aai.gifquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja op het strand![]()
Maar ik liep gewoon vol tegen de punt van het bed aan, deed echt pijn, moest 5 minuten naar adem happen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* wil geen vrienden worden met die twee
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik had die kleine teen ooit een keer ongeveer 45 graden aan mijn voet staan. Volledig uit de kom. Het zeerst was het weer erin zitten, die dokter moest er flink aan sjorren.
In het zonneke gezeten! In de bloedkuul!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:22 schreef Laysa het volgende:
jullie nog lueke dingen gedaan vandaag? ook lekker buiten geweest?
Auwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja op het strand![]()
Maar ik liep gewoon vol tegen de punt van het bed aan, deed echt pijn, moest 5 minuten naar adem happen
Mijn andere been is nog goedquote:
Joh gek...dat weet ik tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het zonneke gezeten! In de bloedkuul!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn andere been is nog goed![]()
![]()
Oudste stoot nu ook zijn teentje
och stiekum mag het ook gewoon van mij hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben er mee besmet, zoals je overal mee besmet raakt waar je mee omgaat.
Ik zou wel graag een echte kerel willen zijn, zo eentje als Pietjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
och stiekum mag het ook gewoon van mij hoor![]()
Wie doet jou negeren?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
Oh wacht eens even, ik word genegeerd!![]()
Okee, mijn bijdrage dan: ik schopte een keer zo hard tegen de bank aan (om het kleed recht te krijgen) dat de nagel van mijn grote teen losschoot en wel anderhalf jaar op de onderliggende groeiende nagel heeft gelegen. Eeeew.
Heb je nog geluk dat je bank heel is geblevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
Okee, mijn bijdrage dan: ik schopte een keer zo hard tegen de bank aan (om het kleed recht te krijgen) dat de nagel van mijn grote teen losschoot en wel anderhalf jaar op de onderliggende groeiende nagel heeft gelegen. Eeeew.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
mot jequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een echte kerel willen zijn, zo eentje als Pietje![]()
Jij wint!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |