Ik denk dat ik wel voldoe! Ik ga om de dag naar de fitness en train daar iedere spier!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef friekin_ het volgende:
Dan post ik mijn advertentie ook maarDit is soooooo outside my comfort zone..
Ik ben Marijke, een leuke, vrolijke, sarcastische meid met een grote mond en een klein hartje. Ik ben op zoek naar een man of vrouw die van strandwandelingen, haardvuur en wijn houdt.
Verder wil ik hard genomen worden, dus ik hoop dat je dat kan. Maakt me eigenlijk niet uit hoe je eruit ziet, ik doe tijdens toch altijd mijn ogen dicht om aan anderen te denken. Mannen bij voorkeur wel groot en breed, vrouwen een goede reet en tetten.
Dat was het wel
Je moet ook even wachten tot ze bijten. Eerst beetje hard to get spelen en dan kun je ze later zo binnenhalen.quote:
Hmm ik heb pech kerel, hoe krijg je het in het verstand van een vrouw dat bier belangrijk is, en dat bier snel de deur uitgaat bij een aanbieding. Door dat klote WK mijn zus wil pas zaterdag bier met me gaan halen!quote:
Aah jij hebt meer ervaring ? Wil jij mijn leer meester zijn ?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook even wachten tot ze bijten. Eerst beetje hard to get spelen en dan kun je ze later zo binnenhalen.
Langdurige relaties zijn nog niet aan mij besteed geweest. Denk dat je opzoek moet naar een andere leermeester.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah jij hebt meer ervaring ? Wil jij mijn leer meester zijn ?
Hoe ik aan een korte kom kan ook behulpzaam zijn!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Langdurige relaties zijn nog niet aan mij besteed geweest. Denk dat je opzoek moet naar een andere leermeester.
Koop een wekker en zet die vroeg op de gewenste tijd! Dit kan je minimaal een paar dagen doen voordat je over dag moe verschijnselen krijgt!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef Gezicht het volgende:
Ik sta nogmaals voor een ethisch dilemma. Nu douchen en wat later gaan slapen, maar morgenvroeg iets langer kunnen slapen, of nu iets eerder gaan slapen en morgen iets eerder opmoeten.
Eh wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Koop een wekker en zet die vroeg op de gewenste tijd! Dit kan je minimaal een paar dagen doen voordat je over dag moe verschijnselen krijgt!
Nu douchen, tuut chips, flesje bier, nachtje doorhalen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef Gezicht het volgende:
Ik sta nogmaals voor een ethisch dilemma. Nu douchen en wat later gaan slapen, maar morgenvroeg iets langer kunnen slapen, of nu iets eerder gaan slapen en morgen iets eerder opmoeten.
Ga laat naar bed, zet je wekker smorgens vroeg op de gewenste opsta tijd. Sta dan op wat is daar moeilijk aan ?quote:
Natterman nog bedankt voor het mee werken aan mijn suc6 op klb maar die O.us sluit al mijn topics!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nu douchen, tuut chips, flesje bier, nachtje doorhalen.
Ik denk dat het opstaan moeilijk is.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga laat naar bed, zet je wekker smorgens vroeg op de gewenste opsta tijd. Sta dan op wat is daar moeilijk aan ?
Een echte vent kan ten alle tijden opstaan!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat het opstaan moeilijk is.
Vrouw: checkquote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef friekin_ het volgende:
Dan post ik mijn advertentie ook maarDit is soooooo outside my comfort zone..
Ik ben Marijke, een leuke, vrolijke, sarcastische meid met een grote mond en een klein hartje. Ik ben op zoek naar een man of vrouw die van strandwandelingen, haardvuur en wijn houdt.
Verder wil ik hard genomen worden, dus ik hoop dat je dat kan. Maakt me eigenlijk niet uit hoe je eruit ziet, ik doe tijdens toch altijd mijn ogen dicht om aan anderen te denken. Mannen bij voorkeur wel groot en breed, vrouwen een goede reet en tetten.
Dat was het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |