daarom juist!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Maar Tassie heeft geen date wensen![]()
Hoezo matchen we dan volgens jou?
quote:
Van welk bouwjaar ben je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:01 schreef ManianMan het volgende:
Nog 8 dagen en dan ben ik jarig![]()
C'est parti!![]()
haha ik weet niet of je met mij nou zo'n super keuze maakt, maar ik wil wel een handje helpenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Solaire wil jij mijn leer meester worden ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef solaire het volgende:
[..]
haha ik weet niet of je met mij nou zo'n super keuze maakt, maar ik wil wel een handje helpen
zeker lukt dat, geduld en oefening!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Graag ik zal bij je in de leer gaan en je wat tips vragen, daarna ga ik natuurlijk op pad om ze uit te proberen! Het moet toch lukken of niet ?
En opa ziet waar jij op stemt ? Je kan ook gewoon kei hard liegen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:37 schreef Tassiepassie het volgende:
hier sp anders is opa boos
Iedereen een fijne dag vandaag
Ik ben weer vrijwilligen.
Hmm ik durf toch nog steeds geen dames aan te spreken hoe ik dat ga overkomen! Joost mag het weten.quote:
kleine stappen Argo, kijk die "OT leuke limburgse dames" eens twee seconden langer aan als je een keer oogcontact hebt. langzaam zelfvertrouwen en ervaring opbouwen, zodra de zenuwen ietsjes minder door je lichaam razen bij zoiets probeer je je ertoe te zetten een meid eens aan te spreken, hoeft niet eens te zijn om haar te versieren, gewoon een leuk simpel gesprekje..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:53 schreef Argo het volgende:
[..]
En opa ziet waar jij op stemt ? Je kan ook gewoon kei hard liegen!
[..]
Hmm ik durf toch nog steeds geen dames aan te spreken hoe ik dat ga overkomen! Joost mag het weten.![]()
Ik zal het mee nemen bedankt leer meester! Ik denk dat het wel gaat lukken, vorige keer toen ik hoi zei tegen een meisje zei ze echter niks terug! =(quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef solaire het volgende:
[..]
kleine stappen Argo, kijk die "OT leuke limburgse dames" eens twee seconden langer aan als je een keer oogcontact hebt. langzaam zelfvertrouwen en ervaring opbouwen, zodra de zenuwen ietsjes minder door je lichaam razen bij zoiets probeer je je ertoe te zetten een meid eens aan te spreken, hoeft niet eens te zijn om haar te versieren, gewoon een leuk simpel gesprekje..
en vooral niet bang zijn om een keer het deksel op je neus te krijgen, dat gebeurd iedereen is absoluut geen schande.
Zal het eens proberen bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:22 schreef solaire het volgende:
don't worry, vrolijk doorgaan.
vriendelijk, ontdeugend, zelfverzekerd
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:22 schreef solaire het volgende:
don't worry, vrolijk doorgaan.
vriendelijk, ontdeugend, zelfverzekerd
Ik hou niet van liegen en ik kan het niet eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:53 schreef Argo het volgende:
[..]
En opa ziet waar jij op stemt ? Je kan ook gewoon kei hard liegen!
ik doel eigenlijk op de spelvautquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf weet van nature,dan kan ik je dat ook niet uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |