemiddelde vrouw haha
In een stadion is het echter wel het leukste met al die sfeer
Ben een keer totaal nat geregend tot op mijn string bij een uefacup wedstrijd in De Kuip haha maar toch was het super!
Mn vriendin heeft hier in huis haar eigen kamertje en ik ga meer dan eens in het weekend de hort op naar vrienden. Een beetje "eigen tijd" moet er zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]![]()
Au dat gaat veel centen kostenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
beknopt: ik ging er vanuit dat ik in augustus eindelijk weer naar school kon, maar door bezuinigingen is er een aanname- en sollicitatie-stop voor de geheel 2010 en 2011 ingesteld, gelukkig kan ik mijn sollicitatie procedure doorzetten bij een andere regio, maar die hebben pas weer opleidingsplekken in 2011 (hopelijk dan meteen in januari)... dus alles word flink op de lange baan geschoven, en laat dat nou net prive niet zo heel handig uitkomen..
vandaar
dan heb ik er ook nog wel 1quote:Op maandag 7 juni 2010 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal ook maar eens een advertentie plaatsen later vanavond.
als ik dat niet zou hebben dan heb ik het gevoel dat ik stik...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef huize het volgende:
[..]
Mn vriendin heeft hier in huis haar eigen kamertje en ik ga meer dan eens in het weekend de hort op naar vrienden. Een beetje "eigen tijd" moet er zijn.
Zorg naast het beunen ook voor ontspanning, want stressen is niet nodigquote:Op maandag 7 juni 2010 17:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dan heb ik er ook nog wel 1![]()
@ manianman: nouja centen... het is iig even stressen en uitzoeken wat ik nu ga doen tot die tijd.. iig nog langer in onzekerheid zittenwant of ik uberhaupt aangenomen word is ook nog niet zeker
zo en nu even een uurtje bij beunen in roermond, mensen ik ben er weer vanaf een uur of 20.00
Ik denk dat ik net zoals jou meer verschillen dan overeenkomsten kan vinden. En toch werkt het, met zo nu en doen een dipje, goed.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ik dat niet zou hebben dan heb ik het gevoel dat ik stik...
wij verschillen hier dag en nacht eigenlijk....ik hou van stappen..hij niet...ik hou van sport...hij alleen van darten en ek wk qua voetbal.....muzieksmaak finaal anders....kledingstijl matched nietetc etc etc
Ik heb liever geen relatie dan een slechte relatie.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef postmortum het volgende:
ik voel een genariekloof , de ouderen hier stellen eisen , de jongeren hier zijn al blij als ze een relatie hebben
Kut nieuws dusquote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vandaar
Ik vind het wel leuk om te lezen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Argo het volgende:
Zijn er ook mensen met interesse in mijn date advertentie ? In dat geval maak ik eentje!
Dan ga ik er wel aan werken T.Z.T.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te lezen.
(ik hoef niet in OP, ben export :p)
Dit topic schijnt verworden te zijn tot Limburgers-date-topic. Which reminds me, ik moet hier ook maar eens een advertentie zetten danquote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef solaire het volgende:
[..]
ga je online daten dan tedere jonge God?
Nee mijn vrind! Een andere Limburger begon hiermee. Ik ga er dan aan verder. Check 2de pagina! Als er mensen met interesse zijn! Dan ga ik dat ook doen!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef solaire het volgende:
[..]
ga je online daten dan tedere jonge God?
Wat is er aan het handje dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Joysa het volgende:
Zucht.. sta al 3 kwartier in de file met de bus, en het gaat nog wel 3 kwartier duren ben ik bang
De N201 staat erom bekend helaas.. Tussen Haarlem en Utrecht ligt ie geloof ik. 1 rijbaan, te veel stoplichten.. Bahquote:
ik zie het nu.. hmm tja gewoon doen!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee mijn vrind! Een andere Limburger begon hiermee. Ik ga er dan aan verder. Check 2de pagina! Als er mensen met interesse zijn! Dan ga ik dat ook doen!En bedankt voor het erkennen van mijn jonge tedere goddelijkheid!
Zeg er dan wel ff bij dat jij of je nieuwe toekomstige vriendin Limburgs zijn anders gaan we volgens sommige teveel off topicquote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit topic schijnt verworden te zijn tot Limburgers-date-topic. Which reminds me, ik moet hier ook maar eens een advertentie zetten dan.
Ik ben een Limburger ja, en een van de eisen aan de potentiële dates is toch wel het ten minste verstaan van de Limburgse taalquote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Zeg er dan wel ff bij dat jij of je nieuwe toekomstige vriendin Limburgs zijn anders gaan we volgens sommige teveel off topic
Hmm wat voorn foto kan ik dan het beste maken ? Eentje waar mijn spieren in perspectief goed uitkomen ? Of eentje waar ik gewoon normaal mezelf ben ?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Joysa het volgende:
Advertenties zetten verplicht je wel tot het bijvoegen van foto's he.... (Heb ik ook wat te doen in die bus)
Het liefst normaal jezelf MET spieren, maar jezelf zijn is toch wel het belangrijkstequote:Op maandag 7 juni 2010 19:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm wat voorn foto kan ik dan het beste maken ? Eentje waar mijn spieren in perspectief goed uitkomen ? Of eentje waar ik gewoon normaal mezelf ben ?
Haha dit dus Argo! En 1tje waar je kledingstijl op te zien is!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Het liefst normaal jezelf MET spieren, maar jezelf zijn is toch wel het belangrijkste
Hmm dan zet ik een normale neer ? Komt goed dadelijk eens een leuk fototje maken !quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha dit dus Argo! En 1tje waar je kledingstijl op te zien is!
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dan zet ik een normale neer ? Komt goed dadelijk eens een leuk fototje maken !
En dan meen je er een te hebben gevonden zijn ze verliefd op een vriend van je.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ Argo, bang zijn dat je nooit een vriendin zal krijgen is een fenomeen dat veel jongens/mannen hebben. Ik heb dat gevoel ook een tijdlang gehad, maar er zijn zóveel soorten vrouwen dat je altijd wel iemand vindt die bij je past
Ja zoiets is ook klote! Trouwens Gezicht eff tussendoor hoe haal jij dat bier bij de Jan Linders ligt die in de buurt ofzo ? Of krijg je dat allemaal mee op je fietsje ?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En dan meen je er een te hebben gevonden zijn ze verliefd op een vriend van je.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met m'n moeder dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja zoiets is ook klote! Trouwens Gezicht eff tussendoor hoe haal jij dat bier bij de Jan Linders ligt die in de buurt ofzo ? Of krijg je dat allemaal mee op je fietsje ?
En tja vrouwen tis een harde wereld kerel!
Steijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Met m'n moeder dus.
Overigens ligt de Jan Linders niet zo heel ver bij mij vandaan, eentje in Steijn op een kwartier fietsafstand en eentje in Beek op 10 minuten fietsafstand. Maar ik kan dus voor geen meter fietsen met een krat bier achterop, laat staan 2.
Aah, duidelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Een vriend van me heet Stijn, dus ik was een beetje verward.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een lieve en aardige knul van 8 jaar. Ik hou van slapen en lekker etenDaarnaast knuffel ik graag met mijn baasje
Alleen zoek ik nu nog een leuke lieve meid die tijd wil doorbrengen met mij. Samen op stap en leuke dingen doen.
![]()
Ik zou het leuk vinden om iets van je te horen.
Mijn papa en mama zijn op vakantie, en ik zit hier met twee vrouwmenschen die niet snappen dat Alfa heilig bier is. En dat het niet vaak in de aanbieding komt!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Met m'n moeder dus.
Overigens ligt de Jan Linders niet zo heel ver bij mij vandaan, eentje in Stein op een kwartier fietsafstand en eentje in Beek op 10 minuten fietsafstand. Maar ik kan dus voor geen meter fietsen met een krat bier achterop, laat staan 2.
Specs & pics van de vrouwmenschen, gaerne.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn papa en mama zijn op vakantie, en ik zit hier met twee vrouwmenschen die niet snappen dat Alfa heilig bier is. En dat het niet vaak in de aanbieding komt!
Onmeugelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Specs & pics van de vrouwmenschen, gaerne.
ik meld mij aan! aangezien ik al een liefdesverklaring met foto van meneer ontvangen heb moet dit toch een goede match zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een lieve en aardige knul van 8 jaar. Ik hou van slapen en lekker etenDaarnaast knuffel ik graag met mijn baasje
Alleen zoek ik nu nog een leuke lieve meid die tijd wil doorbrengen met mij. Samen op stap en leuke dingen doen.
![]()
Ik zou het leuk vinden om iets van je te horen.
Komt door de warmtequote:
ik heb dat elke week op mn werk, loop ik met t plantenspuitje om de spinbike schoon te maken na mn spinningles naar de kleedkamer om me te gaan douchenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Komt door de warmtePas geleden liep ik met een leeg flesje de kroeg uit zo de auto in. Toen ik thuis kwam dacht ik shit waarom heb ik dat flesje nog in mijn hand
![]()
De volgende dag ben ik maar teruggegaan om deze langs te brengen, de kroegbaas kon er wel om lachen
Herkenbaarquote:Op maandag 7 juni 2010 21:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik heb dat elke week op mn werk, loop ik met t plantenspuitje om de spinbike schoon te maken na mn spinningles naar de kleedkamer om me te gaan douchen![]()
bijna elke keer weer opnieuw neem ik iets mee wat ik gewoon in het leslokaal moet laten liggen
en standaard vergeet ik mn bidon dan ook van de bike af te pakken
Its a matchquote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik meld mij aan! aangezien ik al een liefdesverklaring met foto van meneer ontvangen heb moet dit toch een goede match zijnben ik te oud heb ik nog een mooie dame van een maand of 8 in de aanbieding
foto's in mijn FoBo en van mijn beebiej (incl zeer pootje wat alweer geheeld is) in het vorige topique overigens mag beebiej niet op stap zonder toezicht (Alleen aan riempje op dakterras)
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
met mij of met mn jonge godin?
en slaap lekker he!
Ik ook nietquote:
ja zo schiet het niet op met die matches maken he!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vanavond niet meer productief.
Ik denk dat ik wel voldoe! Ik ga om de dag naar de fitness en train daar iedere spier!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef friekin_ het volgende:
Dan post ik mijn advertentie ook maarDit is soooooo outside my comfort zone..
Ik ben Marijke, een leuke, vrolijke, sarcastische meid met een grote mond en een klein hartje. Ik ben op zoek naar een man of vrouw die van strandwandelingen, haardvuur en wijn houdt.
Verder wil ik hard genomen worden, dus ik hoop dat je dat kan. Maakt me eigenlijk niet uit hoe je eruit ziet, ik doe tijdens toch altijd mijn ogen dicht om aan anderen te denken. Mannen bij voorkeur wel groot en breed, vrouwen een goede reet en tetten.
Dat was het wel
Je moet ook even wachten tot ze bijten. Eerst beetje hard to get spelen en dan kun je ze later zo binnenhalen.quote:
Hmm ik heb pech kerel, hoe krijg je het in het verstand van een vrouw dat bier belangrijk is, en dat bier snel de deur uitgaat bij een aanbieding. Door dat klote WK mijn zus wil pas zaterdag bier met me gaan halen!quote:
Aah jij hebt meer ervaring ? Wil jij mijn leer meester zijn ?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook even wachten tot ze bijten. Eerst beetje hard to get spelen en dan kun je ze later zo binnenhalen.
Langdurige relaties zijn nog niet aan mij besteed geweest. Denk dat je opzoek moet naar een andere leermeester.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah jij hebt meer ervaring ? Wil jij mijn leer meester zijn ?
Hoe ik aan een korte kom kan ook behulpzaam zijn!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Langdurige relaties zijn nog niet aan mij besteed geweest. Denk dat je opzoek moet naar een andere leermeester.
Koop een wekker en zet die vroeg op de gewenste tijd! Dit kan je minimaal een paar dagen doen voordat je over dag moe verschijnselen krijgt!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef Gezicht het volgende:
Ik sta nogmaals voor een ethisch dilemma. Nu douchen en wat later gaan slapen, maar morgenvroeg iets langer kunnen slapen, of nu iets eerder gaan slapen en morgen iets eerder opmoeten.
Eh wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Koop een wekker en zet die vroeg op de gewenste tijd! Dit kan je minimaal een paar dagen doen voordat je over dag moe verschijnselen krijgt!
Nu douchen, tuut chips, flesje bier, nachtje doorhalen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef Gezicht het volgende:
Ik sta nogmaals voor een ethisch dilemma. Nu douchen en wat later gaan slapen, maar morgenvroeg iets langer kunnen slapen, of nu iets eerder gaan slapen en morgen iets eerder opmoeten.
Ga laat naar bed, zet je wekker smorgens vroeg op de gewenste opsta tijd. Sta dan op wat is daar moeilijk aan ?quote:
Natterman nog bedankt voor het mee werken aan mijn suc6 op klb maar die O.us sluit al mijn topics!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nu douchen, tuut chips, flesje bier, nachtje doorhalen.
Ik denk dat het opstaan moeilijk is.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga laat naar bed, zet je wekker smorgens vroeg op de gewenste opsta tijd. Sta dan op wat is daar moeilijk aan ?
Een echte vent kan ten alle tijden opstaan!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat het opstaan moeilijk is.
Vrouw: checkquote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef friekin_ het volgende:
Dan post ik mijn advertentie ook maarDit is soooooo outside my comfort zone..
Ik ben Marijke, een leuke, vrolijke, sarcastische meid met een grote mond en een klein hartje. Ik ben op zoek naar een man of vrouw die van strandwandelingen, haardvuur en wijn houdt.
Verder wil ik hard genomen worden, dus ik hoop dat je dat kan. Maakt me eigenlijk niet uit hoe je eruit ziet, ik doe tijdens toch altijd mijn ogen dicht om aan anderen te denken. Mannen bij voorkeur wel groot en breed, vrouwen een goede reet en tetten.
Dat was het wel
daarom juist!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Maar Tassie heeft geen date wensen![]()
Hoezo matchen we dan volgens jou?
quote:
Van welk bouwjaar ben je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:01 schreef ManianMan het volgende:
Nog 8 dagen en dan ben ik jarig![]()
C'est parti!![]()
haha ik weet niet of je met mij nou zo'n super keuze maakt, maar ik wil wel een handje helpenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Solaire wil jij mijn leer meester worden ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef solaire het volgende:
[..]
haha ik weet niet of je met mij nou zo'n super keuze maakt, maar ik wil wel een handje helpen
zeker lukt dat, geduld en oefening!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Graag ik zal bij je in de leer gaan en je wat tips vragen, daarna ga ik natuurlijk op pad om ze uit te proberen! Het moet toch lukken of niet ?
En opa ziet waar jij op stemt ? Je kan ook gewoon kei hard liegen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:37 schreef Tassiepassie het volgende:
hier sp anders is opa boos
Iedereen een fijne dag vandaag
Ik ben weer vrijwilligen.
Hmm ik durf toch nog steeds geen dames aan te spreken hoe ik dat ga overkomen! Joost mag het weten.quote:
kleine stappen Argo, kijk die "OT leuke limburgse dames" eens twee seconden langer aan als je een keer oogcontact hebt. langzaam zelfvertrouwen en ervaring opbouwen, zodra de zenuwen ietsjes minder door je lichaam razen bij zoiets probeer je je ertoe te zetten een meid eens aan te spreken, hoeft niet eens te zijn om haar te versieren, gewoon een leuk simpel gesprekje..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:53 schreef Argo het volgende:
[..]
En opa ziet waar jij op stemt ? Je kan ook gewoon kei hard liegen!
[..]
Hmm ik durf toch nog steeds geen dames aan te spreken hoe ik dat ga overkomen! Joost mag het weten.![]()
Ik zal het mee nemen bedankt leer meester! Ik denk dat het wel gaat lukken, vorige keer toen ik hoi zei tegen een meisje zei ze echter niks terug! =(quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef solaire het volgende:
[..]
kleine stappen Argo, kijk die "OT leuke limburgse dames" eens twee seconden langer aan als je een keer oogcontact hebt. langzaam zelfvertrouwen en ervaring opbouwen, zodra de zenuwen ietsjes minder door je lichaam razen bij zoiets probeer je je ertoe te zetten een meid eens aan te spreken, hoeft niet eens te zijn om haar te versieren, gewoon een leuk simpel gesprekje..
en vooral niet bang zijn om een keer het deksel op je neus te krijgen, dat gebeurd iedereen is absoluut geen schande.
Zal het eens proberen bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:22 schreef solaire het volgende:
don't worry, vrolijk doorgaan.
vriendelijk, ontdeugend, zelfverzekerd
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:22 schreef solaire het volgende:
don't worry, vrolijk doorgaan.
vriendelijk, ontdeugend, zelfverzekerd
Ik hou niet van liegen en ik kan het niet eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:53 schreef Argo het volgende:
[..]
En opa ziet waar jij op stemt ? Je kan ook gewoon kei hard liegen!
ik doel eigenlijk op de spelvautquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf weet van nature,dan kan ik je dat ook niet uitleggen
Even wachten op de iPhone 4quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef LimboFan het volgende:
Goedemorgen mensen, hoe zou ik deze dag van de vakantie eens invullen?
Ik ben nog opzoek naar een nieuwe telefoon, iemand tips?
Iemand n id of de OS 4 ook uit komt voor de Iphone 3G(S)? Gezien hij wel uitkomt voor de Ipod touch?quote:
Wil jij dan ook mijn leer meester zijn ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oogcontact is bij mij ook vaak de sleutel geweest. Zelfs met oogcontact kun je goed communiceren. Ik heb ook niet zo'n vlotte babbel als ik iemand voor het eerst tegenkomen tijdens het uitgaan.
Walkie talkies zijn goedkoper!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef LimboFan het volgende:
Goedemorgen mensen, hoe zou ik deze dag van de vakantie eens invullen?
Ik ben nog opzoek naar een nieuwe telefoon, iemand tips?
Hier schijnt de zon nog alleen is het bewolkt hier en daarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:01 schreef x3ro het volgende:
Ik wil naar MaastrichtT is hier in Sittard nog erger dan daar qua weer e.d
In mijn mooie pittoreske Maastricht is t ook zeker weten beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nog alleen is het bewolkt hier en daar![]()
Klacht: Mijn broer heeft mij belooft dat ik zijn pc mocht hebben, als hij een homeserver thuis heeft. Nu heb ik hem adviezen doorgestuurd en heeft hij niet gereageerd
Ik heb zomervakantie en werk de komende 2 maanden fulltimequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:37 schreef Gezicht het volgende:
Ben net een kwartier thuis, kan ik weer gaan werken. Aju paraplu.
Oh, hij heeft een ban zie ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef nattermann het volgende:
Argo, mag je geen KLB topics meer openen van o.us?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef Snakey het volgende:
Argo, mag even bijkomen van zijn topicopendiarree. 48 uur.
Ik heb ook altijd pech! Letterlijk vandaag!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de groeten van Argo
zeg maar dat ie hard gaat oefenen de komende 48 uurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de groeten van Argo
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef -B100- het volgende:
[..]
Daar komt niks van in!![]()
(Ik neem aan dat mede Limburgers mij toch niet verraden ?)
nergens overquote:
Ik kan je alvast verklappen dat hij het niet zo op andere poezen heeft. Hij knuffelt liever met mensen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
ik misschien ook niet hoor, poez van tlk zal wel voor mijn jonge godin poez gaan
dus ook mijn zoektoch gaat verder
Ja dat schijnt stoer te zijn, ik snap de hele hype niet. En ik heb er een hekel aan!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef huize het volgende:
Ik word oud, is het tegenwoordig in om als jeugd een beetje je spuug te laten vallen waar je staat ieder seconde? Vandaag een rondleiding met wat jeugd overal maar tuffen smeerkezen!
Zelfs dan niet. Zit vol met eiwittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef huize het volgende:
Ben blij dat het nog even flink heeft geregend smeerzooi meteen weg gespoeld.
Attentie jongvolwassenenspugen is niet ruig, vet, cool what ever. Het is een smerige gewoonte die alleen nodig is als je met je open muil een vlieg hebt gevangen!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Zit vol met eiwitten
Eiwitten, zijn goed voor spieren!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Zit vol met eiwitten
Ik snap dat ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef huize het volgende:
Ik word oud, is het tegenwoordig in om als jeugd een beetje je spuug te laten vallen waar je staat ieder seconde? Vandaag een rondleiding met wat jeugd overal maar tuffen smeerkezen!
Afgerond naar boven, dan begint het al oud te wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet.
Maarja, toen ik afgelopen donderdag bij het Nationaal Jeugddebat was, deed het me pijn dat 'de jeugd' mensen van mijn leeftijd al 'oud' noemt...
Ik mag het nog een paar maandjes naar beneden afrondenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Afgerond naar boven, dan begint het al oud te worden![]()
Ohja, ik las alleen de achterste helft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag het nog een paar maandjes naar beneden afronden...
PVV!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef friekin_ het volgende:
Nou. Ik zit dit debat te kijken, en ik hoor weer bij de zwevende stemmers
]quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef -B100- het volgende:
[..]
Ik word verwelkomt! Maar niemand die Argo mist ?
Nog even en ik tik de dertig aan Middagdutjes doe ik nu alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag het nog een paar maandjes naar beneden afronden...
Lol ik verveel me jij krijgt je dag goed om, heb jij of iemand anders tips ? Want ik zal me nog wel effkes vervelen een dag of 2quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Gezicht het volgende:
Ben trouwens helemaal kapot. Vanaf 8 uur vanmorgen tot half 10 constant in de weer geweest. Dalijk lekker vroeg slap0n.
Je kunt altijd gaan mediteren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef -B100- het volgende:
[..]
Lol ik verveel me ook! Mijn voorspelling zegt dat het nog wel een een dag of twee kan duren! Iemand tips met wat ik kan doen ?
Ach ik weet niet op wie ik moet stemmen, dus gun ik het Wilders. Geloof me maar, een beetje Wilders is heus niet slecht!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ik ben terug van het debat. Onze Limburgse vriend Wilders was vrij sterk in zijn bewoordingen. Ik ben het niet eens met zijn standpunten maar hij weet het wel goed te brengen.
Jong ga werken jij luie zwerver! Dat geld komt niet vanzelf hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef -B100- het volgende:
[..]
Lol ik verveel me jij krijgt je dag goed om, heb jij of iemand anders tips ? Want ik zal me nog wel effkes vervelen een dag of 2
Lol geld heb ik wel, en ik heb niet meer geld nodig, werken is geen optie!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jong ga werken jij luie zwerver! Dat geld komt niet vanzelf hoor.
Beetje mediteerder kan zich toch zeker wel concentreren en geluid blokken..kom nou amateurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef -B100- het volgende:
[..]
Goed plan! Maar mijn buurman maakt nogal veel lawaai!
Ik kan midden in een fitness mediteren als ik wil. Maar het punt is, het is niet plezierig! Mediteren als je alles eruit wilt halen wat erin zit moet je rustig doen. Of met een leuk muziekje op ? Waarom zou je je in sloot water gaan douchen als je ook een douch heb waar beter water uit komt ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef huize het volgende:
[..]
Beetje mediteerder kan zich toch zeker wel concentreren en geluid blokken..kom nou amateur
Jij hebt echt een stel vrienden nodig vrind.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef -B100- het volgende:
[..]
Lol geld heb ik wel, en ik heb niet meer geld nodig, werken is geen optie!
Wilders is niet mijn keuze maar ik kan wel begrijpen waarom veel mensen op hem gaan stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef -B100- het volgende:
[..]
Ach ik weet niet op wie ik moet stemmen, dus gun ik het Wilders. Geloof me maar, een beetje Wilders is heus niet slecht!
Iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij hebt echt een stel vrienden nodig vrind.
Heb je het al gehoord ? ARGO IS GEBANT!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef sproetjes het volgende:
zooo ik ben ook weer klaar met werken
nu nog even bankhangen ofzo, en bedenken wat ik morgen ga stemmen..
Goed of slecht ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn kapster heeft zich trouwens flink uitgeleefd met een nieuwe kniptechniek
Dan ga je werken, en geef je het geld aan mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef -B100- het volgende:
[..]
Lol geld heb ik wel, en ik heb niet meer geld nodig, werken is geen optie!
Of een vriendinquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij hebt echt een stel vrienden nodig vrind.
Ik twijfel ook nog. Net wel ff een overzichtje gemaakt van wat er op FOK! allemaal de revue gepasseerd is qua campagne: Verkiezingstijd op FOK! .quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef sproetjes het volgende:
zooo ik ben ook weer klaar met werken
nu nog even bankhangen ofzo, en bedenken wat ik morgen ga stemmen..
Vriendin zoek ik maar ik ben slecht in meisjes aanspreken ik word al gauw onzeker!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je werken, en geef je het geld aan mij.
[..]
Of een vriendin...
[..]
Ik twijfel ook nog. Net wel ff een overzichtje gemaakt van wat er op FOK! allemaal de revue gepasseerd is qua campagne: Verkiezingstijd op FOK! .
Hmm dat is altijd zo denk ik!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nooi precies zoals ik me het voorstel.
Topicreport.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef sproetjes het volgende:
wat betekent toch dat tr gemacht?ja vast een domme vraag, ik weet het
En je mist ARgo niet eens ? mijn held ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef sproetjes het volgende:
wat betekent toch dat tr gemacht?ja vast een domme vraag, ik weet het
Blijf daar maar ver van weg, ik heb me half dronken gevoerd. Omdat (nouja je weet wel wat er aan de hand is!)quote:
Nee ik weet niet wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef -B100- het volgende:
[..]
Blijf daar maar ver van weg, ik heb me half dronken gevoerd. Omdat (nouja je weet wel wat er aan de hand is!)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat er aan de hand is.
Niksquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef sproetjes het volgende:
ahzooke en waarom moet dat gemeld worden?
TR gebruik je als je een moderator op een post in een topic wil attenderen, omdat je denkt dat daar ingrijpen nodig is. Bijvoorbeeld als er een spammer post ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef sproetjes het volgende:
ahzooke en waarom moet dat gemeld worden?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Gezicht het volgende:
Zeau en nu echt slapen.Groetj0ns Ria en de kids.
ga slapen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ondanks dat de wekker om half 6 gaat blijf ik nummer naar nummer luisterenGewoon zin in muziek
Oke lieve mevrouwquote:
48 uur als het goed is. Dan zal hij z'n zonden wel overdacht hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef friekin_ het volgende:
Hahaha
Ik klaag te weinig.
Ernstig, hoelang?
Mooi. Dan hou ik dan een feestje voor 'm.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
48 uur als het goed is. Dan zal hij z'n zonden wel overdacht hebben.
dat is een goed idee, hij zocht al een reden om naar buiten te gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mooi. Dan hou ik dan een feestje voor 'm.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Leuk iemand ontmoet bla bla lekkere vent bla bla aardig slim single bla bla.quote:
You go girl.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Leuk iemand ontmoet bla bla lekkere vent bla bla aardig slim single bla bla.
Net een uur gebeld.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef nattermann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
ik ben er morgen vast wel ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke lieve mevrouw
en ben je morgen op msn ik heb iets voor je gemaakt ? Ik lees je volgende bericht morgenvroeg wel.
Stemt Limburg anders dan andere provincies?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk iedereen hier.
Ik ga voor D66
CDA doet het in Limburg altijd vrij goed in vergelijking met de grote steden waar de PvdA vaak meer stemmen krijgt. Ik verwacht dat de PVV in bepaalde delen van Limburg ook wel veel stemmen binnen gaat halen. Ben vooral benieuwd hoe dat in Noord-Limburg is, tijdens de vorige verkiezingen gingen veel stemmen naar Wilders in die regio.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Stemt Limburg anders dan andere provincies?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Leuk iemand ontmoet bla bla lekkere vent bla bla aardig slim single bla bla.
Net een uur gebeld.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef LimboFan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhhh super!!!!
heb liefdesverklaring gestuurd op fok!
Nee. Advanced Power?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef sproetjes het volgende:
jezus dat was toch overduidelijk wie zijn kloon is?
Dan zit het zo te horen wel goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja. Ja. Erg leuk, we matchen op echt heul veul vlakken. Plus, ik wil zijn kleren van zijn lijf scheuren, en dat heb ik niet zo snel.
echt top meid, ik ben blij voor jequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja. Ja. Erg leuk, we matchen op echt heul veul vlakken. Plus, ik wil zijn kleren van zijn lijf scheuren, en dat heb ik niet zo snel.
Je bent niet gekquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hij heeft er al mee gepost in dit topic
of ik moet echt gek zijn
Doh. Nu maar hopen dat het niet jinx door het hier te vertellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
echt top meid, ik ben blij voor je![]()
Dat je maar snel mag scheuren weer
Mocht hij toch niks doen dan kom je maar naar mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Doh. Nu maar hopen dat het niet jinx door het hier te vertellen
En dat hoop ik ook. Jezus. Ik sta al sinds september droog.
Gehehequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mocht hij toch niks doen dan kom je maar naar mij
In het begin was er nogal wat tunnel-problematiek maar verder is het een mooie weg inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
A-73 is mooi gelukt hoor! Komend weekend maar weer overheen zoeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |