Idd. Dan vliegen de posts en al ook razendsnel voorbij.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch is het opvallend om te zien dat wanneer die twee niet aanwezig zijn de topics een stuk vrolijker zijn.
Maar ik hou er al over op. Doe gewoon m'n ding.
Nee niet waar. Ik wil een toffe SC zonder gescheld!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij blijft hier posten omdat je dol bent op alle negatieve aandacht.
Gedraag je dan fatsoenlijk of ga een andere SC opzoeken. F&F ofzo, die boomknuffelaars accepteren je geblaat misschien wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee niet waar. Ik wil een toffe SC zonder gescheld!
Dat snap ik ook Sigmund alleen een half topic vol baggeren over kipgezicht slaat ook niet bepaald ergens opquote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Je zuster op een houtvlot. Als je nou niet zo achterlijk liep te baggeren met je Flodder dan was er niks aan de hand geweest. Ik kan wel begrijpen dat mensen zich er enorm aan storen.
Welke OP?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of dat in de OP staat dat mensen er trots op zijn dat ze in een dag een heel topic vol gebaggerd hebben
quote:
Ja, maar doe eens normaal en rustig bitte. Je weet dat alles wat je zegt redelijk bepalend is voor de sfeer daar ze letten op wat je zegt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook Sigmund alleen een half topic vol baggeren over kipgezicht slaat ook niet bepaald ergens op![]()
Of dat in de OP staat dat mensen er trots op zijn dat ze in een dag een heel topic vol gebaggerd hebben
Prima, ik zal elk SC topic gaan voorzien van een TR totdat die kleuter (de FOK-IP-scan zuigt, het zijn klonen) een lange ban aan zijn broek heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja.... het ligt niet alleen aan die twee. Als ze te ver gaan kun je dit prima in het FB topic of via een TR aangeven. Dan kijken wij wat we eraan kunnen doen.
Nog een manier waarop je duidelijk maakt totaal geen zin in heb om in deze SC een normale bijdrage te leveren, anders dan te kloten, baggeren en zeiken. Een normale TT en gewoon de OP plaatsen is je al te veel gevraagd.quote:
Tuurlijk dat snap ik!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar doe eens normaal en rustig bitte. Je weet dat alles wat je zegt redelijk bepalend is voor de sfeer daar ze letten op wat je zegt.
Hoezo een normale TT?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nog een manier waarop je duidelijk maakt totaal geen zin in heb om in deze SC een normale bijdrage te leveren, anders dan te kloten, baggeren en zeiken. Een normale TT en gewoon de OP plaatsen is je al te veel gevraagd.
Schijnheilig kut-gedrag van je.
Alweer?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
Maargoed vanaf nu dus geen gebagger meer
Prima, mits het wel ergens op slaat.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima, ik zal elk SC topic gaan voorzien van een TR totdat die kleuter (de FOK-IP-scan zuigt, het zijn klonen) een lange ban aan zijn broek heeft.
Naar aanleiding van een BBQ waar de helft van de SC bij was en voor wie het woord Kipgezicht een betekenis heeft. Beter dan die loze craptitels van jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo een normale TT?
Noem mij eens 1 normale TT dan
De vorige TT was [GAM SC 396] Kipgezicht![]()
Ja, maar er bestaat bagger en bagger. Ik kan en ken het allebei en ik weet ook welke soort bagger jij dumpt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tuurlijk dat snap ik!
Alleen ja baggeren is baggeren wie het ook doet van de een is het niet erger dan de ander.
Maargoed vanaf nu dus geen gebagger meer
Okay, jij wint... de TT is niet het belangrijkste.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo een normale TT?
Noem mij eens 1 normale TT dan
De vorige TT was [GAM SC 396] Kipgezicht![]()
Deze post moet gewoon even gequote worden!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar er bestaat bagger en bagger. Ik kan en ken het allebei en ik weet ook welke soort bagger jij dumpt.
Nou kan ik heel gedetailleerd uit gaan leggen en onderbouwen hoe de soorten zich onderscheiden, maar ik herken dat van jou en daar vallen dagelijks bans voor. Puur omdat het geen leuke bagger is, maar trollerig en op de man-bagger. Gewoon, omdat het leuk is bij een ander het bloed onder de nagels vandaan te halen, ze op je reageren (omdat op je handen zitten niet voor iedereen is weggelegd), jij je zin hebt en dit aan blijft modderen totdat er weer een kekke ban valt voor minimaal een week of 2.
En echt, zit hier lang genoeg beide soorten te herkennen en te beoordelen. Dus pas aub je gedrag aan, want deze manier heeft geen toekomst.
Ik denk dat als FOK!kers zouden neuken, heel FOK! niet zou bestaan eigenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu even iets belangrijks... wie neukt er nu eigenlijk met wie uit dit topic?
De OP weet ik om eerlijk te zijn niet hoe dat moetquote:Op maandag 7 juni 2010 10:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, jij wint... de TT is niet het belangrijkste.![]()
Gelukkig lul je gewoon over de andere dingen heen.
neukenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik dacht Rossdale met Tainquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neuken is overrated.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk dat als FOK!kers zouden neuken, heel FOK! niet zou bestaan eigenlijk
proestquote:Op maandag 7 juni 2010 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Geld, ook voor de rest? Ik mag mijn rekeningnummer PM'en?
FL en AQquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het feit dat je zelfs nu nog loopt te kloten en uit te dagen terwijl er 2 mods actief mee doen is echt toonaangevend voor je onwil om normaal te doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De OP weet ik om eerlijk te zijn niet hoe dat moet
Hee, mijn broer is niet van de mannenliefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dit is serieus geen gekloot hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 10:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het feit dat je zelfs nu nog loopt te kloten en uit te dagen terwijl er 2 mods actief mee doen is echt toonaangevend voor je onwil om normaal te doen.
Poit en GameBabe zijn er al een tijdje niet echt meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En weer een teken van desinteresse aangezien er gewoon een link in de OP staat.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is serieus geen gekloot hoor![]()
Ik weet niet eens waar die OP staat!
Die staat hier!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is serieus geen gekloot hoor![]()
Ik weet niet eens waar die OP staat!
Oke bedankt!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Gam SC OP
Staat onder elke OP uit vorige topics.
Nee, jij ziekt alleen anderen.quote:
Nebo stop hier aub mee want anders begint het weer helemaal opnieuw en daar heb ik geen zin in.quote:
Lul niet! Je hebt er jaren ingestaan totdat je besloot om met je DGVF kloon en Flodder aan te komen kakken en de boel alleen maar probeert te verzieken omdat je hier niet gewaardeerd wordt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke bedankt!
Wist ik niet omdat ik die OP eigenlijk nooit bekijk omdat ik er toch steeds uitgehaald werd
Ik moest die badum tsss gewoon nog even maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo stop hier aub mee want anders begint het weer helemaal opnieuw en daar heb ik geen zin in.
Het is nu duidelijk dat ik minder ga baggeren.
Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat je dat schreef zou ik multimiljonair zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo stop hier aub mee want anders begint het weer helemaal opnieuw en daar heb ik geen zin in.
Het is nu duidelijk dat ik minder ga baggeren.
Ik kan hem waarderenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moest die badum tsss gewoon nog even maken.
Als er geen op word neergezet, weet ie ook niet waar ie hem moet zoekenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:48 schreef Poit het volgende:
[..]
En weer een teken van desinteresse aangezien er gewoon een link in de OP staat.
Fucking draak.
Oke fair enough als het nu maar over is danquote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moest die badum tsss gewoon nog even maken.
We hebben toch een goede OP?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie maakt er even een mooi logo voor de OP?
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Ik lees voorlopig weer even mee. Wil dat getroll weg hebben. Van hem, Flodder, wie dan ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als er geen op word neergezet, weet ie ook niet waar ie hem moet zoeken.
Vind het ook best flauw dat nu alleen AQ als zondebok word gezien, want FL kan er ook wat van en die is nu nergens te bekennen :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |