Een bierbuik heeft immers ook vorm.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is vormloos, heeft een wit shirt aan en krullen. 50% kans dat het een vrouw is!
Nah tis een vrouw denk ik hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een bierbuik heeft immers ook vorm.
Dat wilde ze je gewoon even laten weten?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kreeg een smsje dat ze in Zierikzee zat bij een popfestival.
trendsetterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/piet
Pikanto, de laatste letter was teveel werkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ze je gewoon even laten weten?![]()
Wat is dan het pikante bij je bier?
Voor het geval dat ik zou lopen zoeken denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ze je gewoon even laten weten?![]()
Gisteravond idd een uberlompe actie gehad....bleef haken met mn teen achter de katten krabpaal...kan gebeuren, deed echt pijn....maar 5 minuten later deed ik het weerquote:
Als je hem nog kunt bewegen is hij vast gekneusd, dat doet pijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gisteravond idd een uberlompe actie gehad....bleef haken met mn teen achter de katten krabpaal...kan gebeuren, deed echt pijn....maar 5 minuten later deed ik het weer...hoe lomp
Ik denk ook dat het gekneusd is.quote:De voornaam 'kardinaal' is niet gevonden
Zoeken naar voornamen die 'kardinaal' bevatten
Zoeken naar voornamen die beginnen met 'kardinaal'
Zoeken naar voornamen die eindigen op 'kardinaal'
Zoeken naar een naamstam die gelijk is aan 'kardinaal'
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gisteravond idd een uberlompe actie gehad....bleef haken met mn teen achter de katten krabpaal...kan gebeuren, deed echt pijn....maar 5 minuten later deed ik het weer...hoe lomp
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je hem nog kunt bewegen is hij vast gekneusd, dat doet pijn
Het zou kunnen...hoe dan ook...pijnlijk is het welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gekneusd is.
Preciesquote:
Zelfs een ezel ..... ach laat maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja op het strandquote:
Heb hem al vanochtend ingetaped...op advies van een topic van Fok!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs een ezel ..... ach laat maar![]()
Plak hem even met een pleister vast aan de teen ernaast dan heeft hij wat steun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |