Zandhaas 3de klasse tot uw dienst HOPMANquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zandhaas 3de klasse tot uw dienst HOPMAN
Zoiets ging dat geloof ik
kwik kwek en kwak van de woudlopersquote:Op zondag 6 juni 2010 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zandhaas 3de klasse tot uw dienst HOPMAN
Zoiets ging dat geloof ik
Altijd wakker die DJ_quote:
ik heb nog zon handboek liggen hieroquote:
Hoor ik dr eindelijk bijquote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Zucht. En zo rol je weer in de debieliteit.
Weer?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Zucht. En zo rol je weer in de debieliteit.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kom het volgende topic wel terug als er weer normaal gedaan kan worden. Veel plezier met jullie topic Flodder en AQ
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kom het volgende topic wel terug als er weer normaal gedaan kan worden. Veel plezier met jullie topic AIDS Flodder en AQ
Je vraagt of je een eigen chatruimte kunt maken, maar je wil geen chatruimte maken?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Kun je op pakweg Xboxlive geen eigen chatruimte maken eigenlijk?
(Behalve een party maken en joinen)
Thx voor het verhelderende antwoord.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:34 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je vraagt of je een eigen chatruimte kunt maken, maar je wil geen chatruimte maken?
Party IS toch een chatruimte?
Ik weet niet waar jij woont, maar bij ons zijn er geen kleuters die schuimbekkend tegen bomen rammen.quote:
Wie neemt er dan ook UPCquote:Op zondag 6 juni 2010 21:07 schreef badboynova het volgende:
KUT UPC met ze dikke trage stront wat zij snel internet noemen, kan niet eens normaal online game zonder lag of dat de verbinding word verbroken
Die is al een aantal weken 'gelekt' hoorquote:
quote:
Natuurlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ohja, hij stond ook al op nummer 1 in US BIllboard Charts
Zonder blonde haren?!quote:
Wel andere dusquote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar bij ons zijn er geen kleuters die schuimbekkend tegen bomen rammen.
Het is dan ook een geweldig nummerquote:
Ik gelukkig niet (Tweakquote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook UPC
Oh wacht.... KUT.
Ik vond Relapse juist super.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Relapse was zelfs slechter dan pakweg Encore
Eigenlijk nooit problemen mee, ook niet met ping. Toevallig vorige week met een doorgefikte modemquote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet (Tweak), maar die stomme kut die ik vriendin noem wel.
Dan ben je een van de weinige, mooi ook hoe hij zelf in Not Afraid lekker kritiek geeft op Relapsequote:
Er zijn inderdaad niet veel mensen die er veel goeds over te zeggen hadden, ik was al blij dat Eminem weer nieuwe content uitbracht, misschien is dat de reden waarom ik het wel kan waarderen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige, mooi ook hoe hij zelf in Not Afraid lekker kritiek geeft op Relapse
Het was op de een of andere manier niet spannend. Bij een stilte van bijna 5 jaar verwacht je gewoon meer.quote:
Ik vind zeeleeuwen toffer.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
![]()
ROBBEN![]()
![]()
Zekers. De hele maand zal ik al met voetbal geďrriteerd worden.quote:
En als we het WK winnen staat Sig vooraan te feesten.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Robben
Alsof we het met hem wel gaan redden. Dat is net zo naief als denken dat een keuken stopt met draaien als de chef of sous-chef wegvalt
Wij hebben op het werk een pot van 170 euro. 17 mensen die meedoen, bijna de hele afdeling.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
We gaan het WK winnen, ik wil mijn 300 euro
Ruzie met de_Kok uitlokkenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Robben
Alsof we het met hem wel gaan redden. Dat is net zo naief als denken dat een keuken stopt met draaien als de chef of sous-chef wegvalt
Oh, als ik ook nog de WK-poule op school win krijg ik nog 110 euro.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wij hebben op het werk een pot van 170 euro. 17 mensen die meedoen, bijna de hele afdeling.
yep, gewoonlijk haal ik 16 ipv 7.quote:
Sluit eens een kabel aan en kijk wat je dan haaltquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
yep, gewoonlijk haal ik 16 ipv 7.
Via het got forum zie ik dat er meer mensen last van hebben sinds vandaag.
De pc van mij vriendin zit aangesloten met de kabel, de test geeft ongeveer dezelfde bagger snelheid.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sluit eens een kabel aan en kijk wat je dan haalt
Alsnog voldoende om gewoon te internetten hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
De pc van mij vriendin zit aangesloten met de kabel, de test geeft ongeveer dezelfde bagger snelheid.
Draadloos 7 Mbit.
Kabel 10 Mbit.
Als het een stabiele snelheid zou zijn wel, maar het zit zo te schommelen tussen snel en traag.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alsnog voldoende om gewoon te internetten hoor.
Die smoes heb je ook altijd als ik een Worms Invite stuur of anders bij Forzaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als het een stabiele snelheid zou zijn wel, maar het zit zo te schommelen tussen snel en traag.
Pagina's laden of f5'en duurt zo lang, xbl klapt er ook steeds uit hier door (daarom kon ik niet op je fifa invite in gaan).
Edje, moet ik boos op je worden?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
Edje, moet ik boos op je worden?
En niet uitlokken met zo'n opmerking Flodder, anders ga ik iedereen gelijk geven en zelf ook mee doen!
Of een abo nemenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:03 schreef koei het volgende:
Ik moet Aquila toch gelijk geven. Het gezeik op hen is net zo irritant of misschien nog wel irritanter dan hun eigen posts. Gewoon posts die je niet interesseren negeren is een veel betere oplossing!
Je eigen router nakijken? Op je xbox ff xbox live test doenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:07 schreef badboynova het volgende:
KUT UPC met ze dikke trage stront wat zij snel internet noemen, kan niet eens normaal online game zonder lag of dat de verbinding word verbroken
Niet... Belgie doet niet meequote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En als we het WK winnen staat Sig vooraan te feesten.
Ook dat nog.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet... Belgie doet niet mee
en bbn, serieus je xbox draadloos verbinden is bagger
of een combi, maar dat pijpt slechter.quote:
Dat ligt eraan of dat bandje erbij komt.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar dan gaat er dus wel gepijpt worden die avond.
Nick ff beter lezen, ik heb niet gezegd dat de xbox draadloos is.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet... Belgie doet niet mee
en bbn, serieus je xbox draadloos verbinden is bagger
Maar is ie draadloos?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nick ff beter lezen, ik heb niet gezegd dat de xbox draadloos is.
De laptop is draadloos, en de problemen zijn bij UPC (ik merk nu wel dat het iets beter gaat)
Ducttape ook, gegarandeerd geen snor meer!quote:
Gelukkig! Maar dan zal upc wel ff routing probs hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nick ff beter lezen, ik heb niet gezegd dat de xbox draadloos is.
De laptop is draadloos, en de problemen zijn bij UPC (ik merk nu wel dat het iets beter gaat)
Hier twee paarden voor je vraag.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Titten?
De xdoos zit aan een kabel.quote:
Ja, hoe krijgt het ding anders stroom !!!EINS!!!1!1!!!quote:
Lekker hoor!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier twee paarden voor je vraag.
[ afbeelding ]
Je heb mij door, er zijn 3 kabels aangeslotenquote:
Als jij post zijn er toch altijd al tietten, of ben je van een c cup terug gegaan naar een a cupquote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ed, we moeten een keer een topic vol tieten gooien
Mja, ik zal maar niets zeggen :")quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvallend vind dat zowel Poit als Gamebabe afwezig zijn? Nouja, het is in ieder geval met dit weer niet zo erg meer om in een kelder opgesloten te zitten denk ik...
Je hebt ervaring met opgesloten zitten in kelders?quote:
Nee, met het opsluiten. Het valt me mee dat Ritse ze nog niet gevonden heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met opgesloten zitten in kelders?
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als jij post zijn er toch altijd al tietten, of ben je van een c cup terug gegaan naar een a cup
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvallend vind dat zowel Poit als Gamebabe afwezig zijn? Nouja, het is in ieder geval met dit weer niet zo erg meer om in een kelder opgesloten te zitten denk ik...
Je had echt bij de barbecue moeten zijn, dan had je het vast gesnaptquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je had echt bij de barbecue moeten zijn, dan had je het vast gesnapt
Ushi. Damn.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Micheal Clayton op BBC. Toffe film. Al ga ik nu maar ushi en van dijk kijken op comedy central family
Dat klopt.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..].. ik denk dat je sowieso niet weet hoe ik eruit zie en hoeveel ik weeg
Ja, wrijf het er nog maar even inquote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
één troost, binnen kort BBq bij Rossquote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar even inEr is in heel juni één weekend waarin ik echt niet kan, en juist dat weekend gaan jullie bbqen
Ja, in juli waarschijnlijk, en dan ben ik het grootste deel op vakantie en de zaterdag die ik niet op vakantie ben moet ik verplicht werkenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
één troost, binnen kort BBq bij Ross
Dat ben ik dus nietquote:Op zondag 6 juni 2010 23:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klopt.
als jij ook de gemiddelde internetter ben, dan kan ik wel een beeld vormen van je![]()
zo word je dus een flodderquote:Op zondag 6 juni 2010 23:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, in juli waarschijnlijk, en dan ben ik het grootste deel op vakantie en de zaterdag die ik niet op vakantie ben moet ik verplicht werken
Nee, ik ga woensdag wel zelf een GAM SC meet organiseren! En dan nodig ik lekker helemaal niemand uit! En daarna incrowd grapjes tegen mezelf vertellen!
Wtf??quote:Op maandag 7 juni 2010 06:27 schreef Edwinuss het volgende:
Net wakker geworden, voel me toch een partij misselijk. Wekker uitzetten en er hing een hele vreemde lucht.
Ik dus naar het toilet om te pissen, dit doet elke man als ie opstaat. Loop ik terug om mijn bed goed te leggen, zie ik dat er allemaal kots ligt.
Dat krijg je er van.quote:Op maandag 7 juni 2010 06:27 schreef Edwinuss het volgende:
Net wakker geworden, voel me toch een partij misselijk. Wekker uitzetten en er hing een hele vreemde lucht.
Ik dus naar het toilet om te pissen, dit doet elke man als ie opstaat. Loop ik terug om mijn bed goed te leggen, zie ik dat er allemaal kots ligt.
Probeer je er nou voor te zorgen dat er over Poit en mij meer roddels komen dan over jullie tweequote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
Ja dan had ze geweten dat jij mij over de drempel hebt getildquote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggenquote:Op maandag 7 juni 2010 08:17 schreef Pheno het volgende:
Wat zijn het hier voor watjes?
Jij slikt het toch gewoonlijk doorquote:Op maandag 7 juni 2010 08:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen![]()
Ik ben noooit ziekKotsen doe ik ook nooit aan op een keer na het stappen dan maar dat telt dus niet
quote:
Ik was gisterenavond bij De Kok de nerd aan het uithangen en z'n zusje aan het uit checkenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
Geen idee. Misschien hadden ze geen BBQ meister bij het vuur?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:38 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen trouwens! Waarom is iedereen aan het kotsen?
Wat ben je ook een retard hequote:Op maandag 7 juni 2010 09:03 schreef Poit het volgende:
Oh, en ik post eigenlijk liever niet in topics die door Flodhoer of AQotsegeopend zijn. Voelt niet goed
Eensch...quote:Op maandag 7 juni 2010 09:03 schreef Poit het volgende:
Oh, en ik post eigenlijk liever niet in topics die door Flodhoer of AQotsegeopend zijn. Voelt niet goed
Dan blijf weg eikelquote:
Fixed!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan blijf ik weg eikel![]()
Met je gezeik steeds
Met uitzondering van één keer heb ik je nog nooit afgezeken. Sterker nog, ik heb het vaak genoeg voor je opgenomen. Daarnaast zijn er naast jou, zover ik weet, geen anderen die zich aan mij storen. Bij jou ligt dat helaas anders.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan blijf weg eikel![]()
Met je gezeik steeds
Hou het gezellig Poit. Geld ook voor de rest.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:03 schreef Poit het volgende:
Ik woon net op mezelf, ik ben zo goed als blutquote:Op maandag 7 juni 2010 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Geld, ook voor de rest? Ik mag mijn rekeningnummer PM'en?
Ik maak hier geen grappen Morph, ik heb meerdere SC topics geweken die geopend zijn door die twee. Reden daarvoor moge inmiddels wel duidelijk zijn na herhaalde klachten.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hou het gezellig Poit. Geld ook voor de rest.
Tsja.... het ligt niet alleen aan die twee. Als ze te ver gaan kun je dit prima in het FB topic of via een TR aangeven. Dan kijken wij wat we eraan kunnen doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik maak hier geen grappen Morph, ik heb meerdere SC topics geweken die geopend zijn door die twee. Reden daarvoor moge inmiddels wel duidelijk zijn naar herhaalde klachten.
Jij blijft hier posten omdat je dol bent op alle negatieve aandacht. Hetzelfde in het 360 topic waar je ook lange tijd uitgekotst werd.quote:
Toch is het opvallend om te zien dat wanneer die twee niet aanwezig zijn de topics een stuk vrolijker zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja.... het ligt niet alleen aan die twee. Als ze te ver gaan kun je dit prima in het FB topic of via een TR aangeven. Dan kijken wij wat we eraan kunnen doen.
Idd. Dan vliegen de posts en al ook razendsnel voorbij.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch is het opvallend om te zien dat wanneer die twee niet aanwezig zijn de topics een stuk vrolijker zijn.
Maar ik hou er al over op. Doe gewoon m'n ding.
Nee niet waar. Ik wil een toffe SC zonder gescheld!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij blijft hier posten omdat je dol bent op alle negatieve aandacht.
Gedraag je dan fatsoenlijk of ga een andere SC opzoeken. F&F ofzo, die boomknuffelaars accepteren je geblaat misschien wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee niet waar. Ik wil een toffe SC zonder gescheld!
Dat snap ik ook Sigmund alleen een half topic vol baggeren over kipgezicht slaat ook niet bepaald ergens opquote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Je zuster op een houtvlot. Als je nou niet zo achterlijk liep te baggeren met je Flodder dan was er niks aan de hand geweest. Ik kan wel begrijpen dat mensen zich er enorm aan storen.
Welke OP?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of dat in de OP staat dat mensen er trots op zijn dat ze in een dag een heel topic vol gebaggerd hebben
quote:
Ja, maar doe eens normaal en rustig bitte. Je weet dat alles wat je zegt redelijk bepalend is voor de sfeer daar ze letten op wat je zegt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook Sigmund alleen een half topic vol baggeren over kipgezicht slaat ook niet bepaald ergens op![]()
Of dat in de OP staat dat mensen er trots op zijn dat ze in een dag een heel topic vol gebaggerd hebben
Prima, ik zal elk SC topic gaan voorzien van een TR totdat die kleuter (de FOK-IP-scan zuigt, het zijn klonen) een lange ban aan zijn broek heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja.... het ligt niet alleen aan die twee. Als ze te ver gaan kun je dit prima in het FB topic of via een TR aangeven. Dan kijken wij wat we eraan kunnen doen.
Nog een manier waarop je duidelijk maakt totaal geen zin in heb om in deze SC een normale bijdrage te leveren, anders dan te kloten, baggeren en zeiken. Een normale TT en gewoon de OP plaatsen is je al te veel gevraagd.quote:
Tuurlijk dat snap ik!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar doe eens normaal en rustig bitte. Je weet dat alles wat je zegt redelijk bepalend is voor de sfeer daar ze letten op wat je zegt.
Hoezo een normale TT?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nog een manier waarop je duidelijk maakt totaal geen zin in heb om in deze SC een normale bijdrage te leveren, anders dan te kloten, baggeren en zeiken. Een normale TT en gewoon de OP plaatsen is je al te veel gevraagd.
Schijnheilig kut-gedrag van je.
Alweer?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
Maargoed vanaf nu dus geen gebagger meer
Prima, mits het wel ergens op slaat.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima, ik zal elk SC topic gaan voorzien van een TR totdat die kleuter (de FOK-IP-scan zuigt, het zijn klonen) een lange ban aan zijn broek heeft.
Naar aanleiding van een BBQ waar de helft van de SC bij was en voor wie het woord Kipgezicht een betekenis heeft. Beter dan die loze craptitels van jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo een normale TT?
Noem mij eens 1 normale TT dan
De vorige TT was [GAM SC 396] Kipgezicht![]()
Ja, maar er bestaat bagger en bagger. Ik kan en ken het allebei en ik weet ook welke soort bagger jij dumpt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tuurlijk dat snap ik!
Alleen ja baggeren is baggeren wie het ook doet van de een is het niet erger dan de ander.
Maargoed vanaf nu dus geen gebagger meer
Okay, jij wint... de TT is niet het belangrijkste.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo een normale TT?
Noem mij eens 1 normale TT dan
De vorige TT was [GAM SC 396] Kipgezicht![]()
Deze post moet gewoon even gequote worden!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar er bestaat bagger en bagger. Ik kan en ken het allebei en ik weet ook welke soort bagger jij dumpt.
Nou kan ik heel gedetailleerd uit gaan leggen en onderbouwen hoe de soorten zich onderscheiden, maar ik herken dat van jou en daar vallen dagelijks bans voor. Puur omdat het geen leuke bagger is, maar trollerig en op de man-bagger. Gewoon, omdat het leuk is bij een ander het bloed onder de nagels vandaan te halen, ze op je reageren (omdat op je handen zitten niet voor iedereen is weggelegd), jij je zin hebt en dit aan blijft modderen totdat er weer een kekke ban valt voor minimaal een week of 2.
En echt, zit hier lang genoeg beide soorten te herkennen en te beoordelen. Dus pas aub je gedrag aan, want deze manier heeft geen toekomst.
Ik denk dat als FOK!kers zouden neuken, heel FOK! niet zou bestaan eigenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu even iets belangrijks... wie neukt er nu eigenlijk met wie uit dit topic?
De OP weet ik om eerlijk te zijn niet hoe dat moetquote:Op maandag 7 juni 2010 10:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, jij wint... de TT is niet het belangrijkste.![]()
Gelukkig lul je gewoon over de andere dingen heen.
neukenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik dacht Rossdale met Tainquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neuken is overrated.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk dat als FOK!kers zouden neuken, heel FOK! niet zou bestaan eigenlijk
proestquote:Op maandag 7 juni 2010 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Geld, ook voor de rest? Ik mag mijn rekeningnummer PM'en?
FL en AQquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het feit dat je zelfs nu nog loopt te kloten en uit te dagen terwijl er 2 mods actief mee doen is echt toonaangevend voor je onwil om normaal te doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De OP weet ik om eerlijk te zijn niet hoe dat moet
Hee, mijn broer is niet van de mannenliefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dit is serieus geen gekloot hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 10:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het feit dat je zelfs nu nog loopt te kloten en uit te dagen terwijl er 2 mods actief mee doen is echt toonaangevend voor je onwil om normaal te doen.
Poit en GameBabe zijn er al een tijdje niet echt meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En weer een teken van desinteresse aangezien er gewoon een link in de OP staat.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is serieus geen gekloot hoor![]()
Ik weet niet eens waar die OP staat!
Die staat hier!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is serieus geen gekloot hoor![]()
Ik weet niet eens waar die OP staat!
Oke bedankt!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Gam SC OP
Staat onder elke OP uit vorige topics.
Nee, jij ziekt alleen anderen.quote:
Nebo stop hier aub mee want anders begint het weer helemaal opnieuw en daar heb ik geen zin in.quote:
Lul niet! Je hebt er jaren ingestaan totdat je besloot om met je DGVF kloon en Flodder aan te komen kakken en de boel alleen maar probeert te verzieken omdat je hier niet gewaardeerd wordt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke bedankt!
Wist ik niet omdat ik die OP eigenlijk nooit bekijk omdat ik er toch steeds uitgehaald werd
Ik moest die badum tsss gewoon nog even maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo stop hier aub mee want anders begint het weer helemaal opnieuw en daar heb ik geen zin in.
Het is nu duidelijk dat ik minder ga baggeren.
Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat je dat schreef zou ik multimiljonair zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo stop hier aub mee want anders begint het weer helemaal opnieuw en daar heb ik geen zin in.
Het is nu duidelijk dat ik minder ga baggeren.
Ik kan hem waarderenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moest die badum tsss gewoon nog even maken.
Als er geen op word neergezet, weet ie ook niet waar ie hem moet zoekenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:48 schreef Poit het volgende:
[..]
En weer een teken van desinteresse aangezien er gewoon een link in de OP staat.
Fucking draak.
Oke fair enough als het nu maar over is danquote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moest die badum tsss gewoon nog even maken.
We hebben toch een goede OP?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie maakt er even een mooi logo voor de OP?
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Ik lees voorlopig weer even mee. Wil dat getroll weg hebben. Van hem, Flodder, wie dan ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als er geen op word neergezet, weet ie ook niet waar ie hem moet zoeken.
Vind het ook best flauw dat nu alleen AQ als zondebok word gezien, want FL kan er ook wat van en die is nu nergens te bekennen :/
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, mijn broer is niet van de mannenliefde
Ik houd van mijn broeders maar op een andere manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Dat plaatje is niet up to date en de FOK! servert valt erover, zijn 47 plaatjes en mag er maar max. 30 invoeren per berichtquote:
Zoiets is tof toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef Poit het volgende:
En anders:
[ afbeelding ]
Uit goede oude tijden..
Nice. Alleen kan er geen lekker wijf op i.p.v. Mario?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef Poit het volgende:
En anders:
[ afbeelding ]
Uit goede oude tijden..
Zit Flodder nu niet op school danquote:Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als er geen op word neergezet, weet ie ook niet waar ie hem moet zoeken.
Vind het ook best flauw dat nu alleen AQ als zondebok word gezien, want FL kan er ook wat van en die is nu nergens te bekennen :/
Met hem weet je het nooitquote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zit Flodder nu niet op school dan?
Die is weer bezig om computers op te blazenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zit Flodder nu niet op school dan?
Het zijn de UI's en 2 banners en een zwart blokje en een geel blokje.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat plaatje is niet up to date en de FOK! servert valt erover, zijn 47 plaatjes en mag er maar max. 30 invoeren per bericht
Dus laat je creativiteit even de vrije loop
Ik zal zo even kijken of ik iets kan soepen..quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. Alleen kan er geen lekker wijf op i.p.v. Mario?
Geen idee. Ask de FOK! serverquote:Op maandag 7 juni 2010 10:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het zijn de UI's en 2 banners en een zwart blokje en een geel blokje.
Waar ligt het probleem precies. Het is niet alsof er nou in 1x 40 animated gifs gepost worden van een ruime 1MB per stuk.
Hij moet sowieso geupdated wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijken of ik iets kan soepen..
Maar vind het wel een beetje jammer dat Edje's tijd en moeite buitenspel gezet wordt
Daarom en hij werkt nu niet goed meerquote:
Nu klinkt het als verplichting :/quote:Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom en hij werkt nu niet goed meerDan maar een nieuw plaatje
Weet ook niet waarom die beperking. Zal eens vragen als ik een IT A voorbij zie schieten.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het zijn de UI's en 2 banners en een zwart blokje en een geel blokje.
Waar ligt het probleem precies. Het is niet alsof er nou in 1x 40 animated gifs gepost worden van een ruime 1MB per stuk.
Maar het maakt je SC wel apartquote:Op maandag 7 juni 2010 11:04 schreef AQuila360 het volgende:
Doe gewoon iets simpels want een OP zie je alleen de 1e paar posts daarna ben je op de andere pagina's.
Op zich snap ik de beperking wel, alleen in dit geval gaat het om data die toch al voor 80% in de pagina geladen wordt. Maar ik vrees dat het gewoon een feit is en dat we het er maar mee moeten doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet ook niet waarom die beperking. Zal eens vragen als ik een IT A voorbij zie schieten.
Dat wel idd.quote:
De rust is weer terugquote:Op maandag 7 juni 2010 11:23 schreef SpankmasterC het volgende:
'sup homies!
DEV ook niet meer?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Bio, nu je hier toch bent: neem ff mn rechten weg (behalve KPD), ik ben al geen redactielid meer maar de ER's zijn te lui om het te regelen
(dat, en Koosy is op vakantie volgens mij)
Nee, hoeft ook niet, was alleen maar om de nieuwe CMS te kunnen beta-testenquote:
Nette OP, mist eigenlijk alleen nog iets van de PC.quote:
14 uur slapen is echt...quote:Op maandag 7 juni 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Vannacht gewoon 14 uur lang geslapen ipv de gebruikelijke 6 a 7
Ik was ECHT kapotmaargoed, ondertussen ben ik alweer aan de schilder. De eerste trapleuning staat alweer te blinken in de lak
Goed bezig!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Vannacht gewoon 14 uur lang geslapen ipv de gebruikelijke 6 a 7
Ik was ECHT kapotmaargoed, ondertussen ben ik alweer aan de schilder. De eerste trapleuning staat alweer te blinken in de lak
quote:
Ik zal eens kijken...quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Nette OP, mist eigenlijk alleen nog iets van de PC.
En een zwarte PS3quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Nette OP, mist eigenlijk alleen nog iets van de PC.
Dikke tranen omdat je het zolang zonder haar hebt moeten stellen.. of wat?quote:
4 dagen achter elkaar klussen + ritse BBQ plus gemiddeld 4 uur slaap per avond, waarvan 1 inclusief snurkde disjfa naast mequote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
14 uur slapen is echt...![]()
Heb je je zo druk gemaakt afgelopen weekend... of heb je te veel verf lopen snuiven?
En een zwarte X360 en een witte WII, zo kunnen we hem bezig houden.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
En een zwarte PS3Nieuw plaatje staat in de OP trouwens
True blood zuigt en dit kind is irritant... Plus te weinig tiet in die pic!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dikke tranen omdat je het zolang zonder haar hebt moeten stellen.. of wat?
En een PSP, DS, DSi, DS XL, PSP Go, iPhone, iPad, Smartphone en de On Live console.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef Solique het volgende:
[..]
En een zwarte X360 en een witte WII, zo kunnen we hem bezig houden.j/k
![]()
Dat hakt er wel in ja!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4 dagen achter elkaar klussen + ritse BBQ plus gemiddeld 4 uur slaap per avond, waarvan 1 inclusief snurkde disjfa naast me
True Blood is een vampieren-serie, of course it sucks!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True blood zuigt en dit kind is irritant... Plus te weinig tiet in die pic!
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Heel slecht uitgeknipt, maar het idee is er
Nog beter is de Volg Topic -knop. Je hoeft niet eens een tvp te plaatsen om een topic te volgen, zonder de irritante bookmarks te gebruiken.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
He? Ik heb net dit topic uit mn MyAT verwijderd! Zitten nu kruisjes naast topics in je myat, bestwel handig eigenlijk
Nicequote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die eerste zonder PC bedoel je!quote:
Er moet wel een PC op jaquote:
Zonder pc geen Gam SCquote:
Haha, wat jullie willenquote:
Probeer je zo potentiële nieuwe vrouwen weg te jagenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, wat jullie willen
Als ik wat tijd heb zal ik wat random chicks maken. Wel leuk als er een collectie aan verschillende OP afbeeldingen is met andere chickies maar dezelfde opbouw toch? Suggesties zijn welkom.
En nee, geen gasten, die vrouwen die hier posten worden maar even lesbisch ofzo.
Ja, die eerste is inderdaad mooierquote:
Zoiets heb ik ook, alleen heb ik mezelf een retourtje Amsterdam gegeven...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef Fallen het volgende:
Aargh, ik stort een beetje in. Zit als sinds 07:00 op monteur te wachten die tussen 07:00 en 13:00 zou komen. En 06:30 er uit als je om 02:00 gaat slapen is te vroeg...
lolquote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, alleen heb ik mezelf een retourtje Amsterdam gegeven...
En stiekem hakte de BBQ er ook wel een beetje in... dan blijk je toch geen 16 meer te zijn...
Wat doe je in 'mijn' stadje?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, alleen heb ik mezelf een retourtje Amsterdam gegeven...
En stiekem hakte de BBQ er ook wel een beetje in... dan blijk je toch geen 16 meer te zijn...
Beterschap kerel..quote:Op maandag 7 juni 2010 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
Net wakker en voel me nog kutter dan vanochtend.![]()
Zal me maar eens definitief ziek melden.
Beterschap. Ben ook zo brak als de tyfus. Vriendje van mijn zus stond hier vanochtend om kwart voor drie aan de deur dat mijn zus niet thuis was en dat ie niet naar binnen kon.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
Goeie kom kippensoep doet de meeste wonderen. S avonds een goeie amarettoquote:Op maandag 7 juni 2010 12:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Even een appel eten zo en dan flink slapen, dat wil vaak welk helpen bij mij.
Yeah... in ieder geval voor 13:00quote:
Met mannen in pak praten...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat doe je in 'mijn' stadje?![]()
Ah, daar is de monteur....
Beterschap, en bouillon en munt/kamillethee werkt bij mij altijd wel...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
Business dus. Ik dacht dat je gewoon een dagje Amsterdam deed.quote:
Had je zo'n soort outfit aan dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef GameBabe het volgende:
Hebben jullie BBQ-ers trouwens ook een boel muggenbulten? Mij hebben ze op de meest idiote plekken gestoken
Volgens mij is het zo prima en anders komt het wel via de OP wiki.quote:
Nee ik had een jurkje aan... door onhandigheid met picknicktafels leek het misschien wel alsof ik weinig aan hadquote:Op maandag 7 juni 2010 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Had je zo'n soort outfit aan dan?
[ afbeelding ]
Nope, helemaal niks.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef GameBabe het volgende:
Hebben jullie BBQ-ers trouwens ook een boel muggenbulten? Mij hebben ze op de meest idiote plekken gestoken
Gooi een dobbelsteen opquote:
tetten !quote:
meer tetten !quote:
Ik weet het niet hoor..quote:Op maandag 7 juni 2010 13:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
PES 2011 wordt master!
Yep, heel mijn armen volquote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef GameBabe het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |