De OP weet ik om eerlijk te zijn niet hoe dat moetquote:Op maandag 7 juni 2010 10:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, jij wint... de TT is niet het belangrijkste.![]()
Gelukkig lul je gewoon over de andere dingen heen.
neukenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu even iets belangrijks... wie neukt er nu eigenlijk met wie uit dit topic?
Ik dacht Rossdale met Tainquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neuken is overrated.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk dat als FOK!kers zouden neuken, heel FOK! niet zou bestaan eigenlijk
proestquote:Op maandag 7 juni 2010 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Geld, ook voor de rest? Ik mag mijn rekeningnummer PM'en?
FL en AQquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het feit dat je zelfs nu nog loopt te kloten en uit te dagen terwijl er 2 mods actief mee doen is echt toonaangevend voor je onwil om normaal te doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De OP weet ik om eerlijk te zijn niet hoe dat moet
Hee, mijn broer is niet van de mannenliefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dit is serieus geen gekloot hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 10:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het feit dat je zelfs nu nog loopt te kloten en uit te dagen terwijl er 2 mods actief mee doen is echt toonaangevend voor je onwil om normaal te doen.
Poit en GameBabe zijn er al een tijdje niet echt meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En weer een teken van desinteresse aangezien er gewoon een link in de OP staat.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is serieus geen gekloot hoor![]()
Ik weet niet eens waar die OP staat!
Die staat hier!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is serieus geen gekloot hoor![]()
Ik weet niet eens waar die OP staat!
Oke bedankt!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Gam SC OP
Staat onder elke OP uit vorige topics.
Nee, jij ziekt alleen anderen.quote:
Nebo stop hier aub mee want anders begint het weer helemaal opnieuw en daar heb ik geen zin in.quote:
Lul niet! Je hebt er jaren ingestaan totdat je besloot om met je DGVF kloon en Flodder aan te komen kakken en de boel alleen maar probeert te verzieken omdat je hier niet gewaardeerd wordt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke bedankt!
Wist ik niet omdat ik die OP eigenlijk nooit bekijk omdat ik er toch steeds uitgehaald werd
Ik moest die badum tsss gewoon nog even maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo stop hier aub mee want anders begint het weer helemaal opnieuw en daar heb ik geen zin in.
Het is nu duidelijk dat ik minder ga baggeren.
Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat je dat schreef zou ik multimiljonair zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo stop hier aub mee want anders begint het weer helemaal opnieuw en daar heb ik geen zin in.
Het is nu duidelijk dat ik minder ga baggeren.
Ik kan hem waarderenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moest die badum tsss gewoon nog even maken.
Als er geen op word neergezet, weet ie ook niet waar ie hem moet zoekenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:48 schreef Poit het volgende:
[..]
En weer een teken van desinteresse aangezien er gewoon een link in de OP staat.
Fucking draak.
Oke fair enough als het nu maar over is danquote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moest die badum tsss gewoon nog even maken.
We hebben toch een goede OP?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie maakt er even een mooi logo voor de OP?
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Ik lees voorlopig weer even mee. Wil dat getroll weg hebben. Van hem, Flodder, wie dan ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als er geen op word neergezet, weet ie ook niet waar ie hem moet zoeken.
Vind het ook best flauw dat nu alleen AQ als zondebok word gezien, want FL kan er ook wat van en die is nu nergens te bekennen :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |