Nicequote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu even iets belangrijks... wie neukt er nu eigenlijk met wie uit dit topic?
Die eerste zonder PC bedoel je!quote:
Er moet wel een PC op jaquote:
Zonder pc geen Gam SCquote:
Haha, wat jullie willenquote:
Probeer je zo potentiėle nieuwe vrouwen weg te jagenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, wat jullie willen
Als ik wat tijd heb zal ik wat random chicks maken. Wel leuk als er een collectie aan verschillende OP afbeeldingen is met andere chickies maar dezelfde opbouw toch? Suggesties zijn welkom.
En nee, geen gasten, die vrouwen die hier posten worden maar even lesbisch ofzo.
Ja, die eerste is inderdaad mooierquote:
Zoiets heb ik ook, alleen heb ik mezelf een retourtje Amsterdam gegeven...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef Fallen het volgende:
Aargh, ik stort een beetje in. Zit als sinds 07:00 op monteur te wachten die tussen 07:00 en 13:00 zou komen. En 06:30 er uit als je om 02:00 gaat slapen is te vroeg...
lolquote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, alleen heb ik mezelf een retourtje Amsterdam gegeven...
En stiekem hakte de BBQ er ook wel een beetje in... dan blijk je toch geen 16 meer te zijn...
Wat doe je in 'mijn' stadje?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, alleen heb ik mezelf een retourtje Amsterdam gegeven...
En stiekem hakte de BBQ er ook wel een beetje in... dan blijk je toch geen 16 meer te zijn...
Beterschap kerel..quote:Op maandag 7 juni 2010 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
Net wakker en voel me nog kutter dan vanochtend.![]()
Zal me maar eens definitief ziek melden.
Beterschap. Ben ook zo brak als de tyfus. Vriendje van mijn zus stond hier vanochtend om kwart voor drie aan de deur dat mijn zus niet thuis was en dat ie niet naar binnen kon.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
Goeie kom kippensoep doet de meeste wonderen. S avonds een goeie amarettoquote:Op maandag 7 juni 2010 12:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Even een appel eten zo en dan flink slapen, dat wil vaak welk helpen bij mij.
Yeah... in ieder geval voor 13:00quote:
Met mannen in pak praten...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat doe je in 'mijn' stadje?![]()
Ah, daar is de monteur....
Beterschap, en bouillon en munt/kamillethee werkt bij mij altijd wel...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
Business dus. Ik dacht dat je gewoon een dagje Amsterdam deed.quote:
Had je zo'n soort outfit aan dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef GameBabe het volgende:
Hebben jullie BBQ-ers trouwens ook een boel muggenbulten? Mij hebben ze op de meest idiote plekken gestoken
Volgens mij is het zo prima en anders komt het wel via de OP wiki.quote:
Nee ik had een jurkje aan... door onhandigheid met picknicktafels leek het misschien wel alsof ik weinig aan hadquote:Op maandag 7 juni 2010 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Had je zo'n soort outfit aan dan?
[ afbeelding ]
Nope, helemaal niks.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef GameBabe het volgende:
Hebben jullie BBQ-ers trouwens ook een boel muggenbulten? Mij hebben ze op de meest idiote plekken gestoken
Gooi een dobbelsteen opquote:
tetten !quote:
meer tetten !quote:
Ik weet het niet hoor..quote:Op maandag 7 juni 2010 13:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
PES 2011 wordt master!
Yep, heel mijn armen volquote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef GameBabe het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |