Omdat ik er twee liet omvallen. Zwaartekracht en zoquote:
anders wordt het Groen Links. Maar dan denk ik dat PvdA meer zoden aan de dijk zet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stemmen op de PVDA is sowieso doodzonde.
Let dan ook gewoon wat beter opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joh!
Het is mooi ruk dat je niet eens een TT kunt wijzigen.
quote:Prof. Smalhout vastgezet
Van een onzer verslaggevers
BOSCH EN DUIN - Anesthesioloog en Telegraaf-collumnist prof. dr. Bob Smalhout is afgelopen dinsdag door de politie aangehouden en vastgezet in een politiecel in verband met een omvangrijk onderzoek naar illegale wapens. Ook werd zijn huis in Bosch en Duinm doorzocht.
Om gezondheidsredenen - zijn bloeddruk liep hoog op: 235/155 - is hij op last van een in de haast opgeroepen GGD-arts in de vroege ochtend van woensdag weer vrijgelaten. Een dag later is de professor weer een hele dag in Gouda verhoord.
huh, zo een lieve oude man, vind hem wel sympathiek en hij heeft heel veel gedaan voor Coma patienten, echt de wereld wordt steeds gekker, stel hij heeft wel wapens in bezitquote:
Nou ja, ik heb ook een la vol met messenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, zo een lieve oude man, vind hem wel sympathiek en hij heeft heel veel gedaan voor Coma patienten, echt de wereld wordt steeds gekker, stel hij heeft wel wapens in bezit
veel plezier, en heb je dubbel gechekt of het wel allemaal Italiaans isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:26 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Op naar het zomerfeest mét pasta pesto salade.
Het ergste is dat ik de tekst ook nog uit mijn hoofd kenquote:
het ergste is, ik zit hem nu in het hoofd te zingen.....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik de tekst ook nog uit mijn hoofd ken![]()
Mijn vader's schuld
Nee, dat moet benen zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het ergste is, ik zit hem nu in het hoofd te zingen.....
oh foxy foxtrot met je elastieke handen, die wil elke avond naar een dancing toe![]()
( dat elastieke handen klopt dat wel haah)
Nog erger is: ik stond dat zonet voor mijn jongste zoon te zingen, die me daarop wat raar aan keekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het ergste is, ik zit hem nu in het hoofd te zingen.....
Erg jammer, maar de man spoort al jaren niet meer.quote:
ahhhh lief, maar waar was Fox dan ( zo heet de ander toch) ging die Tom dan niet zoeken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat moet benen zijn![]()
Ik ben nog zo moehoe, Tom zat om 6 uur vanmorgen al te piepen, hij zat opgesloten in de badkamer. Waarschijnlijk is hij er vannacht ingeslopen toen iemand naar het toilet ging en toen lekker in de wasmand gaan liggen.
hahah nog erger, en je houd dat liedje de hele dag hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog erger is: ik stond dat zonet voor mijn jongste zoon te zingen, die me daarop wat raar aan keek
Fox is de slaapzak van de 2 en sliep denk ik toen Tom de badkamer in ging, toen Tom vanmorgen begon te piepen zat Fox wel meteen op de gang aan de andere kant van de badkamerdeur. Wel makkelijk, zo wist ik direct waar het gepiep vandaan kwam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ahhhh lief, maar waar was Fox dan ( zo heet de ander toch) ging die Tom dan niet zoeken.
oh wat schattig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fox is de slaapzak van de 2 en sliep denk ik toen Tom de badkamer in ging, toen Tom vanmorgen begon te piepen zat Fox wel meteen op de gang aan de andere kant van de badkamerdeur. Wel makkelijk, zo wist ik direct waar het gepiep vandaan kwam.
Douchen en boodschappen
Geen Italiaanse hammetjes mee?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:26 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Wat goed! Hoe is het met je?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond mail van G-Star in mijn mailbox, waarin ze zeggen dat ze denken dat ik me in deze copywritingfunctie snel ga vervelen. Omdat ze denken dat ik meer concepting ben. Volgens mij hebben ze dat verkeerd en aangezien ze in deze mail schrijven dat als ik er anders over denk, ze dat graag willen horen ga ik maandag maar eens bellen om toch een gesprek eruit proberen te slepen.
Ja, hij is fun. Ik wil er nog een fietschoreo op verzinnen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over 4 weken kunnen we ´m waarschijnlijk niet meer horen, maar hij is nu nog leuk.
Oeh! Ze willen je vast een nog bétere functie aanbieden!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond mail van G-Star in mijn mailbox, waarin ze zeggen dat ze denken dat ik me in deze copywritingfunctie snel ga vervelen. Omdat ze denken dat ik meer concepting ben. Volgens mij hebben ze dat verkeerd en aangezien ze in deze mail schrijven dat als ik er anders over denk, ze dat graag willen horen ga ik maandag maar eens bellen om toch een gesprek eruit proberen te slepen.
Dat wordt IJburg dus. Daar staan huizen en is een strandje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ik droom trouwens al een aantal nachten over een huis waar ik veel vaker over heb gedroomd. Prachtig herenhuis en vanuit de achterdeur loop je zo het strand op.
Ik denk dat het een voorbode is.
Fijn!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me echt als een vis in het water, loop nu zelfs in mijn Little Miss Sunshine Tee, en zo voel ik me ook. Gisteren goed gesprek met ex-collega die er in de eerste ronde uit lag. In zwemkledij aan de waterkant kon hij me goeie pointers geven. Ik weet in ieder geval wel dat ik zo snel mogelijk weg wil, niet nog maanden demotiverend en deprimerend daar wil zitten, dat is niet gezond voor me.
Morgen gesprek met mijn oude directeur en dan die kaarten met wat vrienden met verstand van zaken bespreken. Niks overhaast, play it cool...
Nou, als iemand dat kan!.
Maar nu eerst naar de markt voor versch fruit en zulks en dan in de hangmat slogans voor Dockers by Levi's verzinnen. Echt ruk, dat werkloos toezien.
Ook in een kogelwerend vest van Interpol en geboeid en al?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:14 schreef Noek het volgende:
De droom: Joran was opeens een klasgenootje van de jongste en dat is een sneu ding die ook heel erg moest huilen toen ze op schoolreis gingen want hij vond het allemaal doodeng. Dus op de grens in Peru stond dat jongetje ipv Joran Die is diep jonguh!
Nee joh, met schoolreis wel. Ze gingen naar Apeldoorn en jeweettogzelf.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook in een kogelwerend vest van Interpol en geboeid en al?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, met schoolreis wel. Ze gingen naar Apeldoorn en jeweettogzelf.
Oeh, zou dat dan die aanhouding in Zeist (Bosch en Duin gemeente Zeist?? Nee tochquote:
oh jammer, maar als je tegen jezelf eerlijk bent mera, als het de 1e keer niks is zoals vanmorgen bij het bezichtigen dan wordt het de 2e keer waarschijnlijk er niet mooier op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Meh, bezichtiging viel wat tegen. Had niet meteen het juiste gevoel van: "jaaaa, hier kan ik best wat jaartjes doorbrengen"Maar misschien kwam dat doordat het nu wordt bewoond door twee Roemenen met een hond en het er een beetje vunzig uit zag.
Dat, en er moet nog best veel aan gebeuren. Meh.
Welke kleur?quote:
Ben toch benieuwd wat er gestaan had als je wel bijgelezen had.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
Oh, en weer een topic gemist, en ik ga niet teruglezen, maar ik moet nog wel even:
Laysa sterkte wensen
Teun eengeven maar toch even
toekijken vanwege die sigaretten....
Disana complimenteren met haar 4 weken niet roken![]()
en CC eengeven wegens het Koos W. moment, maar volgens mij gloort daar al hoop aan de horizon
Môgguh
Jammer Mera, maar ik denk dat als een huis echt helemaalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Meh, bezichtiging viel wat tegen. Had niet meteen het juiste gevoel van: "jaaaa, hier kan ik best wat jaartjes doorbrengen"Maar misschien kwam dat doordat het nu wordt bewoond door twee Roemenen met een hond en het er een beetje vunzig uit zag.
Ik heb bijgelezen vanaf waar ik gepost had, dat topic dus, het tussenliggende topic heb ik overgeslagen, en ik was gisteren Cc vergeten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat er gestaan had als je wel bijgelezen had.
Wat doe je dan op FOK!, doei Lea.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:47 schreef Leandra het volgende:
Ik heb bijgelezen vanaf waar ik gepost had, dat topic dus, het tussenliggende topic heb ik overgeslagen, en ik was gisteren Cc vergeten.
En nee, ik laat me niet door je uitdagen het tussenliggende topic wel te lezen, ik ben op vakantie ja
Heb je toevallig een foto van 't buffet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:26 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Van de twee maanden terug ontslagen collega's zit iedereen min 1 er nog. Twee maanden uitwerken, plus de maand was net begonnen, dus dat maakt drie. No fucking way. Twee maanden tops en dat is eigenlijk al te veel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:10 schreef Noek het volgende:
Fijn!![]()
Zit de kans er in dan dat je er nog maanden gedemotiveerd moet zitten wezen? Dat is niet te doen, moet je ook niet doen. Yo, keep it cool.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
Oh, en weer een topic gemist, en ik ga niet teruglezen, maar ik moet nog wel even:
Laysa sterkte wensen
Teun eengeven maar toch even
toekijken vanwege die sigaretten....
Disana complimenteren met haar 4 weken niet roken![]()
en CC eengeven wegens het Koos W. moment, maar volgens mij gloort daar al hoop aan de horizon
Môgguh
Zit je nou Lea een beetje uit te dagenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:11 schreef Laysa het volgende:
Sohooow en ik heb dus ouderwets ff terug zitten lezen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou Lea een beetje uit te dagen? Het was zeker ontzettend cool of niet
?
Zijn mijn kwaliteitsposts, daar heeft google z'n algoritme op geoptimaliseerdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:26 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het zo grappig dat als je wat zoekt op google dat Fok er dan regelmatig bij staat
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zijn mijn kwaliteitsposts, daar heeft google z'n algoritme op geoptimaliseerd.
Hoogmoed komt voor het effect van de zwaartekrachtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zijn mijn kwaliteitsposts, daar heeft google z'n algoritme op geoptimaliseerd.
Ben je bang dat je makelaar meeleest?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Prima, dank je.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed! Hoe is het met je?
Vannacht over Joran gedroomd.
Overgekwalificeerd dus, in hun ogen. Succes!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
maar dat is de aantrekkingskracht die zn werk doetquote:
Schérp!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben je bang dat je makelaar meeleest?
Wij gaan zo naar het park...met een deken om op te liggen....op een schaduwrijk plekjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dat is de aantrekkingskracht die zn werk doet![]()
Vanmorgen ff alleen op pad geweest, rommelmarkt op het Malieveld, man o man wat een hitte daar
Lekker in de zon is ook niet fout hoor, als je maar wat wind over je heen krijgt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij gaan zo naar het park...met een deken om op te liggen....op een schaduwrijk plekje
Ze mag niet in de zon vanwege haar antibioticum. Anders waren we ook wel in de zon gaan liggen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker in de zon is ook niet fout hoor, als je maar wat wind over je heen krijgt.
Ik moet nog drie kozijnen schuren en daar heb ik geen zin in
Vanmorgen zag ik een meisje met benen zo rood als een kreeft. De zon is echt fel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze mag niet in de zon vanwege haar antibioticum. Anders waren we ook wel in de zon gaan liggen!
neem genoeg te drinken meequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij gaan zo naar het park...met een deken om op te liggen....op een schaduwrijk plekje
Nou ik niet, maar iemand had als taak foto's te maken dus ongetwijfeld zijn ze er.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je toevallig een foto van 't buffet?
Bedanktquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:44 schreef Marrije het volgende:
Overgekwalificeerd dus, in hun ogen. Succes!
Leuk dat jij 'm ook zo meeslepend vindt!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
En nu, de zon in! Maar dit keer lekker met een boek.
Schervengericht heeft mij al aardig te pakken
Vrolijke.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Welke kleur?
Elke zomer moeten mijn voeten eerst weer wennen en na een week is het weer feest.
Hallo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk dat jij 'm ook zo meeslepend vindt!
Kwam net bij de AH een oude schoolvriend tegen. Zo leuk en meteen weer vertrouwd. Telefoonnummers uitgewisseld en binnenkort een avondje bijlullen. En toen kwam ik een collega tegen die zoveel meelij met me had dat ze morgen graag met me wilde wandelen ... Hoe helaas dat ik moet werken.
Maar wel lief.
Hallo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:41 schreef Dementor het volgende:
Hallo.
Waar gaat die boek (zo ongeveer) over dat je met Bart gaat schrijven?
Ik preorder alvast.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hallo.
Daar gaan we binnenkort eens even over brainen ...
Zodra er een uitgever zo gek is geweest ...quote:
Boekenclub Vlemmix, dan kan Alsido het land doorrijden om de boeken te bezorgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zodra er een uitgever zo gek is geweest ...
Dat wordt een hele lange levertijdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Boekenclub Vlemmix, dan kan Alsido het land doorrijden om de boeken te bezorgen.
Cc gaat zo aan de wodka en gaat dan in het Russisch verder.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:54 schreef Dementor het volgende:
Ik drink een glas fernandes pineapple en ik begin direct als een Surinamer te posten.
Nee het moet eerst via het mailadres van A und L en vervolgens naar het algemene adres.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het moet eerst via het mailadres van A und L en vervolgens naar het algemene adres.
En alles wat interessant voor Johan zou kunnen zijn moet direct naar deleted items.
Helemaal leeg gerookt, gisteravond. Nog geen nieuw pakje gekocht.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:08 schreef Deisyy het volgende:
En Teun, is het pakje sigaretten dat je gosterenhebt gekocht al leeg?
Ik zit nog even een beetje werk te doen en dan met een boek de tuin in
Ah wat lief!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen dacht ik slim te zijn dus meteen uit mijn werk langs de AH, kom ik thuis, zie ik 2 verlopen vlaggetjes op mijn wangen en een half uitgelopen pizzabaksnor en baardje.
LOLquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het moet eerst via het mailadres van A und L en vervolgens naar het algemene adres.
En alles wat interessant voor Johan zou kunnen zijn moet direct naar deleted items.
Ik zag gister Herman Heinsbroek op tv, dat lijkt wel de vader van Alsido. Dus ik denk dat Alsido hoopt op een ministerspost voor de PVV.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
Hahaha.
Okee, en Alsido dan? Hoeveel bedrijfjes heeft hij ondertussen aan de rand van de afgrond gebracht?
Lol, nee. Maar, kweetniet. Had niet gedacht zo onzeker te zijn. Misschien kwam het ook door de twee ranzige kerels en dito hond die er rondliepen. Ik ga denk ik nog wel een keer kijken, maar dan met iemand die er meer kijk op heeft dan ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben je bang dat je makelaar meeleest?
Gewoon de hele boel ontsmetten als ze eruit zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, nee. Maar, kweetniet. Had niet gedacht zo onzeker te zijn. Misschien kwam het ook door de twee ranzige kerels en dito hond die er rondliepen. Ik ga denk ik nog wel een keer kijken, maar dan met iemand die er meer kijk op heeft dan ik.
Het moet wél klikken, tussen het huis en jou. Je eerste gevoel is belangrijk, altijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga sowieso meerdere huizen bezichtigen, pas dan krijg je er kijk op wat je belangrijk vindt en zie je dingen die je aan huis 1 mooi vindt en bij huis 2 afzichtelijk.
Die vlaggetjes vind ik nog wel leuk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:14 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer... net teveel oranje.
Daar staat je voet toch grotendeels op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:14 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer... net teveel oranje.
Droomhuis is het dus in elk geval niet (meer). Op de foto's was je dus meer verliefd dan in het echie. . .quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, nee. Maar, kweetniet. Had niet gedacht zo onzeker te zijn. Misschien kwam het ook door de twee ranzige kerels en dito hond die er rondliepen. Ik ga denk ik nog wel een keer kijken, maar dan met iemand die er meer kijk op heeft dan ik.
Ja, dat hoor je vast vakerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Droomhuis is het dus in elk geval niet (meer). Op de foto's was je dus meer verliefd dan in het echie. . .
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb echter nog niet de moed opgegeven. Ik zie mezelf er nog steeds wel zitten, alleen zullen we er wellicht veel meer moeite voor moeten doen. Intussen ga ik denk ik bij nog meer betaalbare huisjes hier kijken.
quote:
Het durp kent nog geen 6000 inwoners. Hoeveel banken, cafe's, snackbars en pinautomaten kent dat durp dan? Je ouders kunnen toch nooit zo ver van je vandaan wonen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is niet alleen het huisje, weet je. Je hebt er in een straal van 100 meter ook de bank, de café's, de snackbar, de pinautomaat, de dokter, de supermarkt, de apotheek en mijn ouders zitten. En het is eigenlijk allemaal zo slecht nog niet, de echt essentiële dingen zijn in principe al gedaan. .
Ik moest eerst beslissen waar ik ging wonen (qua stad), dat werd Gouda vanwege centrale ligging (tussen verschillende steden, voor 't geval ik m'n huidige baan kwijtraak).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk bij jou, Pietje? Als ik mag vragen?
Wat heeft bij jou de doorslag gegeven om het te kopen?
En dat is leuk? Ik kan me daar niks bij voorstellen. Leven tussen de Lau's en Tini's.quote:
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het durp kent nog geen 6000 inwoners. Hoeveel banken, cafe's, snackbars en pinautomaten kent dat durp dan? Je ouders kunnen toch nooit zo ver van je vandaan wonen?
Dat je wilt nadenken snap ik wel, alleen je argumenatie niet.
Echt hoor, als ik het zo lees heb jij gewoon een stad nodig. En terecht!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijkmaar inderdaad, dat is alles wat er zit. En het zit allemaal zo dichtbij
Ik ben in het centrum opgegroeid en zit nu een aantal blokken verwijderd van dat alles, en dat is echt wennen... Je raakt verwend als je alles om de hoek hebt zitten. Moet nu iemand bellen als ik om boodschappen moet, bijvoorbeeld. En kan niet meer even gauw gaan pinnen voor ik naar het werk ga, dat soort dingen. Tenminste, niet zonder eerder op te staan
(al is het maar 5 muniten, maar die 5 minuten zijn redleijk heilig in mijn boekje 's morgens
)
Ohkeequote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik moest eerst beslissen waar ik ging wonen (qua stad), dat werd Gouda vanwege centrale ligging (tussen verschillende steden, voor 't geval ik m'n huidige baan kwijtraak).
Vervolgens waar in Gouda, er zijn een aantal beruchte wijken hier (zuiden) en in 't centrum is 't allemaal erg klein en druk. Werd dus redelijk snel het noorden. In deze wijk stonden behoorlijk wat maisonettes te koop die ik wel tof vond (allemaal dezelfde). Het werd vooral de keuze tussen een 'kale' die verbouwd moest worden of een complete die wat duurder was. Na overleg met hypotheekadviseur, wat offertes en doorrekeningen bleek dat ik de dure kon betalen. Prima, want in verbouwen ben ik niet goed en had er weinig zin in.
Toen was de keuze nog terug tussen 2 huizen, deze was wat goedkoper, mooier afgewerkt en een mooiere vloer (in degene die 't niet is geworden lag een gelakte houten vloer, ik vond 't niks). Dus toen fiks onderhandelen (en dan ook echt fiks, dat is een verhaal voor een meet) en uiteindelijk zijn we eruit gekomen
.
Neeheequote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt hoor, als ik het zo lees heb jij gewoon een stad nodig. En terecht!
Ja een kleine boodschap gaat wel, maar grote boodschappen is behoorlijk lastig op de fietsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
En hoezo iemand bellen om naar de winkel te moeten, je hebt toch gewoon een fiets?
Ach ik ben niet gebonden. Als ik naar mams en paps of vrienden wil stap ik in de trein en ga erheen, en anders komen ze maar hierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar dat lijkt me echt verschrikkelijk, dat je moet gaan beslissen in welke stad je moet gaan wonen.![]()
Ik zou ook kunnen beslissen om in Tilburg (want daar gaat de zaak ws. heen verhuizen volgend jaar) te gaan wonen, maar het idee alleen al om Klundert uit te gaan!![]()
Grote boodschappen, leef je in een weeshuis of zoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja een kleine boodschap gaat wel, maar grote boodschappen is behoorlijk lastig op de fiets![]()
En elke twee dagen om boodschappen wordt nogal duur enzo, plus ik ben daar te lui voor
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijkmaar inderdaad, dat is alles wat er zit. En het zit allemaal zo dichtbij
Ik ben in het centrum opgegroeid en zit nu een aantal blokken verwijderd van dat alles, en dat is echt wennen... Je raakt verwend als je alles om de hoek hebt zitten. Moet nu iemand bellen als ik om boodschappen moet, bijvoorbeeld. En kan niet meer even gauw gaan pinnen voor ik naar het werk ga, dat soort dingen. Tenminste, niet zonder eerder op te staan
(al is het maar 5 muniten, maar die 5 minuten zijn redleijk heilig in mijn boekje 's morgens
)
Tuurlijk, daar ben ik me zeer van bewust, daarom twijfel ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach ik ben niet gebonden. Als ik naar mams en paps of vrienden wil stap ik in de trein en ga erheen, en anders komen ze maar hier.
Enne, met de huidige huizenmarkt moet je wel heel zeker weten dat je er de komende (minimaal 5) jaartjes in wil blijven wonen.
Als je geen zin hebt in koken of naar de winkel te gaan dan ga je naar de bakker voor een turkse pizza van 2 euro.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja een kleine boodschap gaat wel, maar grote boodschappen is behoorlijk lastig op de fiets![]()
En elke twee dagen om boodschappen wordt nogal duur enzo, plus ik ben daar te lui voor
Nah zou kunnen toch? Lijkt me vreselijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de grote stad gewend maar hier zit alles ook onder handbereik. Wat denk je nou, dat ik de halve stad door moet om een dokter, pinautomaat of wat dan ook te berieken?
Gekkie.
Ik heb fietstassenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Grote boodschappen, leef je in een weeshuis of zo? Er zijn tigduizend mensen zonder auto of iets, dat lukt echt wel hoor
. En als je een feestje hebt loop je 2x, of 3
.
Al eens een kratje bier 20 meter getild? Of 500 meter?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Grote boodschappen, leef je in een weeshuis of zo? Er zijn tigduizend mensen zonder auto of iets, dat lukt echt wel hoor
. En als je een feestje hebt loop je 2x, of 3
.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik in het mooiste deel van Utreg woon, misschien ben ik dus wel verwend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah zou kunnen toch? Lijkt me vreselijk.Maar de stad spreekt me totaal niet aan, al die drukte en onpersoonlijkheid is echt niets voor mij.
Ik ben 5 jaar lang naar hartje Rotterdam naar school geweest, en bleef nogal eens bij vrienden crashen. Dan was ik altijd dolgelukkig om weer in mijn rustige dorpje te zijn, zelfs al was mijn sociale leven hier in die tijd nog zwaar klote
Nou, dat dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
En bij meerdere kratjes bier neem je gewoon het karretje mee. Dat kan nog in een durp.
Hier kan dat dus niet, of ze hebben poortjes, of een magnisme ingebouwd in de stoep waarbij als je er overheen rijdt 1 van de wieltjes blokkeert.
Nou op bezoek komen moet sowieso he!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
Mera! Je moet gewoon een keer hier op bezoek komen! kom je parkpop vieren?![]()
Echt hoor! mijn straat is vrij rustig, 13 minuten fietsen naar het centrum, 3 AH's in de buurt, (met pinautomaten)
Je bent gelijk verkocht!
Ik moet helemaal niks, behalve luisteren naar wat ik zelf wilquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Kinderkopjes.![]()
Mera dat moet je willen als je 45 bent, nu moet je naar de stad!
De Sahara?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben ik halverwege het schilderwerk, gaat het morgen regenen. Mijn advies: Koop daar een huis waar altijd de zon schijnt
27 juni, je kan blijven pitten, want ik ben de volgende dag vrij:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou op bezoek komen moet sowieso he!Alleen weet ik dus totaal nog niet hoe of wat de komende dagen/weken, kan zomaar zijn dat ze maandag bellen dat mijn huis over twee weken leeg opgeleverd dient te zijn en dan heb ik even wat anders te doen want ik kan geen vrij krijgen van werk enzo. *zucht
![]()
Wanner is Parkpop dan? Kan het allicht in de gaten houden
's Morgens begint het al te regenenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De Sahara?
Trouwens, morgen avond pas toch? Dan is het wel droog hoor, het wordt 28 graden hoorde ik op de radio, en dan ga je als het weer droog is toch weer verder![]()
quote:
(Buienradar) en op 538 zeiden ze dit ookquote:Zondag overdag zijn er eerst perioden met zon. De temperatuur loopt in de oostelijke helft van het land op naar ca 28 graden, langs de kust wordt het ongeveer 23 graden. In de namiddag neemt in het westen de kans op stevige regen- en onweersbuien toe. In de avond verplaatsen de buien zich oostwaarts. De wind is zwak uit uiteenlopende richtingen. Bij buien kunnen windstoten tot ongeveer 90 km/uur optreden.
Oh!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee helaas Liesje, dan heb ik Rockin' Park.
Aaah. Hoezo, wordt het oranje?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik wil het klaar hebben voor het WK begint
Da's de dag na onze 3-daagse braderie, dan is mijn budget en mijn fut er al doorheen ben ik bangquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
27 juni, je kan blijven pitten, want ik ben de volgende dag vrij:
http://www.parkpop.nl/
Je kan ook naar huis, beginnen we gewoon vroeg!
Pietje komt ook.
Succes, voor zover dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. 2e migraine/hoofdpijn aanval zet in. Heeft wrs niks te maken met het feit dat het morgen mijn trouwdag is. Wat zit het menselijk lichaam toch wonderlijk in elkaar.
Och ermquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond allemaal. 2e migraine/hoofdpijn aanval zet in. Heeft wrs niks te maken met het feit dat het morgen mijn trouwdag is. Wat zit het menselijk lichaam toch wonderlijk in elkaar.
Laat mij nou lekker burgerlijk zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Braderie.
Ok, je moet idd echt naar de stad.
Ze hebben bij ons vanaf het flat vlaggenlijnen getrokken naar de bomen toe, en de galerijen zijn oranje versierdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, het straatje aan het einde van het park is oranje genoeg, ze hebben het daar versierd
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laat mij nou lekker burgerlijk zijnIk heb jarenlang elke twee maanden het vliegtuig gepakt naar een willekeurig Europees land om een DJ te zien, dat zie ik jou ook nog niet zo snel doen.
Ik heb wat te compenseren dus
![]()
Lichaam en geest he? Sterkte met de migraine en ook alvast voor morgen BQquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Trouwen? Vertrouw je elkaar niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Onder welke steen leef jij? En heb je nooit van trouwdagen gehoord als in koperen bruiloft, zilveren, etcetera?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Trouwen? Vertrouw je elkaar niet?
Nee, klopt helemaal!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? En heb je nooit van trouwdagen gehoord als in koperen bruiloft, zilveren, etcetera?
Beperk jij je maar tot het volproppen van de COS die volgens jou wel opgeheven kon worden. Je maakt een grapje richting beequeen maar weet niet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, klopt helemaal!Ik leef in 2010, en jij? Hamer jij nog de 10 Nix Mogen-regels in stenen tabletten?
Kwam jij zelf niet uit een dorpje onder het puin van Nijmegen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Braderie.
Ok, je moet idd echt naar de stad.
Grapje? Ben jij BQ's Hoeder?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Beperk jij je maar tot het volproppen van de COS die volgens jou wel opgeheven kon worden. Je maakt een grapje richting beequeen maar weet niet waar het over gaat.
Daarom, Nijmegen de gekstaahquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kwam jij zelf niet uit een dorpje onder het puin van Nijmegen?
Nog niet, daar probeer ik je nu voor te behoeden.quote:
Nou, bedankt dan, enzo....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog niet, daar probeer ik je nu voor te behoeden.
Goeie, net klaarquote:
Waarbij zij roepen "'t Is stiiiiil aan de óóóverkant "quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
ghehe aan de overkant wordt een poging gedaan met het versieren met vlaggetjes...
Als het al meer kan zeggen dan "oink" en "knor". Wat een zwijntjes!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarbij zij roepen "'t Is stiiiiil aan de óóóverkant "
Ga eens helpenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
ghehe aan de overkant wordt een poging gedaan met het versieren met vlaggetjes...
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het al meer kan zeggen dan "oink" en "knor". Wat een zwijntjes!
Een bierbuik heeft immers ook vorm.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is vormloos, heeft een wit shirt aan en krullen. 50% kans dat het een vrouw is!
Nah tis een vrouw denk ik hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een bierbuik heeft immers ook vorm.
Dat wilde ze je gewoon even laten weten?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kreeg een smsje dat ze in Zierikzee zat bij een popfestival.
trendsetterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/piet
Pikanto, de laatste letter was teveel werkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ze je gewoon even laten weten?![]()
Wat is dan het pikante bij je bier?
Voor het geval dat ik zou lopen zoeken denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ze je gewoon even laten weten?![]()
Gisteravond idd een uberlompe actie gehad....bleef haken met mn teen achter de katten krabpaal...kan gebeuren, deed echt pijn....maar 5 minuten later deed ik het weerquote:
Als je hem nog kunt bewegen is hij vast gekneusd, dat doet pijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gisteravond idd een uberlompe actie gehad....bleef haken met mn teen achter de katten krabpaal...kan gebeuren, deed echt pijn....maar 5 minuten later deed ik het weer...hoe lomp
Ik denk ook dat het gekneusd is.quote:De voornaam 'kardinaal' is niet gevonden
Zoeken naar voornamen die 'kardinaal' bevatten
Zoeken naar voornamen die beginnen met 'kardinaal'
Zoeken naar voornamen die eindigen op 'kardinaal'
Zoeken naar een naamstam die gelijk is aan 'kardinaal'
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gisteravond idd een uberlompe actie gehad....bleef haken met mn teen achter de katten krabpaal...kan gebeuren, deed echt pijn....maar 5 minuten later deed ik het weer...hoe lomp
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je hem nog kunt bewegen is hij vast gekneusd, dat doet pijn
Het zou kunnen...hoe dan ook...pijnlijk is het welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gekneusd is.
Preciesquote:
Zelfs een ezel ..... ach laat maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja op het strandquote:
Heb hem al vanochtend ingetaped...op advies van een topic van Fok!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs een ezel ..... ach laat maar![]()
Plak hem even met een pleister vast aan de teen ernaast dan heeft hij wat steun.
aai.gifquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja op het strand![]()
Maar ik liep gewoon vol tegen de punt van het bed aan, deed echt pijn, moest 5 minuten naar adem happen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* wil geen vrienden worden met die twee
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik had die kleine teen ooit een keer ongeveer 45 graden aan mijn voet staan. Volledig uit de kom. Het zeerst was het weer erin zitten, die dokter moest er flink aan sjorren.
In het zonneke gezeten! In de bloedkuul!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:22 schreef Laysa het volgende:
jullie nog lueke dingen gedaan vandaag? ook lekker buiten geweest?
Auwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja op het strand![]()
Maar ik liep gewoon vol tegen de punt van het bed aan, deed echt pijn, moest 5 minuten naar adem happen
Mijn andere been is nog goedquote:
Joh gek...dat weet ik tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het zonneke gezeten! In de bloedkuul!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn andere been is nog goed![]()
![]()
Oudste stoot nu ook zijn teentje
och stiekum mag het ook gewoon van mij hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben er mee besmet, zoals je overal mee besmet raakt waar je mee omgaat.
Ik zou wel graag een echte kerel willen zijn, zo eentje als Pietjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
och stiekum mag het ook gewoon van mij hoor![]()
Wie doet jou negeren?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
Oh wacht eens even, ik word genegeerd!![]()
Okee, mijn bijdrage dan: ik schopte een keer zo hard tegen de bank aan (om het kleed recht te krijgen) dat de nagel van mijn grote teen losschoot en wel anderhalf jaar op de onderliggende groeiende nagel heeft gelegen. Eeeew.
Heb je nog geluk dat je bank heel is geblevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
Okee, mijn bijdrage dan: ik schopte een keer zo hard tegen de bank aan (om het kleed recht te krijgen) dat de nagel van mijn grote teen losschoot en wel anderhalf jaar op de onderliggende groeiende nagel heeft gelegen. Eeeew.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
mot jequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een echte kerel willen zijn, zo eentje als Pietje![]()
Jij wint!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
Zou je niet eerst proberen een niveautje lager te bereiken? Ik noem een George Clooney, een Brad Pitt, een Johnny Depp!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een echte kerel willen zijn, zo eentje als Pietje![]()
lekkerquote:
Wij kijken ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
Eng hè? Was ook geen gezicht.
Nou, ben zo terug, nu dus Koefnoen.
Ik ga altijd gelijk voor het hoogst haalbarequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou je niet eerst proberen een niveautje lager te bereiken? Ik noem een George Clooney, een Brad Pitt, een Johnny Depp!
Als je het in je mond stopt, wel, op je kleding is minderquote:
Hebbie op je knietjes gezeten??quote:
Nu op SBS6 Charlie en de chocolade fabriekquote:
Dan zal het vast gratis zijn en er veel te winnen zijn, anders zou jij dat nooit doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben een WKpool aan 't invullen, moet je alle ruststanden ook nog eens opgeven. Wat een monnikenwerk!
Daar wordt hij niet blauw en dik vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebbie op je knietjes gezeten??![]()
Eerst maar effe douchen.
Wat een heerlijke dag was dit.
En hij is nog niet afgelopen.
quote:
Die hek van de winter nog gezienquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu op SBS6 Charlie en de chocolade fabriek
Klopt ja, het is van de zaak van paquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dan zal het vast gratis zijn en er veel te winnen zijn, anders zou jij dat nooit doen
Toch knap dat je het doet, ik begin daar nooit aan, vanwege......teveel werkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt ja, het is van de zaak van pa.
Jezus?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga altijd gelijk voor het hoogst haalbare
Ik denk dat ik vanavond Alice ga kijkenquote:
Das ook Leuk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond Alice ga kijken
Lekker he zo'n picantoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Godsamme, ik blijf drinken, zo'n dorst aan deze kant
Heulquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ha, nu op je teentjes getrapt zeker?
Mert satesaus, veel satesaus. Ik heb het verdiend vandaag. De hele dag beulen met schuurpapier, verf en kwasten in de brandende zon. Mijn oude vak hè, zo voelde het ook welquote:
quote:
Doet hij ook mee met de verkiezingen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus zit voor uw oproep klaar!
Je lijkt wel gekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mert satesaus, veel satesaus. Ik heb het verdiend vandaag. De hele dag beulen met schuurpapier, verf en kwasten in de brandende zon. Mijn oude vak hè, zo voelde het ook wel
Nee, dat heeft God uitbesteed aan Satan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doet hij ook mee met de verkiezingen?
Dat moet dan welhaast in de gedaante van JPB zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat heeft God uitbesteed aan Satan.
De eerste wedstrijd tegen Denemarken hebben wij een bedrijfsuitje. We mogen kiezen, óf zeilen op een botter of in een kroeg de wedstrijd kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat jullie 't ff weten. Nederland wordt eruit gegooid door een briljant Brazilie.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet dan welhaast in de gedaante van JPB zijn
Triest gedoe allemaal, dat zieltjes winnen op die manier. Zitten ze ongeveer 8 jaar in de regering en hebben ze nog al die reclame nodig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Vandaag vliegtuig over het strand met deze tekst erachter: Stem CDA, wij zijn er voor u
Zelfs de Duistere heeft zo zijn grenzen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet dan welhaast in de gedaante van JPB zijn
Ik moest alleen maar lachenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Triest gedoe allemaal, dat zieltjes winnen op die manier. Zitten ze ongeveer 8 jaar in de regering en hebben ze nog al die reclame nodig.
Ik las "Duitsers hebben"quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs de Duistere heeft zo zijn grenzen!
ik ben ook nog in de race. . . Ik heb nog maar 1,5 kleine teen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wint!
Jouw bijdrage is het gruweijkst
Die hadden een soortgelijke enge leider vroeger!quote:
Auw auw auwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben ook nog in de race. . . Ik heb nog maar 1,5 kleine teen.
Basisschool klas 1. Allemaal schoenen en sokken uit, onder je stoel en bij de deur wachten tot de juf zegt dat je naar het gymlokaal mag gaan. Juf ongeduld dat ik ben, deur alvast een stukkie open. . . 'Marrije, deur dicht'. Ik deur weer dicht. Weer een stukkie open, 'Marrije, doe die deur dicht!!'. Ik deur weer dicht. En weer een stukkie open. Juf is t zat en knalt de deur dicht. Mijn kleine teen er tussen. Weg nagel. Tot op het botje vel weggescheurd. Doet die stomme trien van een juf er witte watten op. Kon een chirurg dat er met een pincet gaan uitvissen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Basisschool klas 1. Allemaal schoenen en sokken uit, onder je stoel en bij de deur wachten tot de juf zegt dat je naar het gymlokaal mag gaan. Juf ongeduld dat ik ben, deur alvast een stukkie open. . . 'Marrije, deur dicht'. Ik deur weer dicht. Weer een stukkie open, 'Marrije, doe die deur dicht!!'. Ik deur weer dicht. En weer een stukkie open. Juf is t zat en knalt de deur dicht. Mijn kleine teen er tussen. Weg nagel. Tot op het botje vel weggescheurd. Doet die stomme trien van een juf er witte watten op. Kon een chirurg dat er met een pincet gaan uitvissen
Allemaal traumatische ervaringen vanwege tenen hierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huuh... nou dankjewelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wint!
Jouw bijdrage is het gruweijkst
Oh bah, wat mij betreft win jij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |