Zekers. De hele maand zal ik al met voetbal geďrriteerd worden.quote:
En als we het WK winnen staat Sig vooraan te feesten.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Robben
Alsof we het met hem wel gaan redden. Dat is net zo naief als denken dat een keuken stopt met draaien als de chef of sous-chef wegvalt
Wij hebben op het werk een pot van 170 euro. 17 mensen die meedoen, bijna de hele afdeling.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
We gaan het WK winnen, ik wil mijn 300 euro
Ruzie met de_Kok uitlokkenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Robben
Alsof we het met hem wel gaan redden. Dat is net zo naief als denken dat een keuken stopt met draaien als de chef of sous-chef wegvalt
Oh, als ik ook nog de WK-poule op school win krijg ik nog 110 euro.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wij hebben op het werk een pot van 170 euro. 17 mensen die meedoen, bijna de hele afdeling.
yep, gewoonlijk haal ik 16 ipv 7.quote:
Sluit eens een kabel aan en kijk wat je dan haaltquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
yep, gewoonlijk haal ik 16 ipv 7.
Via het got forum zie ik dat er meer mensen last van hebben sinds vandaag.
De pc van mij vriendin zit aangesloten met de kabel, de test geeft ongeveer dezelfde bagger snelheid.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sluit eens een kabel aan en kijk wat je dan haalt
Alsnog voldoende om gewoon te internetten hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
De pc van mij vriendin zit aangesloten met de kabel, de test geeft ongeveer dezelfde bagger snelheid.
Draadloos 7 Mbit.
Kabel 10 Mbit.
Als het een stabiele snelheid zou zijn wel, maar het zit zo te schommelen tussen snel en traag.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alsnog voldoende om gewoon te internetten hoor.
Die smoes heb je ook altijd als ik een Worms Invite stuur of anders bij Forzaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als het een stabiele snelheid zou zijn wel, maar het zit zo te schommelen tussen snel en traag.
Pagina's laden of f5'en duurt zo lang, xbl klapt er ook steeds uit hier door (daarom kon ik niet op je fifa invite in gaan).
Edje, moet ik boos op je worden?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
Edje, moet ik boos op je worden?
En niet uitlokken met zo'n opmerking Flodder, anders ga ik iedereen gelijk geven en zelf ook mee doen!
Of een abo nemenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:03 schreef koei het volgende:
Ik moet Aquila toch gelijk geven. Het gezeik op hen is net zo irritant of misschien nog wel irritanter dan hun eigen posts. Gewoon posts die je niet interesseren negeren is een veel betere oplossing!
Je eigen router nakijken? Op je xbox ff xbox live test doenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:07 schreef badboynova het volgende:
KUT UPC met ze dikke trage stront wat zij snel internet noemen, kan niet eens normaal online game zonder lag of dat de verbinding word verbroken
Niet... Belgie doet niet meequote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En als we het WK winnen staat Sig vooraan te feesten.
Ook dat nog.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet... Belgie doet niet mee
en bbn, serieus je xbox draadloos verbinden is bagger
of een combi, maar dat pijpt slechter.quote:
Dat ligt eraan of dat bandje erbij komt.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar dan gaat er dus wel gepijpt worden die avond.
Nick ff beter lezen, ik heb niet gezegd dat de xbox draadloos is.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet... Belgie doet niet mee
en bbn, serieus je xbox draadloos verbinden is bagger
Maar is ie draadloos?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nick ff beter lezen, ik heb niet gezegd dat de xbox draadloos is.
De laptop is draadloos, en de problemen zijn bij UPC (ik merk nu wel dat het iets beter gaat)
Ducttape ook, gegarandeerd geen snor meer!quote:
Gelukkig! Maar dan zal upc wel ff routing probs hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nick ff beter lezen, ik heb niet gezegd dat de xbox draadloos is.
De laptop is draadloos, en de problemen zijn bij UPC (ik merk nu wel dat het iets beter gaat)
Hier twee paarden voor je vraag.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Titten?
De xdoos zit aan een kabel.quote:
Ja, hoe krijgt het ding anders stroom !!!EINS!!!1!1!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |