Specs & pics van de vrouwmenschen, gaerne.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn papa en mama zijn op vakantie, en ik zit hier met twee vrouwmenschen die niet snappen dat Alfa heilig bier is. En dat het niet vaak in de aanbieding komt!
Onmeugelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Specs & pics van de vrouwmenschen, gaerne.
ik meld mij aan! aangezien ik al een liefdesverklaring met foto van meneer ontvangen heb moet dit toch een goede match zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een lieve en aardige knul van 8 jaar. Ik hou van slapen en lekker etenDaarnaast knuffel ik graag met mijn baasje
Alleen zoek ik nu nog een leuke lieve meid die tijd wil doorbrengen met mij. Samen op stap en leuke dingen doen.
![]()
Ik zou het leuk vinden om iets van je te horen.
Komt door de warmtequote:
ik heb dat elke week op mn werk, loop ik met t plantenspuitje om de spinbike schoon te maken na mn spinningles naar de kleedkamer om me te gaan douchenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Komt door de warmtePas geleden liep ik met een leeg flesje de kroeg uit zo de auto in. Toen ik thuis kwam dacht ik shit waarom heb ik dat flesje nog in mijn hand
![]()
De volgende dag ben ik maar teruggegaan om deze langs te brengen, de kroegbaas kon er wel om lachen
Herkenbaarquote:Op maandag 7 juni 2010 21:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik heb dat elke week op mn werk, loop ik met t plantenspuitje om de spinbike schoon te maken na mn spinningles naar de kleedkamer om me te gaan douchen![]()
bijna elke keer weer opnieuw neem ik iets mee wat ik gewoon in het leslokaal moet laten liggen
en standaard vergeet ik mn bidon dan ook van de bike af te pakken
Its a matchquote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik meld mij aan! aangezien ik al een liefdesverklaring met foto van meneer ontvangen heb moet dit toch een goede match zijnben ik te oud heb ik nog een mooie dame van een maand of 8 in de aanbieding
foto's in mijn FoBo en van mijn beebiej (incl zeer pootje wat alweer geheeld is) in het vorige topique overigens mag beebiej niet op stap zonder toezicht (Alleen aan riempje op dakterras)
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
met mij of met mn jonge godin?
en slaap lekker he!
Ik ook nietquote:
ja zo schiet het niet op met die matches maken he!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vanavond niet meer productief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |