Nee, hoeft ook niet, was alleen maar om de nieuwe CMS te kunnen beta-testenquote:
Nette OP, mist eigenlijk alleen nog iets van de PC.quote:
14 uur slapen is echt...quote:Op maandag 7 juni 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Vannacht gewoon 14 uur lang geslapen ipv de gebruikelijke 6 a 7
Ik was ECHT kapotmaargoed, ondertussen ben ik alweer aan de schilder. De eerste trapleuning staat alweer te blinken in de lak
Goed bezig!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Vannacht gewoon 14 uur lang geslapen ipv de gebruikelijke 6 a 7
Ik was ECHT kapotmaargoed, ondertussen ben ik alweer aan de schilder. De eerste trapleuning staat alweer te blinken in de lak
quote:
Ik zal eens kijken...quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Nette OP, mist eigenlijk alleen nog iets van de PC.
En een zwarte PS3quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Nette OP, mist eigenlijk alleen nog iets van de PC.
Dikke tranen omdat je het zolang zonder haar hebt moeten stellen.. of wat?quote:
4 dagen achter elkaar klussen + ritse BBQ plus gemiddeld 4 uur slaap per avond, waarvan 1 inclusief snurkde disjfa naast mequote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
14 uur slapen is echt...![]()
Heb je je zo druk gemaakt afgelopen weekend... of heb je te veel verf lopen snuiven?
En een zwarte X360 en een witte WII, zo kunnen we hem bezig houden.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
En een zwarte PS3Nieuw plaatje staat in de OP trouwens
True blood zuigt en dit kind is irritant... Plus te weinig tiet in die pic!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dikke tranen omdat je het zolang zonder haar hebt moeten stellen.. of wat?
En een PSP, DS, DSi, DS XL, PSP Go, iPhone, iPad, Smartphone en de On Live console.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef Solique het volgende:
[..]
En een zwarte X360 en een witte WII, zo kunnen we hem bezig houden.j/k
![]()
Dat hakt er wel in ja!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4 dagen achter elkaar klussen + ritse BBQ plus gemiddeld 4 uur slaap per avond, waarvan 1 inclusief snurkde disjfa naast me
True Blood is een vampieren-serie, of course it sucks!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True blood zuigt en dit kind is irritant... Plus te weinig tiet in die pic!
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Heel slecht uitgeknipt, maar het idee is er
Nog beter is de Volg Topic -knop. Je hoeft niet eens een tvp te plaatsen om een topic te volgen, zonder de irritante bookmarks te gebruiken.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
He? Ik heb net dit topic uit mn MyAT verwijderd! Zitten nu kruisjes naast topics in je myat, bestwel handig eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |