Nog even en ik tik de dertig aan Middagdutjes doe ik nu alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag het nog een paar maandjes naar beneden afronden...
Lol ik verveel me jij krijgt je dag goed om, heb jij of iemand anders tips ? Want ik zal me nog wel effkes vervelen een dag of 2quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Gezicht het volgende:
Ben trouwens helemaal kapot. Vanaf 8 uur vanmorgen tot half 10 constant in de weer geweest. Dalijk lekker vroeg slap0n.
Je kunt altijd gaan mediteren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef -B100- het volgende:
[..]
Lol ik verveel me ook! Mijn voorspelling zegt dat het nog wel een een dag of twee kan duren! Iemand tips met wat ik kan doen ?
Ach ik weet niet op wie ik moet stemmen, dus gun ik het Wilders. Geloof me maar, een beetje Wilders is heus niet slecht!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ik ben terug van het debat. Onze Limburgse vriend Wilders was vrij sterk in zijn bewoordingen. Ik ben het niet eens met zijn standpunten maar hij weet het wel goed te brengen.
Jong ga werken jij luie zwerver! Dat geld komt niet vanzelf hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef -B100- het volgende:
[..]
Lol ik verveel me jij krijgt je dag goed om, heb jij of iemand anders tips ? Want ik zal me nog wel effkes vervelen een dag of 2
Lol geld heb ik wel, en ik heb niet meer geld nodig, werken is geen optie!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jong ga werken jij luie zwerver! Dat geld komt niet vanzelf hoor.
Beetje mediteerder kan zich toch zeker wel concentreren en geluid blokken..kom nou amateurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef -B100- het volgende:
[..]
Goed plan! Maar mijn buurman maakt nogal veel lawaai!
Ik kan midden in een fitness mediteren als ik wil. Maar het punt is, het is niet plezierig! Mediteren als je alles eruit wilt halen wat erin zit moet je rustig doen. Of met een leuk muziekje op ? Waarom zou je je in sloot water gaan douchen als je ook een douch heb waar beter water uit komt ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef huize het volgende:
[..]
Beetje mediteerder kan zich toch zeker wel concentreren en geluid blokken..kom nou amateur
Jij hebt echt een stel vrienden nodig vrind.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef -B100- het volgende:
[..]
Lol geld heb ik wel, en ik heb niet meer geld nodig, werken is geen optie!
Wilders is niet mijn keuze maar ik kan wel begrijpen waarom veel mensen op hem gaan stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef -B100- het volgende:
[..]
Ach ik weet niet op wie ik moet stemmen, dus gun ik het Wilders. Geloof me maar, een beetje Wilders is heus niet slecht!
Iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij hebt echt een stel vrienden nodig vrind.
Heb je het al gehoord ? ARGO IS GEBANT!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef sproetjes het volgende:
zooo ik ben ook weer klaar met werken
nu nog even bankhangen ofzo, en bedenken wat ik morgen ga stemmen..
Goed of slecht ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn kapster heeft zich trouwens flink uitgeleefd met een nieuwe kniptechniek
Dan ga je werken, en geef je het geld aan mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef -B100- het volgende:
[..]
Lol geld heb ik wel, en ik heb niet meer geld nodig, werken is geen optie!
Of een vriendinquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij hebt echt een stel vrienden nodig vrind.
Ik twijfel ook nog. Net wel ff een overzichtje gemaakt van wat er op FOK! allemaal de revue gepasseerd is qua campagne: Verkiezingstijd op FOK! .quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef sproetjes het volgende:
zooo ik ben ook weer klaar met werken
nu nog even bankhangen ofzo, en bedenken wat ik morgen ga stemmen..
Vriendin zoek ik maar ik ben slecht in meisjes aanspreken ik word al gauw onzeker!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je werken, en geef je het geld aan mij.
[..]
Of een vriendin...
[..]
Ik twijfel ook nog. Net wel ff een overzichtje gemaakt van wat er op FOK! allemaal de revue gepasseerd is qua campagne: Verkiezingstijd op FOK! .
Hmm dat is altijd zo denk ik!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nooi precies zoals ik me het voorstel.
Topicreport.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef sproetjes het volgende:
wat betekent toch dat tr gemacht?ja vast een domme vraag, ik weet het
En je mist ARgo niet eens ? mijn held ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef sproetjes het volgende:
wat betekent toch dat tr gemacht?ja vast een domme vraag, ik weet het
Blijf daar maar ver van weg, ik heb me half dronken gevoerd. Omdat (nouja je weet wel wat er aan de hand is!)quote:
Nee ik weet niet wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef -B100- het volgende:
[..]
Blijf daar maar ver van weg, ik heb me half dronken gevoerd. Omdat (nouja je weet wel wat er aan de hand is!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |