Lekker hoor!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier twee paarden voor je vraag.
[ afbeelding ]
Je heb mij door, er zijn 3 kabels aangeslotenquote:
Als jij post zijn er toch altijd al tietten, of ben je van een c cup terug gegaan naar een a cupquote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ed, we moeten een keer een topic vol tieten gooien
Mja, ik zal maar niets zeggen :")quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvallend vind dat zowel Poit als Gamebabe afwezig zijn? Nouja, het is in ieder geval met dit weer niet zo erg meer om in een kelder opgesloten te zitten denk ik...
Je hebt ervaring met opgesloten zitten in kelders?quote:
Nee, met het opsluiten. Het valt me mee dat Ritse ze nog niet gevonden heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met opgesloten zitten in kelders?
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als jij post zijn er toch altijd al tietten, of ben je van een c cup terug gegaan naar een a cup
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvallend vind dat zowel Poit als Gamebabe afwezig zijn? Nouja, het is in ieder geval met dit weer niet zo erg meer om in een kelder opgesloten te zitten denk ik...
Je had echt bij de barbecue moeten zijn, dan had je het vast gesnaptquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je had echt bij de barbecue moeten zijn, dan had je het vast gesnapt
Ushi. Damn.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Micheal Clayton op BBC. Toffe film. Al ga ik nu maar ushi en van dijk kijken op comedy central family
Dat klopt.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..].. ik denk dat je sowieso niet weet hoe ik eruit zie en hoeveel ik weeg
Ja, wrijf het er nog maar even inquote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
één troost, binnen kort BBq bij Rossquote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar even inEr is in heel juni één weekend waarin ik echt niet kan, en juist dat weekend gaan jullie bbqen
Ja, in juli waarschijnlijk, en dan ben ik het grootste deel op vakantie en de zaterdag die ik niet op vakantie ben moet ik verplicht werkenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
één troost, binnen kort BBq bij Ross
Dat ben ik dus nietquote:Op zondag 6 juni 2010 23:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klopt.
als jij ook de gemiddelde internetter ben, dan kan ik wel een beeld vormen van je![]()
zo word je dus een flodderquote:Op zondag 6 juni 2010 23:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, in juli waarschijnlijk, en dan ben ik het grootste deel op vakantie en de zaterdag die ik niet op vakantie ben moet ik verplicht werken
Nee, ik ga woensdag wel zelf een GAM SC meet organiseren! En dan nodig ik lekker helemaal niemand uit! En daarna incrowd grapjes tegen mezelf vertellen!
Wtf??quote:Op maandag 7 juni 2010 06:27 schreef Edwinuss het volgende:
Net wakker geworden, voel me toch een partij misselijk. Wekker uitzetten en er hing een hele vreemde lucht.
Ik dus naar het toilet om te pissen, dit doet elke man als ie opstaat. Loop ik terug om mijn bed goed te leggen, zie ik dat er allemaal kots ligt.
Dat krijg je er van.quote:Op maandag 7 juni 2010 06:27 schreef Edwinuss het volgende:
Net wakker geworden, voel me toch een partij misselijk. Wekker uitzetten en er hing een hele vreemde lucht.
Ik dus naar het toilet om te pissen, dit doet elke man als ie opstaat. Loop ik terug om mijn bed goed te leggen, zie ik dat er allemaal kots ligt.
Probeer je er nou voor te zorgen dat er over Poit en mij meer roddels komen dan over jullie tweequote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
Ja dan had ze geweten dat jij mij over de drempel hebt getildquote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggenquote:Op maandag 7 juni 2010 08:17 schreef Pheno het volgende:
Wat zijn het hier voor watjes?
Jij slikt het toch gewoonlijk doorquote:Op maandag 7 juni 2010 08:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen![]()
Ik ben noooit ziekKotsen doe ik ook nooit aan op een keer na het stappen dan maar dat telt dus niet
quote:
Ik was gisterenavond bij De Kok de nerd aan het uithangen en z'n zusje aan het uit checkenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef koei het volgende:
Geen idee. Misschien hadden ze geen BBQ meister bij het vuur?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:38 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen trouwens! Waarom is iedereen aan het kotsen?
Wat ben je ook een retard hequote:Op maandag 7 juni 2010 09:03 schreef Poit het volgende:
Oh, en ik post eigenlijk liever niet in topics die door Flodhoer of AQotsegeopend zijn. Voelt niet goed
Eensch...quote:Op maandag 7 juni 2010 09:03 schreef Poit het volgende:
Oh, en ik post eigenlijk liever niet in topics die door Flodhoer of AQotsegeopend zijn. Voelt niet goed
Dan blijf weg eikelquote:
Fixed!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan blijf ik weg eikel![]()
Met je gezeik steeds
Met uitzondering van één keer heb ik je nog nooit afgezeken. Sterker nog, ik heb het vaak genoeg voor je opgenomen. Daarnaast zijn er naast jou, zover ik weet, geen anderen die zich aan mij storen. Bij jou ligt dat helaas anders.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan blijf weg eikel![]()
Met je gezeik steeds
Hou het gezellig Poit. Geld ook voor de rest.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:03 schreef Poit het volgende:
Ik woon net op mezelf, ik ben zo goed als blutquote:Op maandag 7 juni 2010 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Geld, ook voor de rest? Ik mag mijn rekeningnummer PM'en?
Ik maak hier geen grappen Morph, ik heb meerdere SC topics geweken die geopend zijn door die twee. Reden daarvoor moge inmiddels wel duidelijk zijn na herhaalde klachten.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hou het gezellig Poit. Geld ook voor de rest.
Tsja.... het ligt niet alleen aan die twee. Als ze te ver gaan kun je dit prima in het FB topic of via een TR aangeven. Dan kijken wij wat we eraan kunnen doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik maak hier geen grappen Morph, ik heb meerdere SC topics geweken die geopend zijn door die twee. Reden daarvoor moge inmiddels wel duidelijk zijn naar herhaalde klachten.
Jij blijft hier posten omdat je dol bent op alle negatieve aandacht. Hetzelfde in het 360 topic waar je ook lange tijd uitgekotst werd.quote:
Toch is het opvallend om te zien dat wanneer die twee niet aanwezig zijn de topics een stuk vrolijker zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja.... het ligt niet alleen aan die twee. Als ze te ver gaan kun je dit prima in het FB topic of via een TR aangeven. Dan kijken wij wat we eraan kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |