Lekker hoor!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier twee paarden voor je vraag.
[ afbeelding ]
Je heb mij door, er zijn 3 kabels aangeslotenquote:
Als jij post zijn er toch altijd al tietten, of ben je van een c cup terug gegaan naar een a cupquote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ed, we moeten een keer een topic vol tieten gooien
Mja, ik zal maar niets zeggen :")quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvallend vind dat zowel Poit als Gamebabe afwezig zijn? Nouja, het is in ieder geval met dit weer niet zo erg meer om in een kelder opgesloten te zitten denk ik...
Je hebt ervaring met opgesloten zitten in kelders?quote:
Nee, met het opsluiten. Het valt me mee dat Ritse ze nog niet gevonden heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met opgesloten zitten in kelders?
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als jij post zijn er toch altijd al tietten, of ben je van een c cup terug gegaan naar een a cup
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvallend vind dat zowel Poit als Gamebabe afwezig zijn? Nouja, het is in ieder geval met dit weer niet zo erg meer om in een kelder opgesloten te zitten denk ik...
Je had echt bij de barbecue moeten zijn, dan had je het vast gesnaptquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je had echt bij de barbecue moeten zijn, dan had je het vast gesnapt
Ushi. Damn.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Micheal Clayton op BBC. Toffe film. Al ga ik nu maar ushi en van dijk kijken op comedy central family
Dat klopt.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..].. ik denk dat je sowieso niet weet hoe ik eruit zie en hoeveel ik weeg
Ja, wrijf het er nog maar even inquote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je had echt bij de barbecue moeten zijn, dan had je het vast gesnapt
één troost, binnen kort BBq bij Rossquote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar even inEr is in heel juni één weekend waarin ik echt niet kan, en juist dat weekend gaan jullie bbqen
Ja, in juli waarschijnlijk, en dan ben ik het grootste deel op vakantie en de zaterdag die ik niet op vakantie ben moet ik verplicht werkenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
één troost, binnen kort BBq bij Ross
Dat ben ik dus nietquote:Op zondag 6 juni 2010 23:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klopt.
als jij ook de gemiddelde internetter ben, dan kan ik wel een beeld vormen van je![]()
zo word je dus een flodderquote:Op zondag 6 juni 2010 23:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, in juli waarschijnlijk, en dan ben ik het grootste deel op vakantie en de zaterdag die ik niet op vakantie ben moet ik verplicht werken
Nee, ik ga woensdag wel zelf een GAM SC meet organiseren! En dan nodig ik lekker helemaal niemand uit! En daarna incrowd grapjes tegen mezelf vertellen!
Wtf??quote:Op maandag 7 juni 2010 06:27 schreef Edwinuss het volgende:
Net wakker geworden, voel me toch een partij misselijk. Wekker uitzetten en er hing een hele vreemde lucht.
Ik dus naar het toilet om te pissen, dit doet elke man als ie opstaat. Loop ik terug om mijn bed goed te leggen, zie ik dat er allemaal kots ligt.
Dat krijg je er van.quote:Op maandag 7 juni 2010 06:27 schreef Edwinuss het volgende:
Net wakker geworden, voel me toch een partij misselijk. Wekker uitzetten en er hing een hele vreemde lucht.
Ik dus naar het toilet om te pissen, dit doet elke man als ie opstaat. Loop ik terug om mijn bed goed te leggen, zie ik dat er allemaal kots ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |