nergens overquote:
Ik kan je alvast verklappen dat hij het niet zo op andere poezen heeft. Hij knuffelt liever met mensen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
ik misschien ook niet hoor, poez van tlk zal wel voor mijn jonge godin poez gaan
dus ook mijn zoektoch gaat verder
Ja dat schijnt stoer te zijn, ik snap de hele hype niet. En ik heb er een hekel aan!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef huize het volgende:
Ik word oud, is het tegenwoordig in om als jeugd een beetje je spuug te laten vallen waar je staat ieder seconde? Vandaag een rondleiding met wat jeugd overal maar tuffen smeerkezen!
Zelfs dan niet. Zit vol met eiwittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:02 schreef huize het volgende:
Ben blij dat het nog even flink heeft geregend smeerzooi meteen weg gespoeld.
Attentie jongvolwassenenspugen is niet ruig, vet, cool what ever. Het is een smerige gewoonte die alleen nodig is als je met je open muil een vlieg hebt gevangen!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Zit vol met eiwitten
Eiwitten, zijn goed voor spieren!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Zit vol met eiwitten
Ik snap dat ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef huize het volgende:
Ik word oud, is het tegenwoordig in om als jeugd een beetje je spuug te laten vallen waar je staat ieder seconde? Vandaag een rondleiding met wat jeugd overal maar tuffen smeerkezen!
Afgerond naar boven, dan begint het al oud te wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet.
Maarja, toen ik afgelopen donderdag bij het Nationaal Jeugddebat was, deed het me pijn dat 'de jeugd' mensen van mijn leeftijd al 'oud' noemt...
Ik mag het nog een paar maandjes naar beneden afrondenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Afgerond naar boven, dan begint het al oud te worden![]()
Ohja, ik las alleen de achterste helft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag het nog een paar maandjes naar beneden afronden...
PVV!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef friekin_ het volgende:
Nou. Ik zit dit debat te kijken, en ik hoor weer bij de zwevende stemmers
]quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef -B100- het volgende:
[..]
Ik word verwelkomt! Maar niemand die Argo mist ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |