Even wachten op de iPhone 4quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef LimboFan het volgende:
Goedemorgen mensen, hoe zou ik deze dag van de vakantie eens invullen?
Ik ben nog opzoek naar een nieuwe telefoon, iemand tips?
Iemand n id of de OS 4 ook uit komt voor de Iphone 3G(S)? Gezien hij wel uitkomt voor de Ipod touch?quote:
Wil jij dan ook mijn leer meester zijn ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oogcontact is bij mij ook vaak de sleutel geweest. Zelfs met oogcontact kun je goed communiceren. Ik heb ook niet zo'n vlotte babbel als ik iemand voor het eerst tegenkomen tijdens het uitgaan.
Walkie talkies zijn goedkoper!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef LimboFan het volgende:
Goedemorgen mensen, hoe zou ik deze dag van de vakantie eens invullen?
Ik ben nog opzoek naar een nieuwe telefoon, iemand tips?
Hier schijnt de zon nog alleen is het bewolkt hier en daarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:01 schreef x3ro het volgende:
Ik wil naar MaastrichtT is hier in Sittard nog erger dan daar qua weer e.d
In mijn mooie pittoreske Maastricht is t ook zeker weten beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nog alleen is het bewolkt hier en daar![]()
Klacht: Mijn broer heeft mij belooft dat ik zijn pc mocht hebben, als hij een homeserver thuis heeft. Nu heb ik hem adviezen doorgestuurd en heeft hij niet gereageerd
Ik heb zomervakantie en werk de komende 2 maanden fulltimequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:37 schreef Gezicht het volgende:
Ben net een kwartier thuis, kan ik weer gaan werken. Aju paraplu.
Oh, hij heeft een ban zie ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef nattermann het volgende:
Argo, mag je geen KLB topics meer openen van o.us?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef Snakey het volgende:
Argo, mag even bijkomen van zijn topicopendiarree. 48 uur.
Ik heb ook altijd pech! Letterlijk vandaag!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de groeten van Argo
zeg maar dat ie hard gaat oefenen de komende 48 uurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de groeten van Argo
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef -B100- het volgende:
[..]
Daar komt niks van in!![]()
(Ik neem aan dat mede Limburgers mij toch niet verraden ?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |