Zou je niet eerst proberen een niveautje lager te bereiken? Ik noem een George Clooney, een Brad Pitt, een Johnny Depp!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een echte kerel willen zijn, zo eentje als Pietje![]()
lekkerquote:
Wij kijken ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
Eng hè? Was ook geen gezicht.
Nou, ben zo terug, nu dus Koefnoen.
Ik ga altijd gelijk voor het hoogst haalbarequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou je niet eerst proberen een niveautje lager te bereiken? Ik noem een George Clooney, een Brad Pitt, een Johnny Depp!
Als je het in je mond stopt, wel, op je kleding is minderquote:
Hebbie op je knietjes gezeten??quote:
Nu op SBS6 Charlie en de chocolade fabriekquote:
Dan zal het vast gratis zijn en er veel te winnen zijn, anders zou jij dat nooit doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben een WKpool aan 't invullen, moet je alle ruststanden ook nog eens opgeven. Wat een monnikenwerk!
Daar wordt hij niet blauw en dik vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebbie op je knietjes gezeten??![]()
Eerst maar effe douchen.
Wat een heerlijke dag was dit.
En hij is nog niet afgelopen.
quote:
Die hek van de winter nog gezienquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu op SBS6 Charlie en de chocolade fabriek
Klopt ja, het is van de zaak van paquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dan zal het vast gratis zijn en er veel te winnen zijn, anders zou jij dat nooit doen
Toch knap dat je het doet, ik begin daar nooit aan, vanwege......teveel werkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt ja, het is van de zaak van pa.
Jezus?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga altijd gelijk voor het hoogst haalbare
Ik denk dat ik vanavond Alice ga kijkenquote:
Das ook Leuk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond Alice ga kijken
Lekker he zo'n picantoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Godsamme, ik blijf drinken, zo'n dorst aan deze kant
Heulquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ha, nu op je teentjes getrapt zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |